סימנס

סימנס מציגה משפחת מנועי ממסרה חדשה Simogear

סימנסמחאת: צביקה קובלסקי וגיל בר יואב, סימנס. חטיבת מערכות ההינע השיקה בתערוכת האנובר 2012 את משפחת מנועי הממסרה החדשה Geared motors) Simogear).
במשפחה זו כללה חברת סימנס היצע מנועי ממסרה/ממסרות רחב במיוחד במגוון סוגים ותצורות:
מנועי ממסרות ישרות, מנועי ממסרות זוויתיות, מנועי ממסרות מקביליות ומנועי ממסרות חלזוניות.
במשפחת מנועי הממסרה החדשה Simogear אף הגדילה חברת סימנס לעשות והרחיבה את טווחי ההספק למנועי הממסרה וכעת מציעה טווח עצום אשר מתחיל מהספק מינימאלי של 0.9 קילו וואט ומסתיים בהספק של 200 קילו וואט אשר איפשרו את הגדלת טווח מומנט היציאה של המנועי הממסרה עד לערך של 50 קילו ניוטון מטר.
כיום מציעה חברת סימנס את מגוון מנועי מנועי הממסרה הרחב ביותר בשוק המורכב משתי משפחות מנועי הממסרה המיוצרות במפעליה, משפחת מנועי הממסרה החדשה Simogear יחד עם משפחת מנועי הממסרה הוותיקה Motox.
כתמיד נתנה חברת סימנס שימת לב מירבית לדרישות הלקוח והתעשייה ואי לכך שיפרה וייעלה חברת סימנס במנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear את יחסי ההעברה ליחסי העברה גבוהים עוד יותר ויחד עם זאת שיפרה את דירוג המומנט הרציף, יתרה על כך ההספק הגבוה והנצילות האנרגטית הגבוהה במיוחד הופכים את מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear מתוצרת סימנס למתאימים במיוחד לשימוש במערכות מסועים מורכבות כבפשוטות.
חברת סימנס אף דאגה כי מידות ותצורות ההתקנה של הממסרות הממנועות ממשפחת ה-Simogear יהיו תואמות לסטנדארט המקובל בתעשייה ואי לכך ניתן להתקין את מנועי הממסרות ממשפחת ה-Simogear גם במערכות קיימות ללא שינויים הנדסיים.

משפחת ממסרות ה- Simogear תוצרת חברת סימנס

את מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear ניתן להזמין גם בתצורת מומנט קבוע עם ממסרות קונבנציונליות.
נצילות האנרגיה של מנועי הממסרה הזוויתיות ממשפחת ה-Simogear בעלת מערכת גלגלי השיניים הקוניים אשר פותחה במיוחד לשימוש במסועים הינה גבוהה במיוחד. גם מנועי ממסרות הישרות ומנועי ממסרות המקביליות מציגות נצילות אנרגית גבוהה במיוחד.
בזכות יחסי העברה גבוהים אשר הינם תוצאה של שימוש באברה מיוחדת (Pinion) מגיעות מערכות התמסורת הדו שלביות לנצילות של 96% המאפשרת להשתמש בהן גם באפלקציות הדורשות שימוש במערכות תמסורת תלת שלביות. מבנה האברה המיוחדת (Pinion) מקטין את המהירות ההקפית של ההפחתה הראשונה ובכך מקטין מאוד את פליטת הרעש של המערכת.
מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear תוכננו מראש באופן אופטימאלי המאפשר חיבור של הן מנועים א-סינכרוניים והן מנועים סינכרוניים עם יעילות גבוהה (המתאימים לתקני יעילות הבינלאומיים, יעילות IE3 ,IE2, ו-IE4) לממסרות תוך כדי יצירת מבנה קומפקטי ואחיד. המעבר בין תקן הנצילות IE2 לתקן הנצילות IE3 אינו כרוך בשינוי גודל מבנה (מסגרת) המנוע, בנוסף על כך תוכננו אף גרסאות בעלות רתיעה לאחור (Back lash) מינימלית עם מנועים סינכרוניים בעלי נצילות IE2 ו-IE3.
בזכות התיכנון והייצור של מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear בהתאם למידות המקובלות בתעשיה ניתן להתקין את מערכות ה-Simogear על מערכות קיימות ללא צורך בשינויים הנדסיים. יתרה מכך, המבנה הקומפקטי והמשקל הקל הופכים את מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear למתאימות במיוחד להתקנה במקומות צרים ומוגבלים.
המידות הקומפקטיות במיוחד הושגו בזכות שימוש בטכנולוגיות מיסוב חדישות המאפשרות את התקנת חלקי המיסוב ע”ג המנוע ולא ע”ג מתאם. אופטימזציה של מיסוב גל האברה (Pinion) אפשרה לקצר את אורך תמסורות גלגלי השיניים הקוניים וע”י כך להקטין את אורך המערכת כולה וכמובן לשמור על משקל נמוך.
עקרון המודלריות של מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear מאפשר שימוש בפחות רכיבים מחד אך מאידך מאפשר להתאים רכיבים אלו לשימוש בצורה מיטבית, אטימת גל היציאה ניתנת לשינוי בהתאם לסוג השימוש במערכת. עקרון ה-Modulog של חברת סימנס מאפשר הוספת אביזרים מגלה זווית (Encoder), בלם, מערכת קירור מאולץ וכ”ו על יציאת הגל הלא מניעה. בזכות עקרון ה-Modulog ניתן להרכיב אביזרים אלו גם לאחר רכישת המנוע והפעלתו.
המנוע מתוכנן בצורה כזו שתאפשר פעולה חלקה שלו בכל תנאי אספקת החשמל המקובלים בעולם.
מנועי הממסרה ממשפחת ה-Simogear כוללים דגמים המותאים במיוחד לשימוש במסועים בתעשיה המזון, משקאות ופארמצבטיקה: אטימה ייחודית, שימוש בשמנים מיוחדים מאושרי תקני תעשית המזון, מרווחי טיפול ארוכים וכן צביעה חיצונית עמידה מאוד.
משפחת מנועי הממסרה החדשה Simogear מציעה צירי יציאה קשיחים ו/או צירי יציאה חלולים, תצורות התקנה שונות כגון התקנת רגליים, התקנת אוגן, התקנת אוגן בית, התקנת על-גל ובנוסף חיבורים ייעודיים למערכות ערבול ואקסטרוזייה.

גיל בר יואב הינו מנהל תחום מערכות הינע בחברת סימנס ישראל
צביקה קובלסקי הינו מנהל מכירות הינע בחברת סימנס ישראל

תגובות סגורות