חדשות היום

מערכת וידוא הגעה חכמה המאפשרת לחזות את כמות האורחים המגיעים לאירוע וע”פ אלגוריתם מיוחד שפותח

חברת  Easy2give, חברת פינטק ישראלית, פיתחה מערכת ווידוא הגעה חכמה לתכנון רשימות אורחים במטרה לאפשר לבני הזוג לחזות את כמות האורחים המגיעים לאירוע, מדובר בשירות בעלות של מאות שקלים שחוסך אלפי שקלים, שירות שנותן תמונה עדכנית ומשקפת של כמות מדויקת של מספר האורחים באירוע.

השירות ניתן באמצעות אפליקציית מובייל, אליה מתחברים בני הזוג ובאמצעותה הם יוצרים את רשימת המוזמנים שלהם מתוך רשימות אנשי הקשר הנמצאים במכשירים הניידים. עד כה ניתן היה לעשות זאת באופן מסורבל רק באמצעות ייצוא אנשי הקשר למחשב והעלאתו על קובץ אקסל. האפליקציה חוסכת את התהליך ויוצרת רשימה באופן אלגנטי ונוח.

בנוסף באמצעות רשימת מוזמנים זו, יכולים בני הזוג להגדיר את מעגל הקרבה של האורח והמערכת תעריך עבורם מה יהיה סכום המתנות ע”פ אלגוריתם שמתעדכן מנתוני מאות אלפי מעניקי מתנות כלומר,

לחזות את סכומי המתנות אותם הם עתידים לקבל ע”פ הקרבה אותה הגדירו באפליקציה. וכך לנהל באופן מסודר וחכם את תקציב ההוצאות וההכנסות המשוערות מהאירוע ולהימנע מגרעון וחריגות.

אפליקציית וידוא ההגעה מבצעת את כל התיאומים הנדרשים מול המוזמנים וזה מתבצע בשלושה שלבים: בשלב הראשון שליחת SMS למוזמנים לווידוא הגעה, השלב השני כולל תזמון ותיאום שיחות טלפוניות לכל אלה שלא ענו בשלב הראשון והשלב השלישי שליחת SMS תזכורת ביום האירוע עם לינק ניווט הגעה למקום האירוע והודעות מבני הזוג.

המערכת מאפשרת, לנוחיות בני הזוג, אלטרנטיבה לנהל את רשימות המוזמנים שאישרו הגעה באתר אינטרנט. בדרך זו, המערכת מתעדכנת בכל עת ובני הזוג יכולים לקבל עדכון על מצב אישורי ההגעה באותו רגע נתון. בנוסף, במערכת קיימת תצוגה מקדימה מעוצבת שלSMS  הנשלח למוזמנים ודף נחיתה חגיגי עם תמונת בני הזוג לאישור הגעה.

קרדיט תמונה: Easy2Give

תגובות סגורות