חדשות היום

סקירת תערוכת ניו-טק 2017

ב-23-24 במאי נערכה התערוכה הבין-לאומית לענף ההיי-טק והאלקטרוניקה: תערוכת ניו-טק 2017. התערוכה אורגנה והופקה ע”י חברת  New-Tech Events. בתערוכה הציגו קרוב ל-200 חברות המייצגות אלפי יצרנים בענף בתצוגה מרהיבה של מיטב החידושים והפיתוחים החדשים, בתחומי האלקטרוניקה וההיי-טק השונים וביניהם תחומי ה-IoT,  יישומים לתעשיות הרכב, הצב”ד, זיווד אלקטרוני, רכיבים, אלקטרו-אופטיקה, יישומים לתעשיות הביטחוניות, מערכות הנעה ובקרה, רובוטיקה, כבלים, מחברים, מדפסות תלת-מימד, יצרנים, קבלני משנה ועוד רבים.

יותר מעשרת אלפים מבקרים, מהארץ ומהעולם, ביקרו בתערוכה ולקחו חלק בכנסים המקצועיים הנערכים במסגרת התערוכה. בין הכנסים השנה: כנס IoT המסורתי שבשנים האחרונות צבר תאוצה רבה וקהל רב הגיע להרצאות בתחום. כנס אוטומוטיב אשר היה הכנס הראשון שנערך בתחום זה בשוק האלקטרוניקה בישראל. הכנס נחל הצלחה רבה ומאות מבקרים מילאו את חדרי ההרצאות. כנס רובוטיקה, וועידת חברות הסטארט-אפ בישראל, כנס MECHINE VISION, כנס בנושא הדפסות תלת מימד 3D-DAY, כנס RF מיקרוגל ותקשורת וכבכל שנה נפגשו רבים ממנהלי הרכש בענף בפורום ניו-טק. התערוכה השנה כבכל שנה מהווה את המפגש השנתי הגדול והבינ”ל המשמעותי ביותר בישראל לתעשיית האלקטרוניקה וההיי-טק ומאפשרת לחברות בארץ ובחו”ל להגיע לכל מקבלי ההחלטות, אנשי ההנדסה, הייצור והרכש בשוק הישראלי. האורחים והמבקרים הרבים שהגיעו מחו”ל, הביעו את התלהבותם והערכתם לגודל התערוכה, כמות ואיכות המבקרים. התערוכה התאפיינה באווירה מצוינת ויצרה הזדמנויות עסקיות רבות למציגים ולמבקרים הרבים.

חברת SAMTEC

בתערוכה השנה חברת סמטק הציגה משפחות מוצרים חדשות, המשפחה המובילה היא fire-fly אשר למעשה זו מערכת כבלים המעבירה אותות מלוח ללוח מעל ה-PCB. כל הרעיון הוא להעביר תדרים של 28gbp ומעלה ללא כל הפרעה. כאשר מעבירים אותם על ידי כבלים קואקסיילים או בתדרים גבוהים יותר ניתן להשתמש באותם מחברים ולהחליף לכבלים אופטיים. בצורה זו ניתן לחסוך את המעברים הרבים על הלוח אשר גורמים להפרעות ואיבוד אותות. הכבל במערכת הוא שטוח ולא תופס מקום, המחבר תופס מקום מניוטרי על הלוח וכשעוברים בין כבל קואקס לאופטי אין צורך בשינוי המחבר על הלוח. זהו פתרון מדהים שלקוחות מאוד אוהבים, בעיקר בשוק הצבאי – כך ניתן להשתמש בתדרים גבוהים ללא צורך בשינויים. סמטק מפתחת ומייצרת את המנוע והכבלים האופטיים לאותם מוצרים.
הצגנו השנה גם את משפחת מחברים ל-Backplan – אנו מציגים מגוון רחב של מוצרים. בשנת 2016 חתמנו על הסכם עם חברת אמפנול לפיו אנו יכולים להציע את מגוון המוצרים תחת מותג סמטק.
פתרונות נוספים שאנו מציעים שהם ייחודים לסמטק: PCI EXPRESS אופטי (PCIEO), מיקרו – אלקטרוניקס (Chip Package). סמטק מציעה פתרונות של Wire bond, Dieattach, Dam, Capsulation. אנו מציעים לחברות שמפתחות את הצ’יפים שלהם גם פתרונות מארזים לצ’יפים, היתרון של סמטק זה שאנו עושים זאת בליווי של שירותי Signal integrity כלומר סמטק לא עוד חברת זיווד ומארזי צ’יפים ובנוסף לתכנון אנו עוזרים בבחירת המחברים שבדרך.

חברת ANALOG DEVICES

חברת ANALOG DEVICES מציגה בתערוכה את הטכנולוגיה החדשנית שלה במספר תחומים: בתחום יישומי וידאו מדויקים – אנו מציגים מערכת מצלמות העוקבת אחרי שטחים ויודעת לזהות את מספר האנשים במקום מסוים ואם המקום ריק או מלא. זיהוי זה נעשה לצורך משימות ביטחוניות ואזרחיות (כמו עבור חדרים חכמים).

בתחום הרפואי – הצגנו שעון שעונדים אותו על היד והוא מכיל סנסורים המודדים ומציגים את נתוניו של עונד השעון כגון: לחץ דם, דופק, רמת חימצון בדם ובעיקר: EEG. השעון גם מסוגל לשדר את הנתונים לסלולרי או למחשב לפי ההגדרות שלו.
תחום התקשורת – הצגנו רכיב מיולד המאפשר בניית אפליקציה לרשת תקשורת MASH – כאשר הוא מורכב מתאים ולכל תא יש כתובת וניתן לשלוח הודעות מתא לתא.

חברת MICATALOG

חברת מייקטלוג היא הנציגה הבלעדית של MOUSER, השנה הצגנו בתערוכה בין השאר גם טיול וירטואלי במחסן של חברת מאוזר הנמצא בטקסס, זהו למעשה לב המערכת של החברה ודרכו ניתן להבין את עוצמת הפעילות העולמית של חברת מאוזר – באחזקת מלאי גדול של כ-400 מיליון דולר, 4 מיליון פריטים, 50 אלף פריטים נשלחים כל יום ברחבי העולם ללקוחות בזמן אספקה של עד יומיים-שלושה.
כמו כן, הצגנו בביתן את האתר התומך והיעיל של החברה, האתר נחשב לאחד האתרים הטובים בעולם עבור כל מפתח ומהנדס אלקטרוניקה. יש באתר מספר כלים שימושיים, אחד מהם זה חיפוש רכיבים לא רק על פי תיאור ומספר קטלוגי אלא גם חיפשו על פי תמונה.
בישראל מאוזר גם השנה מתמקדת בתחום החינוך הטכנולוגי ומציגה ערכות פיתוח ופתרונות מתקדמים לאקדמיה ולבתי הספר התיכוניים בעידוד משרד החינוך.

חברת ARROW

במרכז התערוכה עמדה ההכרזה על תחילת שיתוף הפעולה בין Arrow ל Analog Devices בישראל במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי העולמי בו נבחרה Arrow למפיצה הגלובלית היחידה של Analog Devices בעולם. הכרזה זו התקבלה באהדה רבה בישראל וכבר התקבלו מספר רב של פניות מלקוחות לשיתופי פעולה.
גם השנה היה לנו הכבוד לארח בביתן Arrow מספר רב של יצרנים שהגיעו מחו”ל וגם חברי הנהלת Arrow אשר אחראים על תחומי ה-Automotive ,IoT, והתחום הצבאי שבאו לתמוך בלקוחות בישראל.
כמו כן הצגנו בביתן את הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות בעולם ובניהם פלטפורמות משובצות מחשב, מבוססות על מעבדים מבית NXP-Qualcomm ,Intel FPGA למגוון רחב של אפליקציות, וכן פתרונות IoT מהחיישן ועד הענן. בנוסף, במהלך התערוכה, ניתנו הרצאות מטעם אנשים Arrow בכנסי ה-IoT וה- Automotive אשר היו מוצלחים ומקצועיים ביותר.
כאשר כמיטב המסורת סיימנו את התערוכה באירוע לקוחות שנערך במועדון התיאטרון ביפו, בו השתתפו מאות לקוחות ועשרות אורחים מחו”ל שנהנו מארוחת ערב מפנקת, מופע ייחודי של Voca People ומסיבה לתוך הלילה.

חברת AVNET

חברת אבנט התחדשה השנה בלוגו חדש אותו השקנו בתערוכה. השנה חיזקנו את יכולות החברה בתחום הרכיבים האקטיביים והפאסיביים בפיתוח שווקים חדשים כגון: תעשייתי, תאורה, אוטו-מוטיב ומוצרי האמבדד ומסכים שהם מרכיבי פיתוח עיקריים.
השנה היה חשוב לנו לפגוש את הלקוחות שלנו ולומר להם תודה על האמון ושיתוף הפעולה התמידי במהלך השנה. הביתן נבנה באווירה של כיף ושמחנו לפגוש לקוחות לשיחה על כוס בירה.
אבנט חרטה על דגלה את הסלוגן: REACH FURTHER, אנו מאמינים בכך ורואים את תפקידנו בהמשך עזרה ללקוחותינו וליצרנים איתם אנו עובדים על מנת לקדם את עסקיהם בהצלחה.

 

חברת TELSYS

טלסיס הציגה השנה מספר רב של טכנולוגיות חדשות של מספר ספקים מהמובילים בשוק ומכוונים לשווקי : Medical, Industrial and IoT. לראשונה הוצגה טכנולגית הרדאר mmWAVE של TI אשר מתאימה למספר רב של אפליקציות בתחום ה Automotive ו- Industrial.
בנוסף, הוצגו מספר רב של פתרונות WIFI/BLE ו-Connectivity של TI בינהם ה CC3220 שהושק לאחרונה.
חברת LATTICE שהרצתה בכנס תחת מסלול MACHINE VISION הציגה לראשונה Embedded Vision Kit הנותן מענה ואפשרויות פיתוח מהיר לאפליקציות ראיה ממוחשבת.
חברת Variscite הציגה בביתן טלסיס SOM מסוג DART-6UL המצטיין בצריכת הספק נמוכה ומימדים פיסיים קטנים.
בעקבות חתימת הסכם הפצה עם חברת Amphenol Sensors – החברה הציגה מספר רב של סנסורים חדשניים המודדים טמפרטורה, לחות, לחץ, זיהום אויר ועוד.
גם חברת מולקס הציגה פתרונות כבילה המותאמים לדרישת לקוח.כן הוצגו קונקטורים ל HI SPEED ופתרונות RF כולל אנטנות למעגל מודפס.
בביתן התארחו אורחים רבים מהחברות: TI MOLEX, Amphenol- Sensors, Rafi, Lattice.

חברת GEMALTO

ישראל היא מדינה מאוד חדשנית וזו בעיקר מטרת הביקור שלנו בארץ ובתערוכה. החדשנות בתחום ה-IoT מתרחשת לדעתי בעיקר בישראל ויש פה קהילת סטארט-אפ מאוד טובה ומובילה. מבחינתנו אנחנו רוצים להביא לתודעה של הצרכנים שיש צורך להטמיע את מוצרי האבטחה במוצרי ה-IoT עוד מתכנון המוצר אחרת, לא משנה כמה טוב יהיה המוצר שלך ברגע שהוא יפרץ הוא לא יהיה שווה הרבה ויפגע גם במשתמש וגם במוניטין של הלקוחות שלנו. ג’מלטו נמצאת בשוק כבר למעלה מ-20 שנה ואנו רואים הרבה הצלחות וכישלונות בתחום ולכן אנחנו מציגים בתערוכה את השילוב בין תקשורת, ניטור ואבטחה – כך הלקוחות שלנו מקבלים את כל הרכיבים על מנת ליצור מוצר כזה בהצלחה. נכון שישראל לא מייצרת בווליום גבוה אבל מפה מייצאים את החדשנות לכל העולם ולכן אנו נותנים לישראל חשיבות רבה בתחום שלנו.

 

חברת TE

אנחנו פה על מנת להציג לשוק הישראלי אנטנות ניווט בעלות ביצועים מיוחדים במשקל נמוך ומארז קטן (SWAP – משקל, גודל ועוצמה). זו למעשה אנטנה המסוגלת למנוע שיבושים ממכשירים אחרים וחברת TE היא למעשה אחת מהחברות היחידות בעולם בעלת טכנולוגיה כל כך חדשנית וייחודית בתחום. התערוכה מבחינתנו מאוד מוצלחת, זו הזדמנות טובה עבורנו להציג את כל פורטפוליו המוצרים שלנו לקהל כל כך רלוונטי עבורנו המגיע ממגוון מחלקות ותפקידים. אנו מוצאים את האירוע יעיל מאוד וזו למעשה התערוכה הכי אפקטיבית שהיינו בה, אומנם היא לא גדולה ביחס לתערוכות בעולם אבל היא מאוד ממוקדת ומדויקת.

 

 

חברת SANMINA

השנה חברת סנמינה הציגה בתערוכה את יכולת הייצור במעלות כאחד מ-75 מפעלים של החברה הפזורים בעולם. יכולת הרכבת מערכות קומפלקס מורכבות ב-Turn Key מלא כולל יכולות במעלות של ייצור כרטיסים אלקטרוניים, עיבוד שבבים מדוייק, זיווד והכל תחת קורת גג אחת.
הצגנו את המערכת שאנו מייצרים, מרכיבים ובודקים עבור חברת Rewalk Robotics המאפשרת לנכי גפיים תחתונות להחזיר את ההליכה. סנמינה היא חברה תאגידית בעלת מחזור מכירות של מעל 6 מיליארד דולר בעולם.
התערוכה מבחינתנו היתה מעל הציפיות, הצלחנו לפגוש כמות נרחבת של סמנכ”לי תפעול ומנהלי רכש ממגוון שווקים – סמיקונדוקטורים, צבאי, תעשייתי וכדומה.

חברת MCDI

בתערוכה המוצלחת שהתקיימה גם השנה חברת MCDI נציגה הבלעדית של חברת Mini-Circuits בישראל הציגה חדשנות טכנולוגית בתחום ה-RF ומיקרוגל עד 50Ghz, ספקטרום מוצרים רחב מאוד החל מרכיבים, יחידות מורכבות, מערכות וציוד בדיקה, כבלים וכדומה. כיום לחברה כעשרת אלפים מוצרי מדף שונים ולצד זאץ יכולת פיתוח חזקה לדרישות ספציפיות של לקוחות הנהנים מידע וניסיון של כ-50 שנה במפעליה השונים ברחבי העולם כולל בישראל- מפעל הקיים כבר 40 שנה, מפעל רבאון המתמחה במחקר ופיתוח בייצור כחול-לבן אמיתי.
אנו ממשיכים להרחיב את מגוון המוצרים ובתערוכה השנה הצגנו מטריצות מיתוג מורכבות עם 18Ghz למעבדות ATE, צב”דים עם 8Ghz כולל גנרטורים, מדי הספק, מנחתים דיגיטליים משתנים עד 13Ghz ועד 120 db ומגוון כבלי RF עד 40Ghz.

 

חברת DOR ENGINEERING

בתערוכה השנה חברת דור מערכות הציגה את שותפותיה החדשות: חברת Nidec Shimpo היפנית בתחום תמסורות לתעשייה. החברה היא מהגדולות בעולם בתחום התמסורות בדגש על תמסורות הרמוניות לרובוטים. המוצר העיקרי שאנו מציגים הוא גיר הרמוני המהווה חלופה טובה לגירים הקיימים בשוק במחיר אטרקטיבי וזמני אספקה קצרים. ספק חדש נוסף של דור מערכות הוא: RoboteQ אשר מוסיף לפורטפוליו המוצרים שלנו בקר למנועי DC&BLDC המיועד לתחום ה AGV עם דגש על הזנה ממצבראו כבלים. וכמו כן, חברת Destaco הצטרפה לרשימת הספקים, חברה זו בעלת מגוון פתרונות בתחום גריפרים, מחליפי גריפרים לרובוטים, שולחנות אינדקס, מובילים לינאריים פנאומטיים ועוד.
וכבכל שנה הצגנו בתערוכה את מגוון הפתרונות המבוססים על קודסיס.

 

חברת STG

חברת STG הציגה השנה שלושה תחומים חדשים לחלוטין: תחום המנועים ובקרת ההינע, תחום המצלמות וההדמייה וצב”דים של חברת Teledyne Lecroy האמריקאית.
שלושת תחומים אלו מכוונים לבסיס הלקוחות הקיים: צבאי, תעשייתי ורפואי ומאפשרים ל-STG להציע פתרון כולל למגוון האפליקציות.
כמו כן, STG פותחת חברת בת בשם: STG Advanced המציעה פתרונות הנדסה וייצור בתחומים אנלוגיים בדגש על RF ו-MICROWAVE בניהול משותף שלי ושל חיים לזמי.
אני מוצא התערוכה הזדמנות נהדרת לפגוש את הלקוחות מחוץ למשרד ובאינטרקציה בלתי אמצעית על כוס בירה באווירה נעימה כמיטב המסורת של STG. בביתן שלנו ניתן לראות שאנו לא מציגים מוצרים אלא חופשים את אנשינו ושמים דגש על הקשר האישי עם הלקוחות.

 

חברת ELECTRONDART

בתערוכה השנה אנחנו מציגים פתרונות כבילה רובטיים חדשים .וזאת עם נציגות חדשה של חברה המקנה לנו מגוון פתרונות ואפליקציות חדשות – Leoni שהיא בין היצרנים הגדולים בעולם. בנוסף הרחבנו את מגוון הפתרונות של אלקטרונדארט בתחום הצבאי והתעופתי.
בתחום ההינע והבקרה הצגנו תמסורות הרמוניות מדויקות המשמשות בעיקר לאפליקציות רובוטיות חדשניות המיועדות לתחום הצבאי וגם לתעשייתי.
חברת E2V הציגה בתערוכה מודול ממוזער הכולל מעבד ורכיבי זיכרון במידה הקטנה פי 4 מהקיים היום בשוק.
בתחום המאווררים הצגנו קו פתרונות מגוון העומדים בתקן IP-68 וקו מאווררים נוסף עם ספיקה ולחץ סטטי מאוד גבוהים ביחס לגודל המאוורר.

 

חברת WURTH ELEKTRONIK

השנה ווירט אלקטרוניק מציגים את פורטפוליו המוצרים שלנו: רכיבי אלקטרוניקה, אלקטרו-מכניקה ואופטו-אלקטרוניק. מספר מוצרים חדשים הם: מחברי זרם גבוה בסדרה הנקראת: red cube. מחברים אלו יכולים לשאת זרם של עד 250 אמפר עם אפשרות ניתוק וחיבור מהיר. המחברים באים באופן השמה של SMT, PRESS-FIT, TH ו-THR.
בתחום הרכיבים הפאסיביים הצגנו סדרה חדשה של סלילים בעלי סיכוך מלא, יצוקים, בעלי התנגדות DC נמוכה והעברת זרם גבוה מאוד בגדלים מיניאטוריים – כל הפרמטרים הללו מגדלים את ייעילות המוצר.
בתחום האלקטרו-אופטיק ווירט אלקטרוניק יצאו עם לדי לבנים רבי עוצמה, לדים אינפרא-אדום ולדים אולטרא סגוליים רבי עוצמה.

 

חברת PEI-Genesis

התערוכה השנה אנו מציגים לראשונה בישראל את PEI-Genesis האמריקאית שקיימת מאז 1945. אנו פותחים באופן רישמי את המשרדים בישראל ביוני 2019 והצוות יורכב משמחה פרימר כמנכ”ל, שני מנהלי מכירות איזוריים ושתי נשות מכירות פנים. החברה היא מהגדולה במפיצי הרכיבים בעולם ועובדת עם כל יצרני הקונקטורים כמו: אמפנול, TTI CANON, TE, SINCK ועוד רבים.
אנו קונים את הרכיבים ומרכיבים מחברים לתחומים רבים כגון: הצבאי, תעשייתי, מדיקל, תחבורה ותחום האנרגיה.
המאפיין המרכזי של החברה זה הרכבת הרכיבים ושינוע מהמלאי הגדול שיש לנו במפעלי החברה באנגליה, ארה”ב מקסיקו וסין. אנו מתחייבים ל-48 שעות שינוע ואין לנו מינימום הזמנה (לא בכמות ולא בסכום). כיום יש לנו במלאי רכיבים ביותר מ-170 מיליון דולר.
לאחרונה רכשנו את FILCOM, חברה אמריקאית המתחמה במחברים מפולטרים, Back Shell ופתרונות מותאמי לקוח.

חברת ON Semiconductor

בתערוכה השנה הדגשים של חברת ON Semiconductor היו על IMAGE SENSOR חדשים עם ביצועים טובים בתנאי תאורה קשים וכן ערכת המארס המהווה עזרה אדירה למפתחים בתחום זה. בסוף שנת 2016 רכשנו את חברת פיירצ’ילד אשר השלימה עבורנו את הפורטפוליו של רכיבי ניהול הספק והיום כאשר אנחנו מגיעים ללקוח יש לנו פתרונות מקצה עד קצה עם ביצועים מעולים. כמו כן, הצגנו את רכיב ה BLE החדש (RSL10) עם ביצועים מרשימים בתחום צריכת ההספק של רכיבים ממשפחה זו. לאור התפתחות השוק בארץ בתחום האוטומוטיב הצגנו מוצרים שרלוונטיים לשוק זה עם דגש של IMAGE SENSOR המיועדים לאפליקציות השונות הנדרשות לרכב האוטונומי של שנת 2020. כמו כן, הצגנו בביתן גם: חיישני טמפרטורה ולחץ חדשניים, מוטורדרייברים וקיט חדש בתחום IoT המכיל את כל האלמנטים הנדרשים לתחום זה.

 

 

חברת SU-PAD

חברת סו-פאד ערכה במסגרת התערוכה השנה סמינר בהשתתפות חברת Herrmann, Leister & Ultrasion בנושא: הלחמה אולטרסונית של חלקי פלסטיק. בסמינר השתתפו כ-200 יזמים, מהנדסים ומעצבי מוצר אשר באו ללמוד על הטכנולוגיה והיישומים שלה.

בביתן סו-פאד בתערוכה הצגנו תצוגה מגוונת של מדפסות תלת-מימד מקצועיות כולל חלקים מודפסים שונים, מוצרים מודפסים סופיים וכלי עיצוב תומכים. בביתן היה ניתן לראות פתרונות ייצור חדשניים להורדת עלויות כמו עגלות רובוטיות ניידות, Collaborative Robots תוצרת יוניברסל רובוטס ומכונת הזרקה שולחנית תוצרת בייבי-פלסט.

 

 

חברת LAHAT

להט טכנולוגיות הציגה החידושים הבאים: אופטיקות מורכבות כולל אובייקטיבים מותאמים לאפליקציות מדוייקות בתחומי אורי גל  193nm ועד 2.5 מיקרון מתוצרת חברת Nikon, ספקטרומטרים וכן ראמאן ספקטרומטרים מהירים בעלי יעילות ורזולוציות גבוהות וכן בעלי רעש נמוך מתוצרת Wasatch Photonics, מערכות לבדיקת זריקה של ספינדלים תוצרת Lion precision, פתרונות הנעה מדויקים כולל יחידות צידוד והגבהה מתוצרת Aerotech ו-Zaber, מצלמות SWIR מתוצרת Sinfrared בעלות יכול איסוף תמונה בקצבים של 1700 תמונות בשניה, גנרטורים ליצירת אותות אקראיים בתדרים של עד 5GS/S וכן לייזרים שונים של חברת TOPTICA הכוללים לייזרי דיודה נעולי אורך גל וחסרי Mode-hop.

 

 

חברת EASTRONICS

איציק פרנס, מנהל שיווק: חברת איסטרוניקס הציגה בתערוכה מגוון רחב של טכנולוגיות פורצות דרך ומשפחות חדשות של מוצרים בשמונה מרכזי תצוגה:
במרכז התצוגה של Intel PSG (לשעבר אלטרה) הוצגו טכנולוגיות של רכיבים מכנתים.
Rohde&Schwarz, הציגה את מגוון הפתרונות שהחברה מציעה שכללו: נתחי תדר, מקורות תדר, נתחי רשת, סורק תדרים, אוסצילוסקופים ועוד.
Tektronix הציגה משפחות צב”ד חדשות: סקופים מסדרת 70000SX וקו חדש של מוצרי Network Analyzers.
Intel Embedded הציגה את סדרת השרתים החדשה “Purley “Platform.
במרכז התצוגה IoT הוצג פתרון מקצה לקצה – מהסנסור עד לענן ופתרונות של שליטה ובקרה של נקודות קצה מבוססי סנסורים אלחוטיים בתקנים מגוונים המבוססים על מוצרי חברת Telit.
עמדת התצוגה של Micron הציגה דיסק SSD מסדרת 5100 מבוסס זיכרון Flash בקיבולת של עד 8TB.
Texas Instruments הציגה מערכת הדגמה המבוססת על טכנולוגית ה- mmWaves המאפשרת חישה מדויקת של עצמים במרחקים שונים תוך כדי שידור וקליטה בעוצמה נמוכה לשימושים שונים ומגוונים.
Microsoft Embedded הדגימה פלטפורמת IoT Suite, המציעה כלים ופתרון תוכנתי מלא ליישומי IoT באמצעות Windows 10 ופתרונות ענן Azure IoT Suite.

חברת MICROCHIP

מיקרוצ’יפ הציגה בתערוכה מגוון פתרונות לתחום ה-IoT, תקשורת, אבטחת מידע, אוטומוטיב ויישומים תעשייתים מרובים. בתקשורת האלחוטית הצגנו פתרונות לתקשורת LORA המבוסס על רכיב RN2903 המותאם לתדר הישראלי ותקשורת Sigfox המבוסס על רכיב ATA8520, תקשורות אלו הינם לטווחים ארוכים של 50 ק”מ בקצבים נמוכים בתחום הניטור.
בביתן הצגנו למבקרים גם פתרונות בתחום התקשורת הקווית כדוגמת USB, ETH, CAN ו-LIN. פתרונות אלו מבוססים על רכיבים ייעודיים וכן על בקרים של 8 ביט.
בתחום ה- IoT הפתרונות שהצגנו כללו תקשורת WiFi & BLE שייחודם הוא בצריכת זרם נמוכה מאוד ובגודלם הזעיר. פתרון מעניין נוסף שהצגנו בתערוכה היה: אבטחת מידע עד לרמת הענן בשיתוף פעולה הדוק עם חברת אמזון פתרון זה מבוסס על רכיב ATECC508.
בעקבות רכישת חברת ATMEL נוספו לפורטפוליו המוצרים של החברה גם פתרונות חישה (TOUCH) ל 2D ול-3D וחישה מרחוק (Gesture).

חברת SHIRLEY SOLUTIONS

בתערוכה השנה הצגנו מספר מוצרים והתפעלנו לגלות כמה יש דרישה בשוק. הצגנו למשל את ניפון – מנוע ליניארי של ניפון הוא מנוע סרוו ליניארי brushless, ברמת דיוק גבוהה הנעה ישירה עם עיצוב צינורי. המנוע מורכב מוט מגנטי וסליל מונע ויש בשליטת זרימת זרם. המנוע ליניארי יכול להחליף כדור-ברגים, פנאומטיקה, בצורת U מנועים ומערכות אחרות תנועה ליניארי. עיצוב תפיסות ליניארי מוטוריים פשוטים: העיקרון שני חלקים והאוויר לא קריטיות הרווח בניהם. יתרונות עיקריים של המוצר הם ברמת דיוק גבוהה מהירות תנועה וכוח רב מותאם למערכות עם תאוצות גבוהות.
כמו כן, הצגנו גם במות מורכבות – הבמה ליניאריים של ניפון מנצחת כל מתחרה בכל פרמטר בתחום. סדרת Acculine שלנו מציע במות ברמת דיוק גבוהה עבור יישומים תעשייתיים. SLP ליניארי פיר הבמה תכונות כמו שלב “הכל כלול”, הבמה SLP מספק תמיכה ליניארי משולבת בתוך המבנה. זהו פתרון פשוט בהרבה ממערכות קונבנציונאלי בורג כדור שם הם שלבים בשוק הנוכחי התואמים יחס כח לנפח של סדרה SLP, שזמינה זה פתרון מעולה עבור אלה עם מגבלות שטח קטן יותר deadzone מאשר כל מוצר דומה.

 

חברת INTEL

אינטל ממשיכה להשקיע בתחום ה-IoT ויוצאת עם מוצרים חדשים וחדשניים הנותנים מענה לכל תחומי החיים והסביבה.
בתערוכה השנה הוצגו פתרונות IoT מתחומי השינוע החכם, עיר חכמה (הוצגו פנסי רחוב חכמים המנוהלים ע”י חברת Ensura C&C), כמו גם פתרונות מבוססי FPGA של אינטל שהוצגו על ידי חב’ Silicom ופיתוחים מתקדמים בתחום הרובוטיקה אשר עושים שימוש במצלמות תלת המימד המתקדמות של אינטל, RealSense.
אינטל רואה חשיבות רבה בהשקעה בתחומי ה-Embedded וה-IoT, הדבר בא לידי ביטוי בפלטפורמות חדשניות עם ייעודים חדשים בשווקים אלה שכוללות הן את החומרה וכן את מעטפת התוכנה. אנו בקבוצת המכירות בישראל עובדים עם מגוון רחב של לקוחות בתחומים כגון: ערים חכמות, בניינים חכמים, הגנה, תחבורה, חקלאות ועוד. משרד המכירות המקומי, זרועות ההפצה והשותפים העסקיים של אינטל מתמקדים בתחומים אלה ומציעים פתרונות מגוונים מותאמי לקוח.

 

חברת RDT SYSTEMS

השנה אנו משתתפים בתערוכה במתכונת מורחבת – בנוסף לפעילות הליבה של רדט בתחום פתרונות הבדיקה כגון: FLUKE שרדט מייצגת מזה 58 שנים הוספנו לפורטפוליו המוצרים שלנו גם את מוצרי חברת זיוון המתמחה בתחום בקרה, מכשור ואוטומציה אותה רכשנו ביוני 2016. הרכישה למעשה תרמה לכך שאנו מציעים פתרונות מקיפים המבוססים על יצרנים כגון: UNITRONICS, TURCK ו-BANNER המאפשרים לנו לספק ללקוחותינו פתרונות מקצה לקצה. כאחד מהחידושים שאנו מציגים בתערוכה קשורים לקו המוצרים של UNISTREAM של חברת יונטרוניקס המאפשרים ממשק אדם-מכונה שקוף ויעיל למגוון רחב של אפליקציות.
בתערוכה פגשנו קהל יעד ממוקד ואיכותי, אנו שמחים על ההזדמנות לפגוש את האנשים הרלוונטים להם אנו מציעים פתרונות וחידושים.

נתראה בשנה הבאה
תערוכת
ניו-טק 2018
29-30.5.2018

 

שירלי מייזליש, ניו-טק מגזין

תגובות סגורות