G6 LG יציע נוחות משתמש אולטימטיבית ופרודוקטוביות עם תצוגת מסך מלאה- FullVision

חברת LG  יכללו את ה- UX 6.0 (חווית המשתמש) במכשיר הסמארטפון ה-LG G6 החדש שיושק בקרוב המותאם במיוחד כדי למקסם את היתרונות של תצוגת המסך המלאה (FullVision®) של המכשיר. LG G6ה-  יכלול תצוגת מסך 5.7′- QHD+ FullVision display (2,880 x 1,440) עם חלוקת מסך של 18:9 המכסה כמעט לחלוטין את החלק הקדמי של המכשיר. ממדי ה- G6 מעוצבים בצורה ארגונומית בכדי להבטיח נוחות מקסימלית והתאמה של תכנים דיגיטליים קיימים ועתידיים.

ה- UX החדש  של ה- G6 ממקסם את תצוגת  ה- FullVision ומספק למשתמשים יתרונות ונוחות אולטימטיביים כגון:

  • בידול בין צפייה בתכנים שונים כגון ווידיאו-קליפים או גלישה באינטרנט.
  • שיפור ה- UX של המצלמה הממקסם את השטח הנוסף שמספק המסך בחלוקת ה- 18:9
  • תכנון חכם של ממשק המשתמש הגרפי (GUI) המאפשר פתיחת שני חלונות מרובעים לחלוטין אחד ליד השני, המספקים יותר פרודוקטיביות וריבוי משימות טוב יותר.

חוויה דיפרנציאלית

ה- LG G6 מעניק תצוגת מסך מלאה (Full Vision) ומשפר משמעותית את חווית הצפייה של המשתמש. המכשיר מגיע עם הרחבה עלית ותחתית של המסך המאפשר למשתמשי המכשיר לחזות ביותר מידע בעת הגלישה באינטרנט, קריאת ספרים אלקטרונית, צפייה בסרטונים או שימוש במשחקים.

הLG-G6 צפוי לחולל שינוי גדול בשוק הפרמיום של המכשירים החכמים עם מסך ביחסיות של 18:9, דבר המסביר מדוע מגוון רחב של סרטים, משחקים ואפליקציות החלו להיות מותאמים ליחס זה (18:9). בזכות הפיצ’ר הייעודי, מכשיר הדגל החדש של LG יאפשר למשתמשים להמיר בקלות תכנים בתצוגת 16:9 ל-18:9.

מצלמה המעניקה חווית משתמש מתקדמת

המצלמה שופרה באופן משמעותי ומעניקה חווית משתמש מתקדמת, נוחה ומהנה הודות לתצוגת מסך מורחבת עם יחסיות של 18:9. ה- LG UX 6.0מאפשר צילום במסך מפוצל  שבו ניתן לצלם ולראות את התמונה בו זמנית בשני ריבועים שווים. המשתמשים יכולים לצלם תמונות בפורמט 1:1 הפופולרי באפליקציות של הרשתות החברתיות כדוגמת אינסטגרם. בנוסף, מכשיר ה-G6 מאפשר תצורת צילום חדשה הנקראת Food Mode המעניקה איכות צבע גבוהה עם ניגודיות רוויה וחדות המתאים במיוחד לצילומי אוכל. משתמשי ה- G6 יוכלו ליצור קבצי GIF המוצגים ב”לופ” על ידי שילוב בין 2-100 תמונות.

ריבוי משימות מתקדם

ה- LG6 מיישם את היתרונות של המסך הרחב 18:9 במגוון דרכים. פתיחת מסך התקשרות ליד מסך איש הקשר או הצגת אלבום התמונות בו זמנית לצד אפליקציית ההודעות. צילומים מרובעים יכולים להיות מקושרים יחדיו לקולאז’ על רקע המסך הנעול. כמו כן ניתן לכתוב תזכורת בצד אחד של המסך תוך גלישה בדף אינטרנט, וכן אם מסתכלים על לוח השנה בראייה אופקית של המכשיר בצד שמאל של המסך יופיע לוח השנה ובצד ימין פירוט המשימות של לוח השנה. הקומבינציות הן אין סופיות.

 “ההשראה ל-LG G6 הכוללת תצוגת מסך מלאה (FullVision) נובעת מפילוסופיית של צלם קולנוע מומחה שהאמין שצפייה ביחס של 18:9 אשר נחשבת למתקדמת ביותר בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים” אמר ג’ונו צ’ו, נשיא Lg Electronics And Communications Company. “לא רק שאימצנו את הפילוסופיה וכללנו את צורת החשיבה שלו במכשירי ה-LG החדשים, אלא גם לקחנו את זה לרמה אחרת לגמרי הכוללת את הפורמט של יחס ה- 18:9  בכל מיני דרכים שונות. אני מאמין שמשתמשים רבים יעריכו את הדרכים שבהם הפכנו את ה G6 LGליותר פרודוקטיבי”.

התמונה מתוך הסרטון

תגובות סגורות