תכנית היזמות של עמותת בוגרי 8200 בחרה ב-8300 של מטריקס כשותף הטכנולוגי הבלעדי שלה

עמותת בוגרי יחידת 8200 הצה”לית, המפעילה את האקסלרטור היוקרתי 8200 EISP בחרה ב-8300, זרוע הפעילות של מטריקס, המספקת פתרונות ושירותים עבור קהיליית הסטארט-אפים וחברות הטכנולוגיה, כשותף הטכנולוגי הבלעדי שלה שילווה את הסטארט-אפים השותפים לתכנית.

במסגרת שיתוף הפעולה ביניהן, המנטורים העסקיים ומומחי הטכנולוגיה של 8300 ידריכו את משתתפי התוכנית במגוון רחב של נושאים טכנולוגיים, שיווקיים ועסקיים, יספקו שעות ייעוץ אישיות לסטארט-אפים השותפים לתכנית, ויובילו יחד עם העמותה ותוכנית היזמות אירועים משותפים לקהילה ומפגשים טכנולוגיים. שיתוף הפעולה יחל במחזור השנתי הקרוב של תכנית היזמות, הצפוי להתחיל בשנת 2016 והוא מתוכנן להימשך על פני מספר מחזורים.

8200 EISP שהושק בשנת 2011 הוא אקסלרטור הסטארט-אפים הראשון שהוקם בישראל, ולאחרונה השלים 5 שנות פעילות ראשונות במסגרתן ליווה ותמך בלמעלה מ-90 סטארט-אפים ויזמים. התוכנית שנוסדה על ידי עמותת בוגרי 8200 ללא כוונת רווח, אינה פונה רק לבוגרי יחידת 8200 אלא פתוחה לקהל רחב של יזמים. בכל מחזור נבחרים 20 יזמים/נציגי סטארט-אפים לאחר תהליך בחירה מעמיק מתוך כ-400 הגשת מועמדויות בממוצע להשתתפות בתכנית. במסגרת התוכנית משתתפים היזמים בסדנה אינטנסיבית של 5 חודשים שמכסה באופן מעמיק מגוון רחב של נושאים הנוגעים לעולם היזמות ביניהם: ניהול מוצרים ושיווק, ניהול כספים, גיוס כספים, סוגיות משפטיות בעולם היזמות, גיוס עובדים וכדומה. נכון להיום 75% מבוגרי התוכנית לאורך השנים ממשיכים להוביל את הסטארט-אפים שייסדו, גייסו הון בשווי 250 מיליון דולר ומעסיקים למעלה מ-400 עובדים בישראל ובעולם. 4 מתוכם עשו כבר אקזיט.

לדברי מוטי גוטמן , מנכ”ל מטריקס “פעילות 8300 של מטריקס שהושקה במרץ השנה וממוקדת בפתרונות ושירותים ייחודיים ומותאמים לקהיליית הסטארטאפים וחברות הטכנולוגיה, הצליחה תוך פרק זמן קצר לבסס את מעמדה בישראל כגורם מוביל ובעל ערך משמעותי המסייע לסטארטאפים וחברות טכנולוגיה להשיג יעדיהם. הבחירה של עמותת בוגרי 8200 ב-8300 כשותף טכנולוגי בלעדי לתכנית  היא עוד הוכחה לכך בכל הקשור ליכולות, למקצועיות ולידע וניסיון של פעילות 8300 ומומחיה להעצים ולמנף את פעילות היזמים והסטארטאפים בישראל במגוון רחב של תחומים. אנו שמחים לקחת חלק בתוכנית יוקרתית זו כחלק מתרומה לקידום פעילות היזמות והסטאראטפים בישראל, ונשקיע את מיטב משאבינו להצלחת הפעילות”.

לדברי , גיא קצוביץ’, מנהל תוכנית 8200 EISP , “חזון האקסלרטור הוא לרתום את רשת הבוגרים של 8200, הממלאים תפקידים בכירים ומשמעותיים בענף ההייטק ובכלל ומביאים איתם ידע, קשרים וניסיון רלוונטי, במטרה לקדם ולמנף סטארט-אפים ויזמים ישראלים בראשית דרכם. בכך אנו מאמינים נתרום משמעותית לכלל החברה. שילובה של 8300 ומטריקס, חברת ה-IT והטכנולוגיה מהמובילות בישראל, בתכנית היזמות היא ערך מוסף משמעותי למשתתפי התוכנית בזכות היכולות, הידע והניסיון שמומחיה מביאים עימם. אנו מברכים על שיתוף הפעולה והרצון של מטריקס לקחת חלק פעיל ומרכזי בתכנית זו ומאמינים כי יתרום להם רבות”.

בתמונה: מוטי גוטמן , מנכ”ל מטריקס 

תגובות סגורות