חדשות היום

Trend Micro משיקה קרן השקעות של 100 מיליון דולר

Trend Micro, מובילה עולמית בפתרונות סייבר, משיקה קרן השקעות חדשה בהיקף 100 מיליון דולר שתשקיע בטכנולוגיות חדשות. השקעה ראשונית של 100 מיליון דולר, תאפשר לחברה לטפח פרוטפוליו של חברות הזנק ( Start ups) שפיתחו רעיונות המשתלבים  בגידול הביקוש הצפוי לטכנולוגיות העתיד כגון IOT\IOE ו AI.

בהמשך להערכת גארטנר, כ-26 מיליארד התקנים יהיו מחוברים לאינטרנט עד שנת 2020. אווה צ’ן, מייסדת ומנכלי”ת  Trend Micro אמרה כי:” החזון של Trend Micro היה מאז ומתמיד להפוך את העולם לבטוח להחלפת מידע דיגיטלי. התפוצצות כמות ההתקנים המחוברים לאינטרנט מדגימה כיצד העולם עובד, חושב ומתנהג. ברור לנו כי האקוסיסטם עדיין מתפתח ונדרשת עדיין עבודה על מנת להבטיח כי ארגונים ואנשים פרטיים יוכלו לפעול ולחיות בביטחון במציאות חדשה זו”.

הקרן החדשה של Trend Micro תציע לחברות סטארט אפ מימון , גישה ישירה  לאחד ממרכזי מודיעין האיומים הגדולים בעולם – שהחברה מפעילה, שיתופי פעולה אסטרטגים ורשת שותפים שמונה מעל 28,000 חברות. בתמורה, מעריכה Trend Micro, ליווי צמוד של חברות ההזנק ותוצריהן יאפשר חשיפה לתובנות חדשות אשר ישפיעו במידה רבה על תכנון פתרונות הסייבר העתידיים שהחברה מפתחת. ,

” יש לנו היסטוריה של 29 שנים בהן צפינו בהצלחה טרנדים חדשים לאבטחת כל סוגי סביבות העבודה” הוסיפה צ’ן. ” המגה גל הראשון שתפסנו היה גידול שוק ה-pc . הגבנו מוקדם מאוד במתן פתרונות הגנה ליחידות הקצה הפכנו למובילים בריבוע הקסם של גארטנר ונשארנו מובילים מאז. המגה גל השני שתפסנו היה הענן, סיפקנו פתרונות הגנה לענן מוקדם מאוד ואנו מגנים היום על מעל ל-2 מיליארד שעות פעילות של שרותי רשת של אמזון ועוד. כעת אנו מאמינים כי המגה גל הבא בפתח – IOT . קרן ההשקעות שלנו תעזור לנו לתפוס את ההזדמנות הזו.”

עם מיצוב פיננסי חזק הכולל 72 רבעונים של רווחיות עקבית, מרגישה החברה נוח להשקיע משאבים בפיתוח ולהתקדם באסטרטגיה העסקית שלה. הפורמט של קרן ההשקעות מאפשר חירות נוספת לצלול לתחומים נוספים ללא הפרעה למשאבי הפעילות העסקית השוטפת של החברה.

בתמונה: תמיר סגל

תגובות סגורות