איזו חבילת שייט מתאימה לכם?

בבואכם לצאת להפלגה בלב ים, אתם יכולים לבחור כמובן חבילת שייט אשר תתאים לכם באופן אישי. מדוע חשוב לבחור חבילת שייט? משום שיש סוגים שונים של הפלגות שאתם יכולים לצאת אליהם. יש הפלגות ארוכות, ויש הפלגות קצרות. יש הפלגות שיוצאות מישראל לאתרים קרובים בים התיכון, ויש הפלגות אשר יוצאות ממקומות בחו”ל ליעדים רחוקים מאד – החל מצפון אירופה ועד לאיי הבהאמאס. כמו כן יש הפלגות אשר מתאימות לזוגות, ויש הפלגות אשר מתאימות לכל המשפחה. לכן, חשוב מאד שאתם תבחרו בחבילה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, וגם להעדפות האישיות שלכם. אחרי הכל – כל אחד מדמיין את הנופש המושלם שלו בצורה אחרת לחלוטין.

כך תבחרו את החבילה המתאימה

אתם יכולים לבחור חבילת שייט בין השאר גם לפי המחיר שלה. לכאורה זהו קריטריון מעט יוצא דופן – שכן אתם לא תרצו לבחור חבילה פחות טובה רק כי היא זולה יותר. הכוונה שלנו היא לכך שאתם תבחרו חבילת שייט משתלמת מאד, אשר תיתן לכם בדיוק את מה שאתם רוצים, אבל במחיר נמוך יותר. יש היום תחרות עזה מאד בין החברות השונות, ומבחינתכם זה יתרון משמעותי מאד. כך, אתם יכולים לבחור את החבילה שתותאם לכם, ועדיין תהיה זולה ומשתלמת.

כשאתם בוחרים חבילת שייט, כדאי לנסות ולעקוב אחרי מבצעים שונים שיש. לפעמים אתם תגלו מבצע משתלם במיוחד, במחיר נמוך מאד. אפשר גם לאתר מבצעי הרגע האחרון, כאשר המחירים צונחים באופן משמעותי, וכך ליהנות משייט איכותי מאד, בכל יעד שאליו אתם תבחרו. מעבר לכך, שימו לב שהסיפון עצמו הוא איכותי, שיש חדרי שינה נוחים ונעימים, ויש מתקנים על הסיפון שמתאימים לחופשה שלכם.

רוצים לצאת אל הפלגות שייט פרטיות?

בשונה מחבילות השיט אשר מהוות מעין טיול מאורגן על הים, אזי הפלגות שייט פרטיות הן שונות מאד. מדובר יותר על חגיגה של אירוע פרטי בלב ים, כאשר יש התאמה מלאה בין מה שיש על הסיפון לבין איך שאתם מדמיינים את הפלגת החלומות שלכם.

בבואכם לבחור הפלגות שייט, כדאי לשים לב האם אנשי הצוות יוכלו לממש את החלום שלכם להפלגה המושלמת. יש אנשים שמבחינתם, תמיד רצו לצאת לשיט רומנטי בלב ים. במצב כזה, חשוב מאד שאתם תוכלו ליהנות מפרטיות מאלה על הסיפון, וגם מארוחת ערב רומנטית במיוחד לאור נרות – ממש כמו בסרטים. אתם תוכלו לפרוש לחדר פרטי שנמצא בחלק הפנימי של הסיפון, ולאחר כמה שעות לסיים את ההפלגה אחרי שעברתם חוויה מדהימה. מהצד השני, אם אתם מארגנים למשל מסיבת רווקים על גבי הסיפון, חשוב מאד שהצוות ידאג עבורכם לכל הסידורים – בשרים ודגים על האש שיוגשו לכל האורחים, מוזיקה טובה ומעולה, בקבוקי אלכוהול קרים, ואווירה שמחה לכל אורך ההפלגה.

להיכן אתם תפליגו?

הפלגות שייט פרטיות יכולות לצאת לאזורים שונים לפי בחירתכם האישית. יש אנשים שמבחינתם לא רוצים בהכרח לשוט ליעד מסוים. לכן, אם אתם פשוט רוצים ליהנות מהשיט בלב ים, הזמינו הפלגות שייט שנמשכות מספר שעות – אתם תצאו מנמל או ממרינה, ותחזרו תוך מספר שעות לאותו מקום, או לחוף או מרינה אחרים שמהווים חלק מחופי הארץ.

אבל אפשר לשלב את ההפלגה הפרטית ביחד עם טיול מדהים. כך למשל תוכלו לצאת לשייט פרטי לקפריסין או לתורכיה. מדובר על חוויה מדהימה שכן אתם גם תוכלו לבקר באתרים שונים בחופים של מדינות זרות, וגם ליהנות מההפלגה הפרטית שלכם. לכן, כדאי לברר על המסלולים האפשריים, ואז לבחור במסלול הטוב ביותר והמועדף מבחינתכם.

(באדיבות אתר: www.articles.co.il)

אבנר כהן

תגובות סגורות