חדשות היום

קיידנס משיקה את טכנולוגיית Pegasus

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, משיקה את מערכת האימות Pegasus™ – פתרון מקבילי, מותאם לענן, המיועד לביצוע אימות פיסי ובדיקות תכנון סופיות ומאפשר למתכננים לספק לשוק במהירות מעגלים משולבים בצמתים מתקדמים.

פגסוס הוא חלק מחבילת signoff ותכנון דיגיטלי עם זרימה מלאה של קיידנס, אשר מסוגל לספק ביצועים מהירים פי עשרה של בדיקות DRC (בדיקת כללי תכנון) על מאות מעבדים. בנוסף, פתרון פגסוס מקצר את סה”כ זמני הריצה(turnaround time)  מכמה ימים לשעות ספורות בלבד, בהשוואה לפתרון הדור הקודם של קיידנס.

הראשונים בשוק לאמץ את מערכת האימות Pegasus, משתמשים בה עבור תכנונים גדולים במיוחד בתחומי, אחסונים, מחשוב עתיר ביצועים, יישומי ענן, שרתים ויישומים ניידים. פגסוס ממשיכה להרחיב ולהעמיק את החדשנות האורגנית בתוך חבילת התכנון הדיגיטלי ובדיקות התכנון הסופיות (signoff) של קיידנס. החבילה כוללת זרימה מלאה ומקיפה מהסינתזה ועד ליישום ולבדיקות התכנון הסופיות, ולפיכך מציעה את המסלול המהיר ביותר להשגת יעדי PPA (הספק, ביצועים ושטח) עבור מגוון רחב של יישומים ומגזרים אנכיים.

התוספת של ה-Pegasus Verification System לחבילת הזרימה המלאה של קיידנס תומכת גם באסטרטגיית ה-SDE (System Design Enablement) הנרחבת של החברה, המאפשרת לחברות המוליכים למחצה והמערכות לפתח מוצרי קצה מלאים  ביעילות רבה יותר.

תגובות סגורות