חדשות היום

סיוה: מעבד הראייה הממוחשבת, המאפשר יכולות צילום משופרות, ישולב בסמארטפון החדש של Vivo הסינית

 מעבד הראייה כולל בתוכו גם את טכנולוגיית הצילום וזיהוי הפנים של ארקסופט האמריקאית

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה הודיעה כי מעבד הראייה הממוחשבת שפיתחה ישולב בסמארטפון החדש של Vivo הסינית, הצפוי לצאת לשוק בקרוב. מעבד זה כולל בתוכו גם את טכנולוגיית הצילום וזיהוי הפנים של ארקסופט האמריקאית (ArcSoft), שפתרונותיה שולבו עד כה ביותר מ-1.5 מיליארד סמארטפונים.

הפתרון המשותף של סיוה וארקסופט יאפשר יכולות צילום – וידאו ותמונה – משופרות, כמו רזולוציה גבוהה גם בתנאי אור נמוכים, ייצוב תמונה, והפחתת רעשי רקע – תוך צריכת הספק נמוכה.

מעבד הראייה הממוחשבת CEVA-XM שפיתחה סיוה, תומך ביישומי עיבוד תמונה ו-וידאו מתקדמים, המתאימים למגוון רחב של מוצרים – החל מסמארטפונים ועד למערכות נהיגה חכמות. בין השאר, הוא מאפשר לפתח יישומים ברזולוציית תמונה גבוהה במיוחד גם בתנאי אור נמוכים, צילום 360 מעלות, מיפוי תלת-מימד, מציאות רבודה, וכן ניתוח מידע חזותי וזיהוי עצמים באמצעות שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, למידה עמוקה ורשתות נוירונים.

יישומי בינה מלאכותית

בנוסף, מספקת סיוה תשתית תוכנה מובנית לפיתוח מהיר של יישומי בינה מלאכותית על מעבד ה-XM, תוך חיסכון משמעותי בצריכת ההספק ומשאבי הזיכרון בהשוואה למעבדים גרפיים ומעבדים מרכזיים אחרים.

“טכנולוגיות הצילום שלנו נמצאות בשימוש רחב היום בשוק הסמארטפונים, ומשולבות במגוון מעבדים”, אמר סמנכ”ל השיווק של ארקסופט, פריסון קסו. “שילוב האלגוריתמים שלנו במעבד הראייה הממוחשבת של סיוה יצר תוצאות שהרשימו אותנו. מעבד ראייה זה, שניתן ליישם באמצעותו את האלגורתימים המתקדמים ביותר, מאפשר ליצרני סמארטפונים לבדל את מכשיריהם ולזכות ביתרון תחרותי”.

מנהל חטיבת הראייה הממוחשבת של סיוה, אילן יונה, הוסיף: “שילוב טכנולוגיית הצילום של ארקסופט עם מעבד הראייה הממוחשבת של סיוה יאפשר ליצרני סמארטפונים לשפר את איכויות הצילום, להוסיף יישומי צילום חדשים תוך חסכון בחיי הסוללה, ובכך לייצר מכשירים בעלי יתרון תחרותי”.

תגובות סגורות