חדשות היום

השזאם של הטבע: בוט פייסבוק לזיהוי צמחים ופרחים

חברת הסטארטאפ הישראלית Cnature פיתחה בוט פייסבוק המאפשר לשלוח צילום של פרח ולקבל באופן מיידי את כל הפרטים אודותיו
FlowerzBot אין – מגדיר צמחים אאוט: מי מאיתנו לא מטייל בטבע, בישראל ובעולם, ונתקל בפרחים שאין לנו מושג מה שמם? חברת הסטארטאפ שהביאה לעולם את אפליקציית Cnature המאפשרת זיהוי של בעלי חיים, פיתחה רובוט חדש לפייסבוק המאפשר זיהוי מיידי של פרחים. טכנולוגיית עיבוד התמונה שפיתחה החברה מאפשרת להעלות תמונה של פרח ל- לFlowerzBot בפייסבוק ולקבל באופן אוטומטי ומיידי את הגדרת הפרח, שמו ובעצם כל מה שניתן ללמוד עליו. כיום עמוד הפייסבוק והבוט הם בשפה העברית וביוני הקרוב יושק הבוט של החברה בארה”ב.
הטכנולוגיה של FlowerzBot פותחה על ידי היזמים נדב בוכר, יצחק חייט ואלון קליין אורבך, היזמים של חברת Cnature – אפליקציה המאפשרת זיהוי של בעלי חיים בטבע. האפליקציה זכתה להצלחה בינלאומית וזכתה בשנה שעברה ב- IMTM Tourist Convention startup competition וב- Global Ed-Tech Startup. החברה גייסה לפני כשלושה חודשים 2 מיליון ש”ח מחממת אקספלור של יוסי מולדבסקי.
יצחק חייט, ממייסדי חברת Cnature אומר כי: ” מגדיר פרחים אוטומטי זה חלום ילדות של שלושתנו. היום FlowerzBot מסוגל להגדיר מעל 1000 מיני צמחים ברמה טובה והוא לומד כמו ילד- כל תמונה שהמשתמשים מעלים משפרת את יכולת הזיהוי שלו. החזון הוא להנגיש את כל עולם הטבע לילדים ולמבוגרים.”
FlowerzBot זמין מהיום
נכנסים לעמוד הפייסבוק של FlowerzBot שולחים הודעה עם תמונה של פרח ומקבלים זיהוי מיידי של מין הפרח יחד עם אפשרות לקרוא וללמוד עליו יותר. FlowerzBot זמין וחינמי כבר מהיום ומאפשר לכל אחד/ת להעלות תמונות ולקבל הגדרות באופן מיידי וכמו כן לשתף את החברים.

תגובות סגורות