טאואר-ג’אז וחברת התוכנה פיניקס משתפות פעולה ומספקות ערכת תכנון ליצור שבבים אופטיים בסיליקון

טאואר-ג’אז מודיעה על תהליך סיליקון פוטוניקס חדש ( (SiPhoהמרחיב ומשלים לתהליכי ה-SiGe BiCMOS אופטי עבור רכיבי קצה של תקשורת אופטית הכוללים צימוד סיב אופטי ישירות לסיליקון עם מגוון רחב של מוליכי גלים, פוטו-דטקטור ומודולטור. בנוסף טאואר-ג’אז משתפת פעולה עם חברת פיניקס במטרה לספק ערכת תכנון עבור לקוחות המפתחים רשתות אופטיות למרכזי מידע. לסיליקון פוטוניקס יש פוטנציאל להיות טכנולוגיה חסכונית ויעילה לייצור שבבים אינטגרטיביים לתקשורת אופטית ולעמוד בדרישות הגבוהות של האפליקציות.

תוכנת  PIC זוכת הפרסים, OptoDesigner 5.1, של פיניקס משתמשת בתהליך סינתזה פוטונית המותאם לחוקי תכנון של תהליך SiPho של טאואר-ג’אז. המטרה, לאפשר למתכננים להשתמש בסימולאטור ובסביבת העבודה ולמקסם בכך את יכולות המוצר שלהם, להשיג מערך אופטימאלי העונה לדרישות התכנון והביצועים וגם להבטיח יכולת ייצור טובה.

“אנו שמחים להכניס עבור לקוחותינו את תהליך סיליקון פוטוניקס במטרה לספק פתרונות לחלק רחב יותר בשוק המקלטים/משדרים אופטיים” אמר ד”ר מרקו רקאנלי, סמנכ”ל בכיר ומנהל היחידה העסקית RF & HPA בטאואר-ג’אז. “כספק ויצרן שבבים, ליכולות התכנון שלנו יש תפקיד משמעותי ומשלים לתהליך היצור ואנחנו נרגשים לשתף פעולה עם חברת פיניקס שיש לה ניסיון רחב בסיליקון פוטוניקס ובהבאת פתרונות תכנוניים עבור הלקוחות”.

 “ערכות תכנון הם מפתח לייעול תכנוני ואנחנו נרגשים לעבוד עם טאואר-ג’אז ביצור ערכה עבור תהליך  SiGe BiCMOS ” אמר טוואן קורטורסט, מנכ”ל פיניקס. “אנחנו מרוצים מהעבודה עם טאואר-ג’אז ומיכולות הייצור ברמה העולמית שלהם בעבור לקוחותינו המשותפים”.

בתמונה:  ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאוור ישראל,

צילום : אמיל סלמן / ג’יני

תגובות סגורות