אינטואישן רובוטיקס משלימה גיוס של 6 מיליון דולר מזרוע ההשקעות של איירובוט

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינטואישן רובוטיקס, המפתחת טכנולוגיות רובוטיקה חברתית, מודיעה היום על גיוס מזרוע ההשקעות של חברת iRobot, ומקרן ההשקעות במימון המונים OurCrowd. ההשקעה הזו מביאה את החברה לסכום גיוס כולל של 6 מיליון דולר ממגוון אפיקים.

ב- 16 לפברואר, אינטואישן רובוטיקס תשתתף ב- 2017 OurCrowd Global Investor Summit, האירוע הגדול ביותר שהתקיים אי פעם במזרח התיכון בתחום ההשקעות בטכנולוגיה. באירוע, שיתקיים בירושלים, תקיים החברה לראשונה הדגמה חיה של ELLI•Q, רובוט-חברתי מבוסס בינה מלאכותית המסייע לאנשים בני הגיל השלישי להישאר פעילים ולשמור על קשר עם יקיריהם.

המשקיעים החדשים בחברה מצטרפים ל- Terra Venture Partners אשר הובילו את גיוס ה-seed ביחד עם קרן ההון סיכון בלומברג בטא, קרן מניב מוביליטי ומשקיעים פרטיים נוספים. iRobot Ventures היא זרוע ההשקעות האסטרטגית של iRobot, החלוצה העולמית בתחום הרובוטים הביתיים. OurCrowd היא קרן ההשקעות במימון המונים למשקיעים מסווגים, המובילה בתחומה בעולם.

אינטואישן רובוטיקס תפתח השנה את המטה האמריקאי שלה בעמק הסיליקון, כדי לגייס אנשים לתפקידי מפתח בחברה ולקדם את השקת המוצר בשוק האמריקאי.

דור סקולר, מנכ”ל-מייסד של אינטואישן רובוטיקס, אמר: “אנחנו נפעמים מהתגובות החיוביות שאנחנו מקבלים על המוצר הראשון שלנו, שהשקנו לפני שבועות אחדים, ELLI•Q, ומצפים בקוצר רוח להרחבת הצוות עם פתיחת מטה החברה האמריקאי בעמק הסיליקון. אנו מקדמים בברכה את ההשקעה של iRobot, שמביאים עימם ניסיון רחב שאין לו אח ורע בתחום הרובוטים הביתיים. כמו כן, אנחנו נרגשים לצרף את OurCrowd לצוות שלנו, וגאים לקיים את ההדגמה החיה הראשונה של ELLI•Q באירוע שלהם, Global Investor Summit, מול אלפי משקיעים, שותפים פוטנציאלים ועיתונאים.”

“ELLI•Q של אינטואישן רובוטיקס מביאה לידי ביטוי התפתחות מרגשת בתחום המחשוב הקוגניטיבי וה- HRI”, אמר הנס אנדריי, דירקטור ב- iRobot Ventures” .iRobot מקדמת מזה זמן רב פיתוח של טכנולוגיות רובוטיות לתמיכה באוכלוסיית העולם המתבגרת. ההתקדמות שנעשתה על-ידי אינטואישן רובוטיקס היא קריטית לשימור האוכלוסייה החשובה הזו כאוכלוסייה פעילה ומעורבת.”

“למוצרים של אינטואישן רובוטיקס יש פוטנציאל עצום להשפיע על אוכלוסיית העולם המתבגרת, ואנחנו גאים לתמוך בחברה כל-כך חדשנית. אנחנו נרגשים לשתף את סיפור ההשקעה הזה עם המשקיעים שלנו, באירוע Global Investor Summit שיתקיים בהמשך השבוע,” אומר מנכ”ל OurCrowd, ג’ון מדבד.

תגובות סגורות