חדשות היום

חברת AOC משיקה את מסך הגיימניג הראשון עם 4K

חברת AOC מציגה את דגם ה- 4K הראשון שלה מסדרת מסכי הפרימיום גיימינג’ AGON. דגם ה- AG271UG מתהדר במסך 27 אינץ’ (68.6 ס”מ) ובפאנל 4K IPS, המביאים את המשחקים החדשים ביותר לחיים עם גרפיקת UHD מפורטת במיוחד וצבעים מדויקים. בנוסף, מודול ה- NVIDIA G-SYNC המובנה מאפשר חווית משחק חלקה ורספונסיבית במיוחד, זאת הודות למזעור הקריעות במסך והקטנת גמגומי התצוגה והשהיות התגובה. את הביצועים המרשימים משלימים מאפייני פרימיום שתוכננו להגן על בריאותו של המשתמש: ה- Ergo Dial Base של AOC מציע אפשרויות התאמה ארגונומיות וסרגל גובה, בעוד שטכנולוגיית ה- Flicker-Free מונעת את התעייפות העין בזמן סשן משחקים ארוך במיוחד.

תמונת 4K חלקה

כרטיסי גרפיקה מודרניים וקונסולות משחקי וידאו מגיעים כיום עם היכולת להפיק גרפיקה ברזולוציית 4K UHD (3840 × 2160) במהירות חלקה של כ- 60 פריימים לשניה. בנוסף, מפתחי משחקי מחשב מבצעים אופטימיזציה לתוצריהם כדי שיבואו לידי ביטוי באופן המדויק והיפה ביותר ב- 4K. באמצעות הדגם AGON AG271UG מציגה AOC תצוגת 16:9, שמטרתה לאפשר את הביטוי האומנותי – ויזואלי המדויק ביותר לעבודתם של מעצבי תכנה וגיימינג. עם פאנל 4K IPS בגודל 27 אינץ’ (68.6 ס”מ), מציע המסך צפיפות מרשימה של פיקסלים המציגה תוצאה עשירה בפרטים ואת מלוא תפארתו של עולם משחקי המחשב. טכנולוגיית ה- IPS מאפשרת הצגה מדויקת במיוחד של צבעים, ממנה ניתן להתרשם מכל זווית כמעט במסך (זווית צפייה של עד 178 מעלות), מה שגורם לצבעים להיראות אפילו טוב יותר. מודול ה- NVIDIA G-SYNC מאפשר לשחקן ליהנות מרמה גבוהה מאוד של ויז’ואלז במלוא הדרם, אפילו בזמן סצנות מהירות במיוחד. מודול            ה- G-SYNC המובנה בדגם ה- AG271UG מסנכרן את קצב רענון המסך ל- GPU של כרטיסי המסך המותאמים ל- NVIDIA על מנת לנטרל קריעות במסך ולמזער גמגומים והשהיות תגובה. התוצאה: גרפיקת 4K  חלקה ומשחק זורם ללא הפרעות, מה שמשפר אפילו עוד יותר את ביצועיהם של השחקנים.

אלפונסו קלמנטה, מנהל המותג AOC אירופה: “מסך ה- AGON 4K החדש שלנו מציע את טכנולוגיית הפאנל החדשנית ביותר לגיימרים שמעוניינים באיכות התמונה הגבוהה ביותר, בשילוב עם טכנולוגית ה- G-SYNC המהימנה של NVIDIA, לסנכרון מושלם עם כרטיס המסך שלהם, גם במשחקים עם גרפיקה תובענית וכבדה במיוחד”.

מאפייני פרימיום לנוחות מירבית בזמן המשחק

בדיוק כמו במסכי AGON קודמים, דגם ה- AG271UG מגיע עם סט מאפיינים שמטרתם למטב את נוחיותם, ביצועיהם ובריאותם של שחקנים מקצועיים. מאפיין ה- Ergo Dial של AOC מאפשר שלל אופציות להתאמה ארגונומית, ביניהן הטיה למעלה ולמטה, לצדדים וכן כוונון גובה (המסך מגיע עם סרגל גובה), זאת על מנת לשמור על יציבה נכונה בזמן המשחק. על מנת לשמור על עיני המשתמש, טכנולוגיית ה- Flicker Free מונעת הבהובים על מנת לא לעייף את העין ואופציית ה- Low Blue Light מפחיתה אור כחול באורכי גל קצרים, שיכולים ליצור נזק לעין. יתרון נוסף במשחקים חשוכים וכהים במיוחד הוא אופציית ה- Shadow Control של AOC המבהירה אזורים כהים מאוד במסך מבלי להשפיע על יתר התמונה. שני המאפיינים הנוספים להשלמת החבילה כוללים את וו האזניות הנשלף המאפשר לשחקנים להפקיד את האזניות במקום בטוח בין המשחקים, ואת ידית הנשיאה המיוחדת המאפשרת להזיז את המסך ממקום למקום בנוחות.

תגובות סגורות