חדשות היום

סמסונג אירחה 19 חברות הזנק ישראליות בכנס משותף עם בית הספר לתקשורת בבינתחומי הרצליה

סמסונג אלקטרוניקס ישראל קיימה הבוקר (חמישי) בשיתוף בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה, אירוע חדשנות ראשון מסוגו בישראל. במסגרת האירוע הוצגו החזון והתפיסה של החברה לתחום המציאות המדומה (VR), הצובר תאוצה בארץ ובעולם. באירוע התארחו 19 חברות הזנק (startups) ישראליות ואנשי אקדמיה, הפעילים בתחומי ה-VR וה-AR (מציאות רבודה), אשר הציגו פיתוחים, פלטפורמות, תכנים ועזרים לתחום.

את הכנס פתחו ד”ר דורון פרידמן, ראש המעבדה לחקר מציאות מתקדמת בבית ספר סמי עופר לתקשורת,  הבינתחומי הרצליה, אשר סקר את ההיבט האקדמי–מחקרי בתחום, ואת תכניות ההוראה העתידיות בתחום בבינתחומי; ואורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אשר הציג את המשנה של סמסונג בתחום ה-VR, את הפיתוחים של סמסונג בתחום ואת מה שצופן העתיד.

לאחר מכן הציגו החברות השונות את הפיתוחים שלהן לעולמות המציאות המדומה. החברות הציגו מגוון פתרונות חדשניים, החל מחוויית לימוד תנ”ך באמצעות מציאות רבודה, עבור במשחקים המיוצרים ב ב-360 מעלות ומספקים חוויה שטרם נראתה וכלה בפיתוחים מקצועיים עבור תעשיות הפארמה והרפואה.

באירוע הציגו החברות: Actiview 3D, Compedia, B-online, Edge Marketing Technologies, Gemsense, HooP, Intuitive, neurosteer, OTM Technologies, Phenomena Labs, Pixtier, Satera VR, SideKick, Skypro, TaKanto Virtual Reality, Total-Vis, HumanEyes Technologies, WakingApp Realities, Woojer.

אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל של סמסונג ישראל, אמר: “סמסונג ללא ספק מובילה את בשורת המציאות המדומה בישראל. יש לנו מוצר בשל – Gear VR, משקפי מציאות מדומה, מדור שלישי, אותם התחלנו להפיץ בישראל עם השקת הגלקסי S7 והתגובות שאנו מקבלים מהלקוחות הן פנומנליות. אנחנו תומכים ומעודדים חברות הזנק ישראליות אשר מפתחות יישומים חדשים לתחום כי אנו מאמינים שהעתיד נמצא שם. כדי לעודד עוד צרכנים לרכוש משקפי VR פתחנו במהלך, במסגרתו כל רוכש S7Galaxy מקבל משקפי מציאות מדומה במחיר של 49 ₪ (במקום 599 ₪) וחבילה של שש אפליקציות. אני מאמין שתחום ה-VR יצבור תאוצה ויהפוך בקרוב לנחלת הכלל.”

אביב הוד, מנהל התוכן בסמסונג ישראל ויוזם האירוע: “הפתרונות שסמסונג מציעה ליוצרים, הן בתוכן והן בטכנולוגיה, מסעירים ומרגשים אותם ואת הלקוחות. הכניסה הצפויה בקרוב של מצלמת Gear360, המאפשרת יצירה קלה במיוחד של תוכן וידאו עבור חובבנים ומקצוענים כאחד, תייצר ללא ספק קפיצה משמעותית בכמויות התוכן מסוג זה.”

ד”ר דורון פרידמן, ראש המעבדה לחקר מציאות מתקדמת בבית ספר סמי עופר לתקשורת, הבינתחומי הרצליה, אמר: “לאחר שנים של הבטחה עושה רושם שמהפכת המציאות המדומה כבר כאן ונתמכת על ידי חברות בינלאומיות מובילות הפועלות לשלב את הטכנולוגיה והתכנים לחיינו יותר ויותר. המעבדה לחקר מציאות מתקדמת בבינתחומי עוסקת בתחום כבר קרוב לעשור, ואנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם חברת סמסונג, שהיא פורצת דרך בתחום, ועם חברות נוספות, לצורך יצירת מוקד ייחודי של ידע אקדמי ומעשי, הוראה ומחקר, בתחום המרתק והדינמי של מציאות מדומה.”

ד”ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת בבינתחומי הוסיף, כי “שילוב טכנולוגית מציאות מדומה בעולם העיתונות מהווה תהליך חשוב וחדשני המאפשר לעיתונאים לספר סיפור באופן חוויתי במסגרת ‘עיתונאות אימרסיבית'”.

 

 

תגובות סגורות