כנס משותף של מומחי הסייבר של וולוו והונדה עם סטרטאפים ישראלים בתחום הגנת הרכב

מומחי הסייבר של וולוו והונדה יקיימו מחר, יום שלישי, 27 ביוני, כנס משותף עם סטרטאפיסטים ישראלים בתחום הגנת הרכב מפני השתלטות מרחוק והונאות. המפגש מאורגן על ידי המרכז לחדשנות ותחבורה חכמה DRIVE במסגרת שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברות אלו בתחום הטכנולוגיות העתידיות לתחבורה.

על פי ההערכות בשנת 2025 רוב התחבורה תתבסס על כלי רכב חכמים ואוטונומיים. לדברי בועז ממו, מנכ”ל דרייב, מצב זה יוצר סיכונים של פריצה, כמו גם הונאה וגניבת נתונים ואף סיכון חיים ומחייב יצירת מספר שכבות אבטחה. המטרה שלנו היא להפגיש בין חברות הענק לבין סטרטאפים ישראלים שעובדים על פיתוחי סייבר במטרה לייצר שיתופי פעולה עם פוטנציאל כלכלי עצום. במפגש שיערך באוניברסיטת תל אביב במסגרת שבוע הסייבר, ישתתפו אנשי צ’ק פוינט, סיקורו, ארילו, אפ-סטרים, אוטוטוקס, קרמבה, גארדנוקס, ארגוס, צ’ק מרקס ועוד והוא יעסוק בכל מרכיבי הסייבר ברכב: הגנה על מערכת ההפעלה והרכיבים האלקטרוניים, חיבור עם הענן, קבלת עדכוני הגנה וטכנולוגית “האינטרנט של הדברים” ברכב.

דרייב הוקם על ידי חברת מאיר ובחסות שותפים מובילים בתחום, ביניהם יצרניות הרכב וולוו, הונדה סיליקון וואלי, הרץ ואיתוראן. המרכז משלב אקסלרטור ומעבדות ניסוי מתקדמות לצד חללי עבודה משותפים ומציע לסטארטאפים בכל השלבים, הדרכה ומומחיות בשוק אשר יסייעו להם להאיץ את הפיתוח העסקי והטכנולוגי. השותפים של דרייב מציעים למיזמים השונים סיוע בהבנת השוק, השקעות אופציונליות, פיתוח אב טיפוס, שדה ניסויים לפיתוחיהם וחיבורים ללקוחות פוטנציאליים.

בתמונה: בועז ממו, מנכ”ל דרייב

 

תגובות סגורות