סימטריה נבחרה כ”חלוצה טכנולוגית” על ידי הפורום הכלכלי העולמי

סימטריה (Cymmetria), הסטרטאפ שמשנה את מאזן הכוחות באבטחת הסייבר, נבחר בין מאות מתמודדים על תואר “חלוץ טכנולוגי” של הפורום הכלכלי העולמי, אשר מוענק לחברות החדשניות ביותר בעולם. סימטריה מציעה פתרון הטעיית סייבר דינאמי המאפשר לארגונים להגן על הנכסים היקרים שלהם מפני איומי סייבר שנמצאים בשינוי מתמיד.

קהילת חלוצי הטכנולוגיה של הפורום הכלכלי העולמי מורכבת מחברות מרחבי העולם הנמצאות בשלבי חייהן הראשונים,   מעורבות בתכנון, פיתוח ופרישה של טכנולוגיות חדשות וחדשניות, ונחושות לייצר השפעה משמעותית על עסקים ועל פני החברה. 30 חלוצי הטכנולוגיה שהגיעו לישורת האחרונה פעילים בתחומי הבינה המלאכותית, מציאות מועשרת, רכבים אוטונומיים, ביוטכנולוגיה, בלוקצ’יין, הגנת סייבר, אינטרנט של הדברים לתעשייה וטכנולוגיות חלוציות נוספות.

“אנו מברכים את סימטריה על בחירתה כחלק מקבוצה יוצאת דופן זו של חלוצים”, אמרה פולביה מונטרסור, העומדת בראש “חלוצי טכנולוגיה” בפורום הכלכלי העולמי. “אנו מקווים כי הודות לבחירה זו, הפורום הכלכלי העולמי יוכל לקדם שיתוף פעולה גדול יותר בין מובילים עסקיים, ממשלות, גופים חברתיים, וגורמים נוספים, במטרה להאיץ את הפיתוח של הפתרונות הטכנולוגיים הנדרשים כדי לעמוד באתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפני העולם”.

“הכרה בנו כחלוצים מצד הפורום הכלכלי העולמי היא כבוד גדול”, אמר מייסד ומנכ”ל סימטריה, גדי עברון. “הטכנולוגיה שלנו משנה את עקרונות הכלכלה של אבטחת סייבר. הבחירה של הפורום הכלכלי העולמי בנו כאחת מהטכנולוגיות הייחודיות ביותר בעולם מחזקת את הגישה שלנו, ומעצימה את המחויבות שלנו להפיכת האינטרנט למקום בטוח ומאובטח יותר. אנו רוצים למנף פרס זה כדי לקחת את החברה לשלב הבא ולחבור לבעלי עניין בממשלות, קהילות, וכן בעסקים”.

“חלוצי הטכנולוגיה” נבחרו על ידי וועדת בחירה המורכבת מיותר מ- 60 אנשי אקדמיה, יזמים, משקיעי הון סיכון, ומנהלים בכירים. חברים בולטים בוועדה כוללים את ג’ופרי מור (יועץ ב- Geoffrey Moore Consulting, ארה”ב), יוסי ורדי (יו”ר, International Technologies, ישראל), ולי סאנג-יאפ (פרופ’ ודיקן, המכון המתקדם של קוריאה למדע וטכנולוגיה). הוועדה ביססה את החלטותיה על בסיס קריטריונים הכוללים חדשנות, השפעה פוטנציאלית והובלה. בין נבחרי העבר בתוכנית: Airbnb, גוגל, קיקסטרטר, מוזילה, Palantir, Scribd, Spotify, טוויטר וויקימדיה.

בתמונה: גדי עברון, מנכ”ל ומייסד סימטריה

תגובות סגורות