טושיבה משיקה היום שני ניידי פרימיום חדשים: אולטרה-קלים, אולטרה-דקים, שלדת מגנזיום ושלל רבדי אבטחה

טושיבה (Toshiba Europe GmbH) המיוצגת בישראל בלעדית על ידי חברת מפעיל, הכריזה היום על Portégé X30 וה- Tecra X40 סדרת מחשבים ניידים עסקיים חדשה, המספקת לאנשי המקצוע המשתמשים בה חוויית פרימיום, רבת עוצמה ומאובטחת. המחשבים החדשים, מעוצבים, קלי משקל ומצטרפים למשפחת הניידים האולטרה-קלים והאולטרה-דקים של טושיבה.

X30_side_logoהניידים החדשים מצטרפים להשקה האחרונה של ה- Portégé X20W – המחשב העסקי ההיברידי 2-in-1 הדק והקל בעולם והם נהנים מהניסיון הרב שצברה החברה לאורך השנים בעיצוב ותכנון מחשבים ניידים: מהשימוש במערכת Windows 10 Pro, דרך ׳שלדה׳ העשויה סגסוגת מגנזיום קלה מאוד, טכנולוגיית קירור היברידית, המאפשרת מבנה דק במיוחד ועד שימוש במעבדי הדור השביעי  של אינטל (7th gen Intel® Core™ U-Serie). סדרת המחשבים מגיעה  בצבע כחול אוניקס ושילובי זהב בלוגו – אלמנטים שכבר הפכו לקלאסיקה עיצובית.

״סדרת ה-X החדשה שלנו מסמנת את המסירות חסרת הפשרה לחדשנות שמטרתה אחת – לספק ללקוחות העסקיים מוצרים שלא מתפשרים על ביצועים, קישוריות, תכונות בסיס, חיי סוללה ועמידות״, אומר מאקי יאמאשיטה, סגן נשיא בכיר חטיבת PC & Solutions בטושיבה אירופה. ״ניצלנו כל יתרון שצברנו לאורך השנים בתחומי המחשבים הניידים והכנסנו אותו לכל שלב מהפיתוח, מהתכנון והעיצוב, דרך הייצור ועד לבדיקות האיכות והעמידות, כך שאנו מאוד בטוחים בחוויית הפרימיום שהמחשבים האלה יספקו לבעליהם״.

“המחשבים רבי העוצמה, בשילוב העיצוב היוקרתי, נותנים מענה הולם למנהלים במשרד ובדרכים״, אומר רז דרבי, מנכ״ל מפעיל. ״קשה למצוא כיום בשוק הישראלי תחרות רצינית לקו החדש. טושיבה הצליחה לחבר לתוך מארז אחד מרשים ביותר מבחינה עיצובית, אוסף גדול של יכולות ותכונות שהופכות את חייו של המשתמש, בין אם הוא במשרד ובין אם בדרכים, לקלים, מהנים ומאובטחים יותר.״

רבי עוצמה ועיצוב הנדסי אלגנטי

ה- Tecra X40 כולל מסך FHD .114 אינץ׳, עובי של 16.9 מ״מ ושוקל רק 1.25 ק״ג.

ה- Portégé X30 כולל מסך FHD 13.3 אינץ׳ ומשקל של 1.05 ק״ג ועובי של 15.9 מ״מ.  שלד  הסדרה החדשה  עשוי סגסוגת מגנזיום המספק הגנה מקפת לספיגת חבטות ותצורה פנימית של חיזוקים בתצורת כוורת לתגבור החוזק והעמידות מחד ושמירה על משקל כולל נמוך במיוחד מאידך. שני הניידים כוללים מסכי Full HD (1920 x 1080) וניתן לקבלם גם כמסכי מגע Multi Touch.

מעבר לזוויות צפייה הרחבות מאוד של המסכים בסדרה החדשה, מספקת החברה למשתמשים גם מקלדות שמקשיהן הוגדלו במעט, מול הדגמים הקודמים, מה שמאפשר עבודה מהנה במיוחד עם מקלדת מוארת בעלת מקשים רחבים ורכים.

איכות המוצרים הגבוהה ומיעוט התקלות בשל שימוש בחומרים איכותיים מאוד ורכיבי חומרה המתקדמים ביותר, מאפשרת לטושיבה לתת לכל לקוח הרוכש את הדגמים החדשים את

ה- Reliability Guarantee (״אחריות לאמינות״) – שמשמעותה – שטושיבה וספקי השירות המורשים שלה יספקו במקרה של תקלה, שירות תיקונים חינם ובמקרה של תקלת חומרה במחשב בשנת האחריות הראשונה, יקבל הקונה מעבר לתיקון במחשב והחזרתו אליו, גם החזר כספי מלא של סכום הכסף ששילם בזמן הרכישה.

אבטחה

כדי לאבטח ולהגן על מידע ארגוני רגיש, סדרת ה-X החדשה כוללת מספר רמות אבטחה – מבפנים ומבחוץ. שימוש בטכנולוגיות ביומטריות, כדוגמת השימוש ב- SecurePad המצויד בזיהוי טביעת אצבע  ושימוש במצלמת ה  IR המתקדמת בסדרה החדשה לזיהוי פנים במסגרת שירותי Intel Authenticate ו- Windows Hello face sign-in. אבטחה ביומטרית זו, מעבר להיותה חשובה, גם מאפשרת נוחות ומהירות מרבית  ונטולת סיסמאות לכניסה למחשב בקלות. כל אלה נתמכים בעובדה שה- BIOS המובנה של המחשב מיוצר על ידי טושיבה עצמה בעוד יצרנים אחרים, בוחרים לרכוש רכיב רגיש זה בחוץ, והוא מספק  שכבת הגנה נוספת.

קישוריות ואמינות

כדי לסייע למשתמשים העסקיים להשאר מחוברים ולפעול ביעילות, המחשבים מצויידים ביכולות קישוריות מתקדמות, כולל תאימות עם מגוון דונגלים לשלל אפשרויות שימוש. WWAN יהיה זמין בקרוב.

סדרת ה- X המתקדמת כוללת דרייברים PCIe solid state מהירים וזיכרון DDR4, התומך במהירויות של עד 33 אחוז מהירות יותר מזיכרונות ה- DDR3L בדגמים קודמים. המחשבים מספקים גם חוויית סאונד מיוחדת בזכות זוג רמקולים סטריאופוניים של harman/kardon ותוכנת סאונד של DTS המייצרים יחד, צליל היקפי מרשים וטבעי.

על מנת לייצר סביבת עבודה מושלמת טושיבה פיתחה גם תחנת עגינה חדשה (Thunderbolt3) בעלת קישוריות מרשימה במיוחד וכן, תחנת עגינWIGI  המאפשרת עגינה אלחוטית.

תגובות סגורות