HearMeOut: רשת חברתית חדשה המבוססת על קולות המשתמשים

בעולם של רשתות חברתיות ומידע שמציף אותנו, קיים פער בין הצורה שבה האדם חושב לבין מה שמובן בטקסט שאותו הוא כותב. בקול האנושי טמונים ניואנסים וטון והם אלו שמעבירים את המחשבה בצורה אישית והייחודית לאדם. HearMeOut רוצה להבליט החוצה את האדם האמיתי שמאחורי המחשבות, זוהי פלטפורמה, אשר מאפשרת למשתמשים להעלות ולשתף עדכוני אודיו קצרים (עד 42 שניות) אל הפיד המובנה באפליקציה או אל רשתות חברתיות אחרות. המשתמשים יכולים לנווט בקלות בתוך הפיד שלהם ולבחור להאזין לפוסטים המעניינים ביותר על פי התיאור והקיטלוג שלהם. יתרה מכך, פיצ׳ר ״מצב הנהיגה״ של האפליקציה מספק חווית גילוי תוכן שונה, במיוחד זו המתרחשת כאשר המשתמש לא יכול לשלוט במכשיר שלו (בעת נהיגה, ריצה, בישול וכדומה). HearMeOut משפרת את חווית המדיה החברתית באמצעות מתן אפשרות צריכת תוכן אינטואיטיבית וחסכונית בזמן. גירסה של האפליקציה זמינה הן עבור מכשירי אנדרואיד והן עבור מכשירי iOS .

מאחורי המיזם עומדים 4 יזמים: מורן צ’מסי, יקי גני, ליאור מנשה ואיסי לויאן. מורן צ’מסי, מנכ”ל: “הרעיון לפתח פלטפורמה חדשה של רשת חברתית נבע מהצורך הבסיסי של כל אחד מהיזמים לייצר תשתית נכונה יותר להעברת מסרים ומותאמת לאתגרים של עולם הרשתות החברתיות. כיצורים חברתיים, חיפשנו דרך שתאפשר לכולנו לבטא את אישיותנו ולא להיבלע בעולם של מסרים כתובים. אנו צופים כי המשתמשים ישמחו כשקולם סוף סוף יישמע”

מורן צ’מסי, מייסד ומנכ״ל HearMeOut

מורן צ’מסי, מייסד ומנכ״ל HearMeOut

“ב- HearMeOut, המשתמש יכול להקליט, לשתף סטטוסים בקולו ולהאזין למשתמשים אחרים – חברים, כתבי חדשות, מוחות מעניינים, מוזיקאים, פרשני ספורט וכדומה. החלוקה הצבעונית על פי קטגוריות (המונות 12 נושאים), והלחיצה האקטיבית על כפתור הנגן מאפשרת למשתמש לבחור למי להאזין, מתי ובאיזה נושא. כך, חווית השימוש באפליקציה היא ממוקדת מאד, ומונעת בזבוז זמן מיותר. המשתמש לא צריך לעבור דרך תמונות חתולים, כתבות פוליטיות לא נגמרות, להיטי יוטיוב עם 50 מליון צפיות וכו’ – אלא רק להאזין לנושאים שמעניינים אותו, כפי שהם מוצגים על ידי האנשים שמעניינים אותו.” אומר מורן “ישנן מספר סיבות לבחירה ב 42 שניות כמשך הזמן האופטימלי לפוסט, אך הסיבה המרכזית היא שהחברה הבינה כי זהו פרק הזמן המספיק כדי להעביר מסר תמציתי וקולע מבלי לשעמם את המאזין.”

שיתוף פעולה עם פורד

פורד הודיעה, כי HearMeOut – תתמוך בטכנולוגיית SYNC AppLink. עם הצטרפותה של HearMeOut לקהילה העולמית של AppLink , פורד מציעה כעת חוויית מדיה חברתית ייחודית, המותאמת בדיוק לשימוש בעת הנהיגה. ברגע שיתחברו אל SYNC AppLInk באמצעות מכשירי האנדרואיד או ה-iOS שלהם, יוכלו בעלי רכב פורד בשווקים נבחרים לתקשר עם HearMeOut ללא מגע.

 AppLink  היא טכנולוגיית תוכנה עבור SYNC ,מערכת החיבור התוך-רכבית עטורת הפרסים של פורד, המשולבת בחמישה מיליון כלי רכב של פורד ברחבי העולם. המערכת מאפשרת לנהגים לבצע שיחות טלפון, לשלוט במוזיקה ולבצע פעולות אחרות ללא מגע, באמצעות פקודות קוליות אשר מעניקות לנהגים שליטה קולית באפליקציות סלולריות, ומסייעות להם לשמור את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש.

הודות לשילוב של HearMeOut ב-SYNC AppLink  נהגים יוכלו להקליט את מחשבותיהם ולשמוע את הפיד החברתי שלהם בלי לגעת או אפילו להביט בטלפון הסלולרי שלהם. ״זה אומר שהם יוכלו להישאר מחוברים ולהישאר בטוחים – עם ידיים על ההגה ועיניים על הכביש״, אמר סקוט ליונס, מנהל פיתוח עיסקי ושותפים בחטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים של פורד.

זוהי האפליקציה הראשונה המיועדת ל-AppLink אשר מגיעה מקהילת הטכנולוגיה הישראלית, זאת, בעת שפורד מגבירה את מאמציה למשוך סטארטאפים ישראלים ולשתף עימם פעולה.

״זה מדהים להיות חלק מהמאמצים החשובים לשלב שימוש במדיה חברתית בעת הנהיגה. עבדנו קשה יחד עם הצוות של פורד על מנת להפוך את המוצר שלנו ׳ידידותי לנהגים׳, ולדעת שזהו הצעד הראשון לקראת מתן אפשרות לכל אחד להישמע – בכל בזמן ובכל מקום״, אמר מורן צ’מסי.

שירלי מייזליש, מערכת ניו-טק

תגובות סגורות