טאואר-ג’אז מודיעה על התחלת ייצור עבור חברת Great Wall Semiconductor במפעל ביפן

טאואר-ג’אז הודיעה היום על השלמת העברה טכנולוגית מוצלחת ותחילת ייצור עבור חברת  Great Wall Semiבמפעלי החברה ביפן, הפועלים תחת חברת טאואר-ג’אז פנסוניק (TPSCo). החברה תייצר עבור Great Wall משפחה של מוצרי LFET  (טרנזיסטור אפקט שדה ליניארי) לשוק סוללות ליתיום-יון. סוללות ליתיום-יון הינן סוללות נטענות בעלות הפוטנציאל האלקטרוכימי הגבוה ביותר והן נמצאות בשימוש נרחב בענפי האלקטרוניקה, תעשיית הרכב, תעשיה בכלל ותעשיית חשמל ואנרגיה מתחדשת. על פי דו”ח של “”Research and Markets, השוק העולמי של סוללות ליתיום-יון גדל במהירות וצפוי לחצות את רף ה-30 מיליארד דולר בשנת 2020.

“בחרנו לעבוד עם TPSCo, שכן טאואר-ג’אז מוכרת כמובילת שוק ביכולות העברת תהליכים וידועה באיכות הצוותים הטכניים ומתודולוגיות ההעברה שלה”, אמר סמואל אנדרסון, מנכ”ל Great Wall. “אנו מצפים להמשך שיתוף פעולה  במוצרים וטכנולוגיות עתידיים הכוללים מוצרי DCל DC, מוצרים לשווקי מחשוב ענן ולחברות מסחריות”.

“השימוש בשירותי העברת התהליך שלנו (TOPS), יאפשר ל- Great Wallלהגביר את נפח הייצור של מוצרי ה-LFETשלה תוך זמן הגעה מהיר של המוצרים לשוק דבר שיסייע להם בהשגת נתח שוק משמעותי. אנו מצפים להעברת מוצרים נוספים בעתיד תוך שימוש בפלטפורמות נוספות המוצעות על ידי המפעלים הגלובליים של טאואר-ג’אז. הקירבה הגיאוגרפית שלנו לספקים המרכזיים של Great Wallתקנה  זמן תגובה מהיר ביותר ללקוחות שלהם, ” אמר גיא אריסטוף, מנכ”ל, TPSCo.

המודל העסקי של היחידה העסקיתTOPS של טאואר-ג’אז  מאפשר ללקוחותיה להעביר תהליכים למתקני ייצור של טאואר-ג’אז ברחבי העולם, ולספק להם את היכולת הנדרשת, גמישות ייצור ועלות תחרותית. טאואר-ג’אז מציעה את הצוותים הטובים ביותר בהעברת טכנולוגיה, ידע בטכנולוגיות מגוונות ויכולת להתאים מודלים עסקיים ותהליכי ייצור לדרישות הלקוחות שלה, ולספק להם זמן הגעה מצוין לשוק והזדמנויות צמיחה גדולות.

בתמונה:  מנכ”ל טאואר-ג’אז, ראסל אלוואנגר.

קרדיט – יח”צ

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות