סרגון קיבלה הזמנות חדשות ממפעיל Tier 1 דרום אמריקאי

ליטל פולס, ניו ג’רזי, 28 ביוני 2017 – סרגון נטוורקס (נאסד”ק ותל אביב: CRNT), המומחית מספר אחת בשוק רשתות תמסורת אלחוטית (Wireless Backhaul), הודיעה היום כי במהלך הרבעון השני קיבלה החברה הזמנות בהיקף של למעלה מ- 7 מיליון דולר עבור פלטפורמת ה- IP-20 שלה ושירותים נלווים ממפעיל סלולרי Tier 1 בדרום אמריקה. לאחר הפריסה הנרחבת של רשת 4G ב- 2015 ו- 2016, לקוח ותיק זה ביצע הזמנות בהיקף כולל של למעלה מ- 12 מיליון דולר במהלך המחצית הראשונה של 2017 להגדלת הכיסוי וקיבולת הרשת שלו הפרוסה על פני מספר מדינות.

מפעיל ה- Tier 1 נדרש לפתרון תמסורת אלחוטית בעלת יכולות קיבולת גבוהות במיוחד, מהיר לפריסה, והמשתמש בפחות שטח ומשאבי ספקטרום לתמיכה בצורך הגדל לקיבולת באתרים סלולריים. הכיסוי והקיבולת הנוספים נדרשים על מנת לספק חווית משתמש באיכות גבוהה למנויים, להפחית שיעורי נטישה ולתמוך באסטרטגיית צמיחה אגרסיבית באמצעות הרכשת מנויים חדשים.

באמצעות הזמנות אלו, מרחיב המפעיל את השימוש בפלטפורמת ה-IP-20 של סרגון ברשת ה-4G הפרוסה על פני מספר ארצות, במטרה לספק חוויית משתמש חדשה ובעלת ביצועים גבוהים באמצעות רשת אמינה בעלת קיבולת גבוהה הניתנת להרחבה. המפעיל מסתמך על שירותי הפריסה והאינטגרציה המהירים של סרגון המבטיחים זמן הגעה לשוק (TTM) המהיר ביותר, יעילות תפעולית ושביעות רצון מצד הלקוח.

“אנו מעריכים את לקוחותינו ורואים בהם שותפים,” אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ”ל סרגון. “אנו ממשיכים לתמוך בתוכניות הלקוח לטווח ארוך להוספת מנויים חדשים, הפחתת נטישת לקוחות וצמיחה בהכנסות. העובדה כי מוצרינו הפכו לסטנדרט בקרב לקוחותינו הוותיקים מהווה סיפוק גדול ומקור לגאווה עבורנו”.

בתמונה: עירא פלטי, נשיא ומנכל סרגון – קרדיט- אורה בשן

תגובות סגורות