חדשות היום

ניהול דיגיטלי של מצבי חירום בלחיצת כפתור

בימים אלו משיקים  חברת שלומי אדר ושות’, מומחים למצבי חירום בשיתוף חברת התוכנה טופ סלושנס כלי מבצעי חדשני אשר מאפשר את המשך הפעילות והתפקוד התקין לאורך זמן לכל ארגון ועסק בזמן משבר ואירוע חירום. כלי זה מבוסס על מתודולוגיה וטכנולוגיה לניהול המשימות בשגרה ובחירום באופן דיגיטלי בזמן אמת באמצעות לחיצת כפתור. הכלי החכם מספק פתרון פרואקטיבי מקיף לניהול מכלול אירועי החירום  פוטנציאליים שעשויים להתרחש באמצעות יישום צעדים מובנים בצורה נגישה ויעילה לטיפול, סיכול ומניעה ואף צמצום היקף הנזק. החל מרעידת אדמה, שריפה, הצפה, הפסקות חשמל, פגעי מזג האוויר, התקפת טילים, מתקפת טרור ועוד. כיום זהו ההבדל עבור כל עסק בין להיות או לחדול בזמן משבר. הכלי הדיגיטלי החדש מאפשר לכל ארגון, חברה או רשות לקחת בחשבון את כלל מימדי הפעילות להמשך רציפות תפקודית מבפנים ומבחוץ ולהתחשב בכל הגורמים השונים מולם הוא פועל. ‘הטורח בשגרה לקראת מוכנות במצבי משבר יעמוד איתן וחזק גם בעת חירום’ מציין אדר וממשיך ארגונים וחברות רבות השכילו לשנות את דפוסי פעילותם השוטפת על ידי כך שהחלו לפעול בימי שגרה ע’מ להיערך בשע’ח מתוך ראיה שמצב חירום הוא עשוי להתרחש עכשיו ומיד ומוטב להיערך אליו ככל שניתן בקפידה וביסודיות.

 “איל ברנע, משנה למנכ”ל טופ סולושנס מציין כי, הפתרון שלנו מספק פלטפורמה טכנולוגית לניהול ומעקב שוטף ומבצעי אחר כלל המשימות הנדרשות במצבי החירום וההחלמה העסקית באופן האפקטיבי ביותר על פי תרחישי הייחוס והסיכונים שמייחדים את מדינת ישראל”

עד היום, רוב הארגונים מנהלים את מערך החירום באופן ממוחשב אך ללא יד מכוונת בשלל רב של  סוגי מידע אלקטרוניים שמתורגמים  בד’כ להפעלה ידנית, שיטה זו מסורבלת ומקשה על שמירת יכולת השליטה והניהול של הרציפות התפקודית בעת משבר, זוהי גם הסיבה העיקרית שארגונים, חברות  ועסקים רבים נמנעו מהכנה מקיפה ומספקת לזמן חירום עוד בימי שגרה.

בפועל, שימוש בכלי החדש מאפשר לכל ארגון /חברה/רשות חיסכון כלכלי, עמידה בדרישות רגולציה, אופטימיזציה של תהליכי ההכנה והתנהלות תקינה בזמן משבר ואף הזדמנות עסקית.

המודול החדש מסייע לכל עסק לנהל את מערך החירום בלחיצת כפתור ללא כשלים על מנת לשמור על חוסנו בזמן משבר. באמצעותו ניתן להגדיר מראש את נקודות התורפה, להצליב את המידע ולסנכרונו עם תהליכי העבודה הנדרשים ולמעשה מספק את מכלול הכלים לתפקוד רציף ואפקטיבי במהלך מצב החירום עצמו.בסיום המשבר החזרה לשגרה וההתאוששות ממנה תהיה מהירה ופשוטה יותר.

תגובות סגורות