חדשות היום

Cymulate גייסה מאות אלפי דולרים מאייל גרונר שמכר את ורסייף ל-F5

חברת הסטארטאפ משדרגת את תחום ה- Penetration Test  ומוכנות הארגון למתקפות סייבר ומפתחת שירות חדשני המאפשר לכל מנהל אבטחת מידע לבחון את עמידות הארגון שלו בפני מתקפות האקרים, בכל רגע נתון

אפשר לתת אינספור דוגמאות לשינויים המהותיים שעבר העולם שלנו ב-20 השנים האחרונות באופן שבו אנחנו צורכים תכנים, מבצעים קניות, אפילו מתניידים ממקום למקום. בעולם הסייבר, מבדקי החדירה – ה-Penetration Test – נשארו כמו שהם ולא השתנו כלל. מוזר במיוחד, כשחושבים על כך שמדובר בשירות שאמור לסייע לארגונים להתמודד עם חדשנות וגמישות מחשבתית של האקרים.

את התפיסה הזו מתכוונת חברת הסטארטאפ הישראלית הצעירה Cymulate, לשנות והיא עושה את זה בקצב מהיר. לתפיסת Cymulate, הארגון צריך לבדוק את עצמו בכל רגע נתון. האיומים העכשוויים משתנים במהירות ומבדקי חדירה צריכים להתבצע בזמינות גבוהה ובשליטת הארגון, ממש כשם שמנהל אבטחת המידע או מנהל הטכנולוגיות מתחזק עדכוני תוכנה ופעילות של מוצרי אנטיוירוס. כיום יש לבדיקות חדירה המוצעות בשוק זמן מוגבל שמקצה חברת הייעוץ לטובת הבדיקה ולרוב מדובר בהליך חד פעמי. Cymualte מאפשרת שליטה מלאה בעיתוי, בהיקף ובתדירות בדיקות החדירה ובכך מספקת לארגון את היכולת להבין באופן מיידי את מצב החשיפה שלו למתקפות האקינג ולתקן את שדורש תיקון.

חברת Cymulate פועלת בשוק מתפתח שנקרא Cyber As a Service וששוויו מוערך בעולם בכ-6 מיליארד דולר בארה”ב ובאירופה בלבד. החברה פיתחה מערכת\מנוע חכם המאפשר לכל ארגון להריץ מבדקי חדירה בכל זמן וללא תלות בצוותים מקצועיים חיצוניים. המערכת מתעדכנת באופן רצוף באמצעות צוותי מחקר והאקרים החוקרים ומפתחים פגיעויות במערכות הפעלה, תוכנות, אפליקציות ומגוון שירותים רחב. באמצעות הפעלה של השירות, מקבל מנהל אבטחת המידע תמונת מצב עדכנית של עמידות הארגון למתקפות סייבר. בנוסף, מספקת המערכת המלצות לתיקון פרצות קיימות כך שבמרבית המקרים, באמצעות ביצוע אותן ההמלצות, חוסם ומנטרל מנהל אבטחת המידע לא מעט מהאיומים עליו.

את Cymulate הקימו אייל וקסמן מייסד ומנכ”ל ואביחי בן יוסף מייסד ו-CTO, שניהם יוצאי חברת אבטחת המידע אבנת. וקסמן, 42, בעל ניסיון של 17 שנים בעולם אבטחת המידע בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי ואביחי בן יוסף, בן 28, יוצא יחידת טכנולוגיות צבאית ומי ששימש בחברת אבטחת המידע אבנת, כראש תחום מחקר בסייבר.

עד כה גייסה Cymulate מאות אלפי דולרים מהיזם והאנג’ל אייל גרונר, שבעברו כבר אקזיט עבור ורסייף שנמכרה לפי פרסומים בתקשורת בעשרות מיליוני דולרים, ל-F5. החברה הוקמה ביוני 2016, מעסיקה 8 עובדים במטה החברה בראשון לציון.

אייל וקסמן, מייסד ומנכ”ל Cymulate: “זה לא סוד ובטח לא תגלית שהדינמיות של איומי ההאקינג עולה ומתקדמת בקצב מהיר הרבה יותר מהיכולת של ארגונים להסתמך על מבדקי חדירה תקופתיים. אנחנו מתכוונים לשנות את התפיסה ולאפשר למנהל אבטחת מידע שליטה מלאה באמצעות בדיקות חדירה, אפילו שעתיות אם הוא מרגיש צורך בכך.

“פרצות אבטחה נוצרות לא רק בגלל בעיות מובנות במערכות המחשוב עצמן או בהתקנתן, אלא יכולות להיווצר אפילו כשמעדכנים תוספת של עובד במערכת. הדרך הכי יעילה להתגונן מפני מתקפות האקרים שמחפשים כל הזמן את אותה טעות – אם אנוש ואם דיגיטלית – היא פשוט לבדוק לבדוק ולבדוק שוב, בצורה שיטתית ורציפה.

“אני מאמין שהמערכת שפיתחנו, שפועלת בצורה פשוטה מאוד לתפעול ומספקת תמונת מצב מקיפה במיוחד, תאפשר לארגונים לצמצם משמעותית את החשיפה שלהם למתקפות האקרים ובכך למנוע פגיעה בנכסי המידע שלהם ובמוניטין”.

בתמונה: אייל וקסמן, מייסד ומנכ”ל Cymulate

 

תגובות סגורות