חדשות היום

טליט זכתה באספקת טכנולוגיית התקשורת לפרויקט מוני חשמל חכמים בהולנד

טליט (Telit Communications PLC), חברה גלובלית מובילה בתחום האינטרנט של הדברים (IoT) הודיעה היום כי זכתה בחוזה המוערך ב-30 מיליון דולר לאספקת מודולי CDMA 450 מגהרץ ליצרן מוני חשמל מוביל בעולם עבור פרויקט רשת חשמל חכמה בהולנד.

מודולי ה-IoT של טליט משמשים כליבות בדור החדש של מוני החשמל החכמים אשר חברות חשמל בהולנד יפרסו ברחבי המדינה במהלך חמש שנים החל מ-2016, כאשר רוב המונים יסופקו בשנים הראשונות. האינטרנט של הדברים (IoT) מאפשר לחברות חשמל לאזן טוב יותר בין הביקוש וההיצע של החשמל בעתות של צריכת שפל ושיא ובסופו של דבר להפחית את הצריכה הכוללת ולהקטין את חשבונות החשמל של הצרכנים.

המודול המוקשח CE910-SL הינו בעל ערוץ אחד ונועד במיוחד ליישומים בתחומים שיש בהם כיסוי CDMA450 של מפעיל נייד מסחרי או במקומות שבהם ניתן לפתח כיסוי כזה באמצעות רשת פרטית של חברת החשמל, ארגוני מענה לשעת חירום וגופים ממשלתיים וקבוצות פרטיות דומים.

טליט השיקה את CE910-SL מוקדם יותר השנה, במקביל לפתיחת השוק שנוצר בעקבות הענקת טווח תדרי 450 מגהרץ על-ידי כמה ממשלות באירופה. בכך טליט הינה הראשונה בשוק לפרויקטים רחבי היקף כגון זה העומד להתבצע בהולנד.
ה-CE910-SL מספק ביצועים מסוימים גם בתוך בניינים, עובדה ההופכת אותו לפתרון אידיאלי למוני חשמל חכמים אשר לעתים קרובות מותקנים בעומק של בנייני מגורים או מרכזים מסחריים. טליט פועלת בתחום ה-CDMA מאז 2006 ומציעה את קו המוצרים הרחב ביותר בתעשייה לתחום זה.

“ה-CE910-SL הוא סיפור הצלחה יוצא מן הכלל עבורנו. תוך פחות משנה סיימנו את פיתוחו משלב הקונספט למוצר המסחרי והוא מאפשר לנו להתחרות בעמדה ייחודית על פרויקטים כגון זה העומד להיערך בהולנד,” אמר יוסי פייט, נשיא טליט. “זוהי גם דוגמה מצוינת לאופן שבו טליט מסוגלת לנצל הזדמנויות מסוגים אלה בשוק ה-IoT הדינמי אשר ההיצע בו הולך וגדל.”

בתמונה: יוסי פייט, נשיא חברת טליט

מערכת ניו-טק

תגובות סגורות