חדשות היום

AMD בחרה בפתרונות מלאנוקס לקישוריות אינפיניבנד ואית’רנט להאצת פלטפורמות ה- EPYC החדשות למרכזי נתונים

מלאנוקס טכנולוגיות, מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי פתרונות החברה לקישוריות אינפיניבנד ואית’רנט נבחרו כדי להאיץ את פלטפורמות ה- EPYC החדשות של AMD למרכזי נתונים. מוצרי מלאנוקס ל- 25, 50 ו- 100 גיגה-ביט אית’רנט וגם 100 גיגה-ביט (EDR) אינפיניבנד הם פתרונות הרשת האידיאליים לחיבור מעבדי EPYC של AMD, כאשר הם מספקים את ההחזר הגבוה ביותר להשקעה בתשתיות ביג דאטה, Web2.0, מערכות לומדות, אחסון ומחשוב עתיר ביצועים.

“בחרנו בפתרונות מלאנוקס לקישוריות אית’רנט ואינפיניבנד כי הם מסוגלים לשחרר את מלוא הפוטנציאל של המעבדים והפלטפורמות בסדרה EPYC 7000 שלנו”, אמר סקוט אילור, סגן נשיא החברה ומנהל כללי ב- AMD Enterprise Solutions. “השילוב של פלטפורמת EPYC, בעלת יכולת ה- I/O המובילה, עם טכנולוגיית הקישוריות של מלאנוקס, איפשר לשותפים ולמשתמשים שלנו ניצול מקסימלי של יכולות הפלטפורמה החדשה שלנו על מנת להשיג ביצועים ויעילות גבוהים ביותר עבור עומסי עבודה מודרניים”.

מעבדי AMD EPYC למרכזי נתונים מספקים אפשרויות לקצבי העברת נתונים שאין מתחרה להן. כאשר מחברים אותם לפתרונות הקישוריות החכמה והמהירה של מלאנוקס, מספקת הפלטפורמה המשולבת ביצועים מובילים בעולם עבור מגוון רחב של יישומים. כפי שהדגימה AMD באירוע ההכרזה על EPYC, הפתרון המשולב המלא הזה משלב – על גבי פלטפורמה אחת – את הטכנולוגיות הטובות במינן, ונבדק כי הוא מספק את חווית המשתמש האמינה ביותר בתעשייה.

“השילוב של פתרונות הקישוריות החכמה של מלאנוקס ומעבדי EPYC החדשניים של AMD יאפשר ללקוחותינו המשותפים להגדיל את ביצועי מרכזי הנתונים שלהם ולצמצם את עלות הבעלות הכוללת”, אמר מיכאל קגן, מנהל טכנולוגיה ראשי במלאנוקס. “הצמיחה האקספוננציאלית בנתונים, והצורך לנתח אותם מהר יותר ובזמן אמת, דורשים קצבי העברת נתונים גבוהים יותר וגם עיבוד נתונים חכם, שהם היתרונות העיקריים של פלטפורמות EPYC המשלבות את טכנולוגיית הקישוריות של מלאנוקס. אנו מצפים להמשיך בשיתוף הפעולה עם AMD ועוד יצרני ציוד מקורי (OEMs) כדי להציע תשתיות מחשוב ואחסון למרכזי נתונים מובילות בתעשייה”.

תגובות סגורות