חדשות היום

סימפליוויטי גייסה 175 מיליון דולר בסבב גיוס D לפי שווי שיא של מיליארד דולר

חברת סימפליוויטי (SimpliVity) המובילה בתחום התשתיות המאוחדות (hyperconverged) לIT-, הודיעה היום כי גייסה 175 מיליון דולרים בסבב גיוסDלפי שווי של יותר ממיליארד דולרים. זהו הישג שיא מאחר שעברו 23חודשים בלבד מהיום שבו מוצר הדגל שלה –OmniCube – הפך לזמין בשוק.

את הגיוסהובילה ווייפוינט קפיטל(Waypoint Capital), החברה המנהלת את ההשקעות של משפחת ברטארלי ((Bertarelliומשרדיה הראשיים נמצאים בז’נבה, שווייץ. המשקיעים הקודמים בחברה, אקסלפרטנרס, צ’ארלס ריבר ונצ’רס,DFJ Growth, קליינר פרקינס קולפילד אנד ביירס  (KPCB) ומריטק קפיטל פרטנרסתרמו גם הם לסבוב זה. סך המימון שלו זכתה סימפליוויטי עד כה, כולל גיוס זה, הוא 276מיליון דולר. ווייפוינט קפיטל החליטה לבצע את ההשקעה לאחר ששינתה את תשתיות המחשובשלה עצמה בחמישה אתרים ברחבי העולם,באמצעות פתרון התשתיות המאוחדות של סימפליוויטי.

“כלקוח,חווינו מהמקור הראשון את ההשפעה המעצבת של פתרון התשתיות המאוחדות של סימפליוויטי.לאחר ניתוח מעמיק של חלופות, השתכנענו שהפתרון של סימפליוויטי הוא טוב הרבה יותרושארכיטקטורת הנתונים הייחודית שלו מקדימה את השוק בשנים רבות”, אמר פרדריקוולוונד, מנהל מערכות מידע וטכנולוגיות ראשי בווייפוינט קפיטל, “כשנודע לנושסימפליוויטי רוצה לגייס הון, התעקשנו להוביל את סבב הגיוס. אנחנו רואים פוטנציאלעצום בחברה המהפכנית בתחום ה-ITוהיא גדלה מהר יותר מכל חברת תשתית אחרתבהיסטוריה של העת האחרונה”.

“אנחנוגאים על הצטרפותה של ווייפוינט קפיטל לקבוצת המשקיעים המאוד תומכת שלנו. זהו מהלךייחודי ובעל ערך רב לקבל משקיע שהיה לקוח קודם לכן, שניסה את המוצר בשטח וזכהלהכיר את חוויית המוצר שלנו”, אמר דורון קמפל, מנכל סימפליוויטי, “אנחנו מעריכים מאוד את התמיכה המתמשכת שלה אנו זוכים מצד המשקיעים הקיימיםשלנו. משקיעים אלה יחד נותנים לנו את המרחב האסטרטגי הגדול ביותר לפיתוח העסק,בעוד שאנו ממשיכים להתייעל בתקופה זו של צמיחה מהירה מאוד”.

המימוןמהסבב החדש ישמש למימון ההתרחבות המהירה של החברה ולניצול ההזדמנות המצוינת שנוצרהכעת בשוק. חברת המחקר גרטנר צופה כי סך ההוצאות על מערכות משולבות יגדל בשיעורצמיחה שנתי משוקלל של 24 אחוזיםמ-2013 עד 2018 ויגיעלסך של 19 מיליארד דולרים.

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות