חדשות היום

Kionix מכריזה על מדי התאוצה הדקים ביותר בתעשייה

מדי התאוצה התלת-ציריים KX112 ו-KXCJB מתאימים ליישומי מחשוב לביש, ליישומים ניידים, בריאותיים/רפואיים ותעשייתיים קלים.

Kionix Inc., חברה בת של ROHM Semiconductor Group, הכריזה היום על מדי תאוצה תלת-ציריים ועתירי תכונות הדקים ביותר בתעשייה: KX112 (2x2x0.6 מ”מ) ו-KXCJB (3x3x0.45 מ”מ).

על אודות דגם KX112:

KX112 הוא חלק מסדרת הדגל של מדי התאוצה התלת-ציריים של Kionix.

מד התאוצה הזה בגודל 2×2  הוא הדק ביותר בשוק, במידות של 2mm x 2mm x 0.6mm מה שהופך אותו למתאים במיוחד עבור העיצובים הקומפקטיים הנדרשים בתעשיית הבריאות, הרפואה והמחשוב הלביש. באופן ראוי לציון, הוא אחד ממדי התאוצה העשירים ביותר בתכונות הזמינים כיום, בנוסף לעיצובו הקומפקטי והדקיק. הוא ניחן ברזולוציה של 16-bit וביציבות מעולה ומצויד באלגוריתמים דיגיטליים מובנים לגילוי תנועה עבור ניהול צריכת חשמל, נפילה חופשית עבור הגנה על מכשירים או ניטור אחריות, מנוע התמצאות לגילוי מצב אנכי או אופקי ופונקציונליות ממשק משתמש באמצעות הקשה/הקשה כפולה. הוא מצויד גם בטכנולוגיית FlexSet של Kionix, מה שמאפשר גרעיניות מספקת לאיזון הספק וביצועים. ומעל הכול, KX112 מצויד במאגר ה-FIFO/LIFO הגדול ביותר הזמין במדי תאוצה סדרתיים. עם 2048 בתים זמינים, שאר המערכת יכולה לעבור למצב שינה תוך רישום יותר נתונים מכל מד תאוצה אחר בשוק, מה שמאפשר חיסכון בחשמל והקשר אירוע מעולים.

על אודות דגם KXCJB:

KXCJB הוא מד התאוצה הדק ביותר בשוק בכל טביעת רגל שהיא, עם ממדים של 3x3x0.45 מ”מ בלבד.

הוא תומך במגמה ההולכת וגדלה של סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ודיסקים קשיחים דקים יותר, כמו גם מחשוב לביש כגון מכשירי ניטור פעילות גופנית ושעונים חכמים. גורם הצורה (form-factor) הייחודי הוא מחצית מהעובי של מרבית מדי התאוצה בשוק. דבר זה מאפשר לשבץ יכולות גילוי וחישת תנועה במגוון מכשירים חדשים כגון תגים, כרטיסי גישה וכרטיסי תשלום/כרטיסים חכמים, תוך פתיחת אפשרויות לשמירה על פרופילים נמוכים בעת התקנה על או בתוך מבני זכוכית, פלסטיק ומבנים דקים אחרים.

למידע נוסף, צרו קשר עם:

רונן תעיזי – מגוון טכנולוגיות והנדסה בע”מ

074-7844402

054-7733245

Ronen@mte.co.il

info@mte.co.il

תגובות סגורות