אלגומייזר רוכשת את קבוצת Linkury בכ-11 מיליון דולר

אלגומייזר בע”מ, המתמחה בפרסום באינטרנט ונסחרת בבורסה בתל אביב, חתמה על הסכם והשלימה את רכישת Linkury Ltd. וחברות הבת שלה, המספקת פתרונות מוניטיזציה באמצעות תוכנה בפלטפורמות דיגיטליות.

היקף הרכישה הסתכם בכ-11 מיליון דולר, בתוספת אופציות שנקבעו בהסכם, תמורתם רכשה אלגומייזר את מלוא הון המניות של Linkury.

 

לשם מימון הרכישה, חתמה אלגומייזר על הסכמי השקעה עם משקיעים מובילים, בהיקף של כ- 11 מיליון דולר. על המשקיעים שלקחו חלק בגיוס, נמנית קבוצת ידיעות אינטרנט (שכבר השקיעה בעבר באלגומייזר), גופים מוסדיים (תכלית מדדים וחצבים שותפות מוגבלת), קרן קנדית ומשקיעים פרטיים מישראל ומארה”ב.

Linkury פועלת בתחום הפרסום באינטרנט ופיתוח תוכנות בתחומים מובילים. Linkury פועלת בעזרת קבוצת חברות אשר פיתחו מערכות תוכנה אינטרנטיות הכוללות את תחום הוידאו (NROLL) מערכות RTB (Real Time Bidding) פרוגרמטיות אוטומטיות, תחום הוירטואל ריאליטי, גלישה בטוחה לילדים, בוטים אוטומטיים ומסחר אלקטרוני בפייסבוק ועוד.

את שנת 2016 סיימה Linkury עם הכנסות בהיקף של כ-72 מיליון שקל ורווח נקי שעמד על כ-12 מיליון ש”ח. Linkury צופה גידול מהותי בהכנסות בשנת 2017.

הפעילות של Linkury מהווה פעילות סינרגטית ומשלימה לפעילות אלגומייזר. אלגומייזר רואה בפעילות Linkury, מנוע צמיחה מיידי ועתידי, ובכוונתה להרחיב את סל המוצרים שהיא מציעה ללקוחותיה. הן באמצעות צמיחה אורגנית והן באמצעות עסקאות מיזוגים כגון אלו.

מנכ”ל Linkury והמייסד, נתנאל נמדר, יישאר בתפקידו כמנכ”ל, ואף כי מכר את מניותיו ב- Linkury בחר לקבל חלק משמעותי מהתמורה במניות של חברת אלגומייזר, כך שיהפוך לבעל מניות באלגומייזר. המהווה הבעת אמון בחברה והצלחתה בעתיד.

 

 

נועם בנד, מנכ”ל אלגומייזר: אנו גאים ברכישה של Linkury ומאמינים כי נראה את פירות הרכישה כבר ברבעונים הקרובים. ב- Linkury מצאנו צוות מדהים אשר הצליח במהירות שיא להפוך חברה, שהתעסקה בעבר בתחום סרגלי הכלים (אשר הלך ונגמר), לחברה מתקדמת עם מוצרים ברי קיימא, ורגליים איתנות בתחום RTB, וידאו, Facbook bots, אבטחה ועוד, בצמיחה של מיליוני דולרים לשנה תוך שמירה על רווחיות גבוהה. העובדה המדהימה בלינקיורי הינה כי החברה ייצרה את כל הגידול הנ”ל וההכנסות הגבוהות בלי שגייסה כספים ממשקיעים חיצוניים מאז הקמתה ועד היום.

אנו נציע לשוק וללקוחותינו גם פתרונות אלו בנוסף לפתרונות שלנו בתחום גוגל, פייסבוק, טוויטר ועוד, כך שאנו צופים כי הרכישה תאיץ את הצמיחה באלגומייזר ותגדיל את המכירות באופן משמעותי.”  בנד הוסיף : “אנו מודים למשקיעים, מהשורה הראשונה, שהגיעו בזכות עבודתם המעולה של קבוצת שרם זילברמן, על הבעת האמון הגדולה באסטרטגיה של אלגומייזר ועל השקעת כ-11 מיליון דולר למימון הרכישה”.

בתמונה: נועם בנד –  צילום דני בראדון

 

תגובות סגורות