פרופ’ קרין נהון נבחרה אמש על ידי הוועד המנהל של איגוד האינטרנט לכהן כנשיאת האיגוד לשנת 2017

חברת הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר), פרופ’ קרין נהון, נבחרה אמש על ידי הוועד לכהן כנשיאת האיגוד. פרופ’ נהון הינה חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית. היא מכהנת כפרופסור-חבר במרכז הבינתחומי הרצליה ובאוניברסיטת וושינגטון. קרין חיברה עשרות מאמרים אקדמיים, וספרה Going Viral שחוקר את התהליך של וירליות המידע והשפעתו על החברה זכה בפרס האגודה הבינל״א למדעי המידע, פרס פינקלר, ופרס הספר המצטיין של איגוד הספרנים בארה״ב. תחומי המחקר המרכזיים שלה הם פוליטיקה ומדיניות של מידע ואינטרנט.

פרופ׳ נהון הינה קול בולט ציבורית בתחומים הקשורים לאינטרנט ולחברה – בין השאר היא מייעצת לוועדות בכנסת, מייצגת את ישראל בפורומים בינלאומיים, ומכהנת בנוסף כחברת הועד המנהל בעמותת ויקימדיה והתנועה לחופש המידע.

עם כניסתה לתפקיד, אמרה פרופ׳ נהון: ״בתקופה בה הטכנולוגיה והחברה עוברים שינויים מהותיים, האינטרנט הופך להיות אחת מזירות המאבק העיקריות בין מדינות, חברות גלובליות ומקומיות ובעלי עניין אחרים בחברה. תפקידו של איגוד האינטרנט בצד היותו גורם תשתיתי משמעותי באינטרנט הישראל, להיות אחד משומרי הסף שמגינים על האינטרס הציבורי וחרויות הפרט. האיגוד ימשיך להקים ולקדם יוזמות מדיניות ציבוריות המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה”

איגוד האינטרנט הישראלי מנהל תשתיות בליבת האינטרנט הישראלי – מרשם שמות המתחם ומחלף האינטרנט הישראלי IIX. כמו כן מקדם האיגוד יוזמות מדיניות ציבורית המשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה. הוועד המנהל של האיגוד אמון על קביעת המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד ופיקוח על הפעולות המבוצעות על ידי צוות העובדים.

 

קרדיט תמונה: רוברט מייסון

תגובות סגורות