חדשות היום

Gilat תספק לרשות לשמירה ופיתוח של אזור האמזונס בברזיל רשת SkyEdge II

הרשת החדשה תסייע לרשות במאמציה לפיתוח ומודרניזציה באזורים אלו, בכל הקשור לשירותי תקשורת והעברת נתונים וכן תאפשר לה להפיץ מידע חיוני למדינות, ערים ומוסדות שונים הנמצאים באזורים אלו ולאוכלוסייתם.
ראסל רוביארו, סמנכ”ל מכירות גילת באמריקה הלטינית, אמר היום: “הבחירה של SIPAM ברשת ה- SkyEdge II היא הדוגמא הטובה ביותר באמון הרב של ארגונים שונים בטכנולוגיה המתקדמת של מערכות ה – VSAT שלנו כפתרון התקשורת המוביל עבור צרכי התקשורת המאתגרים ביותר. הרשת החדשה תאפשר ל- SIPAM להפיץ במהירות ובאמינות מידע חיוני בין הממשל, המדינות והרשויות המקומיות ומתן ביטחון רב יותר לאזרחים במקומות המרוחקים. כמו כן, הרשת החדשה תאפשר לשפר באופן ניכר את איכות חייהם של השבטים המקומיים ותושבים נוספים החיים באזורים המרוחקים והמבודדים ביותר במדינה.”
מערכת ה- SkyEdge II מספקת יכולת תקשורת מהירה המאפשרת הספק גבוה של העברת קבצים ושירותי קול למערכת הטלפוניה, באיכות גבוהה, אמינות ויכולת נצולת ותעדוף גבוה. המערכת תומכת ב- DVB-S2
ו- DVB-RCS ומאופיינת ביעילות גבוהה והסתגלות מלאה לערוצים נכנסים ויוצאים. מערכת הלוויין SkyEdgeII מספקת קישוריות IP במהירות גבוהה והינה פלטפורמה גמישה, המתאימה לצרכים הגוברים של לקוחות הקצה. המערכת מאפשרת פתרון יעיל ללקוחות שונים ביניהם ארגונים עסקיים, רשתות כפריות מרוחקות, ערוצי סלולר ואפליקציות לרשתות ממשלתיות. יצויין, כי המוצר החדש בסדרת מוצרי ה- SkyEdgeII הינו ה- NetEdge, פתרון ייחודי לרשתות במבנה ארכיטקטורה של “multi star” הנותן מענה ספציפי גם לאפליקציות סלולר.
כאמור, עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות עליהן חתמה החברה בתקופה האחרונה באמריקה הלטינית. לפני שבועיים דיווחה החברה כי תספק לאיסה, (ICE – Instituto Costarricense de Electricidad) מפעילת התקשורת הלאומית של קוסטה ריקה ולקוחה ותיקה של גילת, רשת תקשורת לוויינית הכוללת כ- 1,000 מערכות .VSAT.

בחודש שעבר דיווחה גילת כי חתמה על הסכמי המשך בהיקף של כ- 12 מיליון דולר עם ממשלת קולומביה. החברה דיווחה אז כי אישרה את הארכתם בשנה, עד דצמבר 2010, של ההסכמים עם משרד התקשורת בקולומביה עבור אספקת שירותים בפרוייקט קומפארטל Compartel II) II).

עוד דיווחה גילת בחודש שעבר, כי חברת Spacenet Inc, שבבעלותה המלאה, נבחרה על-ידי Regis Corporation, אחד התאגידים המובילים בעולם בתחום היופי ולימודי הקוסמטיקה לספק שירותי ניהול רשת בעזרת מערכת ה- Prysm Pro עבור למעלה מ- 7,000 אתרים שונים בצפון אמריקה.

תגובות סגורות