אלטק קיבלה הזמנה בהיקף של עד 3 מליון דולר מגוף ממשלתי

אלטק הודיעה השבוע כי היא קיבלה הזמנה מאת גוף ממשלתי שעניינה בין היתר ייצור והצטיידות (“הפרויקט”) בהיקף של עד 3 מליון דולר.

תקופת ביצוע ההזמנה שנקבע לפרויקט היא שנתיים כאשר על החברה לעמוד בכל רבעון באבן דרך כתנאי להמשך ההתקדמות הפרויקט. ללקוח קיימת אופציה להגדיל את הפרויקט ב- 12 חודשים נוספים שבהם תידרש החברה לעמוד באבני דרך רבעוניות.

התשלום בגין ההזמנה, ייעשה בהתאם ובכפוף לעמידת החברה באבני הדרך הרבעוניות שנקבעו על פני תקופה הפרויקט. היקף ההכנסות הצפוי לחברה במסגרת הפרויקט עומד על סך של כ– 2.1 מיליון דולר (3 מיליון דולר במקרה של מימוש האופציה). בנוסף, הלקוח ישאיל לחברה ציוד בהיקף של כ-1.8 מיליון דולר (2 מיליון דולר במקרה של מימוש האופציה) לצורך ביצוע הפרויקט.

בנוסף ללקוח שמורה הזכות בתום השנה הראשונה לסיים את הפרויקט. במקרה כזה יישא הלקוח בכל ההוצאות והעלויות הישירות בהן נשאה החברה לצורך ביצוע הפרויקט עד לאותו השלב.

דירקטוריון החברה אישר קבלת מימון גישור מבנק כפי שיידרש בהיקף של עד 4.5 מליון ש”ח בערבות ניסטק בע”מ, בעלת השליטה בחברה.

יצחק ניסן, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל החברה ציין כי “הבחירה באלטק ע”י לקוח זה מעידה על האמון ביכולות הטכנולוגיות הגבוהות של החברה. אנו מאמינים כי הזמנה זו תקדם את יכולת התחרות של החברה ותקרב אותנו לקבלת מספר ההזמנות מלקוח זה ומלקוחות נוספים אשר מעריכים את האיכות והאמינות הגבוהה של המעגלים המודפסים שאנו מייצרים”.

תגובות סגורות