מתגי האית’רנט של מלאנוקס יספקו חיבוריות בקצבים של 25, 50 ו- 100 גיגהביט לשניה עבור פלטפורמת Synergy של חברת HPE

מלאנוקס טכנולוגיות, מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום כי שבב המיתוג Spectrum™ של החברה, יניע את המערכת HPE Synergy, פתרון המיתוג הראשון של חברת Hewlett Packard Enterprise התומך בקישוריות 25, 50 ו- 100 גיגה-ביט אית’רנט. מתג Spectrum מחבר את פלטפורמת המחשוב של HPE Synergy אל מארג מיתוג לרשת אית’רנט עם ביצועים וזמן תגובה ללא מתחרה, שהוא אידיאלי עבור מחשוב ענן, שירותים פיננסיים, טלקום ומחשוב עתיר ביצועים.

Spectrum מאפשר ל- HPE לשמור על מעמדה המוביל בשוק, בכך שהוא מאפשר מעבר לדור הבא של ביצועי האית’רנט ומציע אפשרויות קישוריות של 25 גיגה-ביט לשנייה עבור פלטפורמת Synergy. מתג Synergy SH2200 מאפשר קישוריות מחשוב ואחסון בקצבים 25, 50 ו-100 גיגה-ביט אית’רנט. מעבר לאספקת קישוריות חסינה לעתיד, זוהי תוספת חשובה לפיתרון המוצרים של HPE Synergy, בכך שהיא מביאה קישוריות אית’רנט עתירת ביצועים ליישומים שבעבר לא שורתו. יישומים הכוללים מסחר וניתוח פיננסיים, מחשוב מדעי, ענן, ווירטואליזציה של פונקציות רשת (NFV), נהנים במידה רבה ממערכות מתגי אית’רנט עם תעבורה בקצב קו מלא, ללא איבוד חבילות, ובזמן תגובה נמוך במיוחד של 300 ננו-שניות.

“HPE Synergy היא התשתית האמיתית הראשונה הניתנת להרכבה (composable) – קטגוריה חדשה של תשתיות שנועדו להאיץ אספקת יישומים ושירותים עבור סביבות מקוריות  של עננים מסורתיים וחדשים מעל אותה תשתית”, אמר פול מילר, סמנכ”ל שיווק, HPE. “אנו שמחים לשתף פעולה עם מלאנוקס ולהציע כיום ביצועי רשת גבוהים יותר כמרכיב משולב בפלטפורמת HPE Synergy. ביצועי מארג מתג האית’רנט וזמן התגובה הייחודיים שלו, יאפשרו לללקוחותינו בשווקים הפיננסיים, ניתוח עסקי, טלקום, ומדעים לשפר את היעילות ולהשיג תוצאות עסקיות מהר יותר מאי פעם”.

“השילוב המלא של מחשוב ואחסון עם מארג אית’רנט מבוסס על ה- Spectrum שלנו בקצב 25, 50 ו- 100 גיגה-ביט לשנייה, הופך את Synergy לפלטפורמת עסקים, ניתוחים וטלקומוניקציה שאין מתחרה לה”, אמר קווין דירלינג, סמנכ”ל שיווק, מלאנוקס. “מחשוב ואחסון מהירים יותר צריכים רשתות מהירות יותר כדי לגשת לנתונים ולעבד אותם בזמן אמת, ו- HPE Synergy מספקת צורך זה, ומאפשרת לארגונים ולספקי

שירותים להשיג יעילות תשתית מלאה במגוון רחב של עומסי עבודה קריטיים לעסקים”.

הפלטפורמה HPE Synergy מסופקת שלמה עם מחשוב, אחסון וניהול מובנה, וכיום מציע את מארג האית’רנט המתקדם ביותר בתעשייה. המארג SH2200 HPE Synergy, המואץ על ידי מתג Spectrum Ethernet של מלאנוקס, מהווה אבן בניין קריטית המאפשרת להפוך יישומים ארגוניים ליעילים יותר ולאפשר למפעילי מרכזי נתונים לנתח מידע בזמן אמת ולהניע את העסקים שלהם קדימה. יחד, HPE ומלאנוקס פתחו את הדלת לעסקים כדי לדמיין מחדש את מה שמרכז הנתונים מסוגל באמת לספק, מהר הרבה יותר מאי פעם.

פלטפורמות מחשוב של HPE Synergy עם המתג SH2200 Synergy של מלאנוקס יהיו זמינים ברבעון השלישי של השנה הקלנדרית 2017.

תגובות סגורות