חדשות היום

מרכז המחקר איימס של נאס”א בוחר בפתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס עבור מחשב על חדש

מינוף טכנולוגיית המחשוב הפנים-רשתי של מלאנוקס יאפשר ביצועי יישומים ברמה הגבוהה ביותר

סאניוול, קליפורניה ויקנעם, ישראל – 19 ביוני 2017 מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום כי מרכז המחקר איימס של נאס”א בחר את פתרונותיה לקישוריות אינפיניבנד בקצב 100 גיגה-ביט לשנייה (EDR), בשילוב עם פלטפורמת ה- SGI 8600בעלת מערכת הקירור הנוזלי של HPE, לצורך הרחבת Electra, אשכול מחשוב העל של מרכז המחקר, באמצעות טכנולוגיות הקישוריות והמעבדים של הדור הבא. הרחבה זו תמנף את טכנולוגיית המחשוב הפנים-רשתי של מלאנוקס, המאפשרת העברה חכמה של משימות מהמעבד אל חומרת הקישוריות, וזאת על מנת להשיג רמות גבוהות ביותר של ביצועי יישומים ויעילות. המערכת תשתמש בטופולוגיית ה-  Enhanced Hypercubeשל HPE, שמהווה היום את עמוד השדרה של Pleiades, מחשב העל של מכון איימס של נאס”א. התוספת לאשכול Electra תותקן בחציה השני של שנת 2017, והיא צפויה להמשיך ולהתרחב בעתיד.

“אנחנו עובדים עם נאס”א כבר שנים רבות בכדי לספק את פתרונות הקישוריות העיקריים לפלטפורמות מחשוב העל של נאס”א”, אמר גלעד שיינר, סמנכ”ל שיווק במלאנוקס. “באמצעות מינוף היכולות הטמונות בקישוריות 100 גיגה-ביט אינפיניבנד ומנועי המחשוב הפנים-רשתיים, כמו ניהול וביצוע פעולות MPI, RDMA ועוד, נאס”א תוכל למקסם את ההחזר על ההשקעה במרכז הנתונים שלה”.

“HPE שמחה לשתף פעולה עם מלאנוקס בפריסת הדור הבא של אשכול מחשוב העל של מכון איימס – נאס”א, המבוסס על פלטפורמת ה- SGI 8600 HPE, בשילוב עם מתאם הרשת ConnectX®-5 של מלאנוקס”, אמר קרייג ימאסאקי, מנהל מוצר בכיר בתחום המחשוב עתיר הביצועים והבינה המלאכותית ב-HPE. “HPE שילבה בין טופולוגיית ה- Hypercube שלה לבין הממשק החדש של מתאם ה- ConnectX-5, על מנת לאפשר את ההרחבה של מחשב העל ללא שימוש במערכות מתגים חיצוניות, תוך חיסכון בעלויות ושיפור ביצועים”.

יכולות המחשוב הפנים-רשתי החכמות שמספקת מלאנוקס במתאמי אינפיניבנד מסדרת ConnectX-5 ומתגי אינפיניבנד מסדרת Switch-IB™ 2, מאפשרות עיבוד נתונים מתקדם וניתוח נתונים בזמן אמת, ובכך משיגים ביצועי יישומים וסקלאביליות מובילים עולמית.

תגובות סגורות