חדשות היום

אורקל – שותפת הענן החדשה בפרויקט Bloodhound לשבירת שיא המהירות היבשתית

פרויקט Bloodhound (‘כלב צייד’) חבר לאורקל Oracle במטרה לשבור את שיא המהירות היבשתית ולהעניק השראה לדורות הבאים של מדעני ומהנדסי העתיד.

כשותפת הענן החדשה של Bloodhound תספק אורקל טכנולוגיה אשר תסייע ל-Bloodhound לאסוף ולנתח נתונים מלמעלה מ-500 חיישנים המותקנים על המכונית העל-קולית SSC  (Super Sonic Car) ולשדר אותם לכיתות לימוד ברחבי העולם. מידע זה יעניק לסטודנטים נקודת מבט חדשה על האופן בו הטכנולוגיה תטיס את כלי הרכב היבשתי המהיר ביותר לעבר שיא של 1,000 מייל בשעה (מעל 1600 ק”מש).

מאמץ הנדסי בולט זה, יעזור למורים לעודד תלמידים ללמוד את מקצועות המדעים, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה (STEM). הפרויקט הפך כבר למשאב STEM מוביל, עם למעלה ממאה אלף תלמידים העוסקים בפעילויות הקשורות ל-BLOODHOUND בבתי הספר באנגליה מדי שנה. מיליונים נוספים ברחבי העולם עוקבים אחר הפרויקט, ומספר זה צפוי לגדול משמעותית, כאשר המכונית תחל את מבחני המסלול השנה.

מנהל פרויקט Bloodhound, ריצרד נובל: “מרוצי התעופה והחלל של שנות ה-60 עודדו גל של אנשים צעירים לשאוף לקריירה בתחומי המדעים וההנדסה, ואנו מקווים כי ל-Bloodhound תהיה השפעה זהה בתקופה בה קיים מחסור חמור בבעלי כישורים טכניים. אנו רוצים שסטודנטים יחושו שהם נמצאים ממש שם איתנו, במרוץ שלנו לכיוון ה-1,000 מייל בשעה. שיתוף הפעולה עם Oracle יאפשר לנו לקיים את ההבטחה הזו.”

הטכנולוגיה של Oracle לא רק מסייעת ל-Bloodhound להניע את התכנית החינוכית שלה; היא תסייע גם למהנדסים של התכנית למטב את ה-Bloodhound SSC לצורך הנסיון לשבירת השיא. המבט בזמן אמת על ביצועיהם של רכיבים וטכנולוגיות שונים ברכב יאפשר לצוות של Bloodhound לזהות ולטפל במהירות בבעיות טכניות שונות אשר ייווצרו במהלך המרוץ לעבר ה-1,000 מייל בשעה.

החשיפה הגדולה הראשונה של טכנולוגיה זו תתקיים באוקטובר, המועד בו מתוכנן מבחן ה-200 מייל לשעה הראשון של ה-Bloodhound SSC בניוקוויי, קורנוול (Cornwall).

גון אייבל, מנהל פרויקט Bloodhound בOracle, אמר: “המהות של פרויקט Bloodhound היא לנוע מהר ביותר מדרך אחת. המהנדסים בצוות יזדקקו לנתונים מהירים ולתובנות מהירות אף יותר על מנת לכוון במדויק אב-טיפוס של רכב ייחודי המותח את גבולות התכן הממוחשב וטכנולוגיית החומרים. הפתרונות שלנו יספקו את הבסיס לתובנות אלה במהלך השנתיים הבאות. אנו מצפים כי פרויקט Bloodhound יקבע רף חדש לחוכמה, לכושר ההמצאה, ולמהירות האנושיים, תוך קידום לימוד מקצועות המדעים והטכנולוגיה ברחבי העולם.”

Oracle מצטרפת לשותפות נוספות בצוות, בהן: Castrol, רולס רויס, רולקסNammo ,, MTN,  קבוצת האחזקות Zhejiang Geely, ועוד שותפים וספקים טכניים רבים.

תגובות סגורות