לתקשר עם הגולשים במירב הערוצים – BONTACT

 www.bontact.com

בונטקט זו אפליקציה המאפשרת לכל בעל אתר לתקשר עם הגולשים שלו במירב הערוצים. אנו מספקים תוסף המותאם לכל האתרים, התקנתו לוקחת פחות משלוש דקות, ומאפשר לכל הגולשים באתר ליצור קשר עם בעל האתר באמצעות צ’אט, SMS, שיחת טלפון ב-Callback והודעות דוא”ל.

שרי רוט, מנכ"ל

שרי רוט, מנכ”ל

החברה הוקמה ב-2014 ע”י שרי רוט (מנכ”ל) וצבי כהן (מנהל פיתוח). שרי וצבי עבדו יחד בחברה קודמת, וחוו פערים בין הקיים בשוק לבין הצרכים העתידיים. שרי וצבי: “בנינו את התוכנית  כי ראינו שרוב האתרים העסקיים היו בנויים כקטלוג לתצוגה, בעוד אנו חשבנו שהעתיד של מסחר אלקטרוני יקבע את ייעודו העיקרי של כל אתר ככלי מכירה, וככלי מכירה, בעל האתר מוכרח תקשורת מהירה בין המבקרים לבינו.”

נייד ומיד

היו אומנם תוכנות צ’אט, אך הבחנו שהדבר הבא באתרים הוא שילוב של תכונות ספציפיות למכשירים ניידים כגון SMS , וחיוג בינלאומי מתוך הנייד ואליו. הבנו שעבור אתר עסקי, הזמינות לגולש המחפש תשובות, הנה מפתח להזנקת שיעורי ההמרה, וכן, שמרבית הגולשים משתמשים במכשירים ניידים לגלישה, מה שיוצר פער בין המוצע בשוק עד כה לבין הצורך הספציפי בהתאמת פתרונות למובייל.

צרכי הלקוח

אפליקציהבנינו מוצר איכותי, עד כדי כך שבהשקה הראשונית כבר היינו מגובים על ידי מספר משקיעים, ביניהם משרד המדען הראשי של משרד הכלכלה. הצוות שלנו מונה כיום שישה אנשים, יש לנו כמה אלפי משתמשים, מתוכם מאות משלמים. הגורם המשמעותי בהצלחה שלנו הנו ההתאמה המעולה לצורכי השוק. ישנם מוצרים יפים מבחינת טכנולוגיה, אך לא מותאמים לצורכי הלקוח, מה שיוצר קושי בשיווק,  כי יש צורך להסביר ללקוחות מדוע הם בעצם צריכים את המוצר. בונטקט באה מתוך צרכי הלקוח, והיא עונה עליהם באופן מושלם. הגורם השני בהצלחה הנו תרבות החברה. גילינו את עצמנו כאנשים רגועים, ממוקדים ומקצועיים. לרובנו יש ילדים כך שיש לנו סדרי עדיפויות לאזן, והמרוץ המתיש שחברות סטארט אפ רבות כל כך נופלות אליו ובסופו של דבר נשחקות בגינו- נמנע ממנו. בו בזמן, כולנו מיישרים קו עם מטרות החברה, מה שיוצר במשרד אווירה נעימה ונוחה לעבודה.

אתגרים

צבי כהן, מנהל פיתוח

צבי כהן, מנהל פיתוח

האתגר הגדול שאנו מתמודדים איתו הוא מיקוד. יש אפשרויות אין סוף להוסיף למוצר. החל מפרמטרים רבים שיתווספו לאלו הקיימים בתצוגה, וכלה בפיתוח של מערכות ה-CRM המתקדמות שקיימות. אבל, לא קוראים לנו גוגל, והמשאבים שלנו מוגבלים, אז הפכנו להיות מומחים לזיהוי עיקר וטפל. אתגר נוסף הוא בתחום הטכנולוגי. המוצר שלנו כולל ערוצים רבים, התאמות לפלטפורמות שונות כמו SHOPIFY, MAGENTO , WIX, WORDPRESS, דרשו ידע ועבודה מאומצת. אבל, עזבו את העובדה שפתרון אתגרים טכנולוגיים הוא מהנה ומשעשע, מעבר לזה,  הוא פשוט מציב אותנו בקדמת הבמה כשלנו יש יתרונות שלמתחרים אין.

טיפ לסטארטאפים מתחילים?

dashboardמילה שלנו לחולמי הסטארט אפ: ישנם כמה כללי זהב שהזכרנו, וכדאי לחזור עליהם שוב בקצרה.  שמירה על מיקוד, לשאול את עצמך מה אתה עושה וכיצד ניתן לעשות זאת טוב יותר. שמירה על איזון, לא להוציא אנרגיות אינסופיות ואז לקרוס. גמישות. לא להיצמד יתר על המידה לדרך פעולה. אחרי הכול, סטארט אפ זו חוויה לימודית. דברים משתנים במהירות, ולעיתים דורשים שינוי של תוכנית מפורטת, בגלל צרכים שוק מתעוררים או מתחרים שקמו. זה בסדר, כל עוד שומרים על מיקוד בעזרת שאילת השאלות הנכונות, ועל איזון בין הצרכים השונים.

שירלי מייזליש, מערכת ניו-טק

תגובות סגורות