חדשות היום

JOY Ventures – חברת השקעות חדשה תשקיע סכום ראשוני של 50 מיליון דולר בתחום ה-Neuro Wellness

חברת השקעות חדשה בשם JOY Ventures (ג’וי) פתחה את משרדיה בהרצליה פיתוח. החברה תשקיע בשלב הראשון סכום של 50 מיליון דולר.

פעילותה של ג’וי תכלול השקעות בחברות סטארט אפ,  חממה טכנולוגית ליזמים והענקת מענקי מחקר לאקדמיה. כל אלה יעסקו בתחום מתפתח, הנקרא Neuro Wellness, שמתמקד במוצרי צריכה ומערכות טכנולוגיות מבוססות חקר המוח ומיועדות להפגת מתחים ושיפור במצב הרוח (Anti-Stress & Mood improvement).

  אבי ירון, יזם סדרתי ומייסד חברת Visionsense, שהמציא מכשיר חדשני לביצוע ניתוחי מוח מורכבים, ינהל את החברה.

אבי ירון, מנכ”ל JOY Ventures מוסר: “כמי שעוסק כבר שנים רבות בפיתוח של מערכות טכנולוגיות בתחום ניתוחי המוח, זיהיתי את הצורך האנושי ברגעים רגועים ומשמחים על מנת לשמור על בריאותנו. מחקרים רבים בתחום המוח מעידים על כך. האינטנסיביות המאפיינת את החיים המודרניים גורמת לרגשות עוינים מתמשכים – עצב, כעס, חרדה, אשמה ועוד, אשר כולם יוצרים סטרס (Stress), וגובים מחיר בריאותי כבד. הטכנולוגיה, שהייתה אמורה להקל על המין האנושי, דווקא מעצימה את האינטנסיביות והמתח. מסיבה זו החלטנו להשקיע בתחום זה, תוך מינוף המחקר הרב והפיתוח הרב בתחום המוח, בישראל, וכל זאת על מנת לקדם פיתוחם של מוצרי צריכה המבוססים על (מחקר) מדעי המוח. מטרת המוצרים הללו, המוכחים מבחינת מדעית, היא להפחית את הסטרס ולעודד רוגע ושמחה ומכאן שמה של הקרן Joy””

החברה תפעל בשלושה מסלולים מקבילים:

השקעות בחברות סטארטאפ, הצמחת חברות בחממה יעודית ופרטית ומתן מענקי מחקר.

החממה הטכנולוגית, שממוקמת בהרצליה, מיועדת לטיפוח של מיזמים טכנולוגיים שיפתחו פתרונות המשפיעים על ה-Neuro Wellness, מפיגי מתח. כל טכנולוגיה תיבחן, החל מכימיקלים דרך מנגנונים מכניים וכלה באלקטרוניקה ואלגוריתמים מתוחכמים. החממה תשקיע ותתמוך בחברות סטרטאפ לטווח רחוק במטרה להגיע להצלחה מסחרית.   מטרתם של מענקי המחקר היא לעודד פעילות מחקרית בתחום חקר המוח לטובת שיפור חיי היום יום של האוכלוסייה הבריאה. החברה תפגיש חוקרים גלובליים ממגוון תחומים עם יזמים ישראליים על מנת לטפח פיתוחים חדשים.

בתמונה: אבי ירון, מנכ”ל JOY Ventures

תגובות סגורות