חדשות היום

הסטארט-אפ Optimove מתרחב: שכר משרדים ב- 17.8 מיליון שקל ומגייס 50 עובדים

חברת הסטארט-אפ אופטימוב (Optimove) הודיעה על מעבר למשרדים חדשים, במגדל אדגר 360, ברחוב השלושה 2 תל אביב. המשרדים פרוסים על שתי קומות עליונות 33 ו-34 בשטח כולל של יותר מ-2,200 מ”ר, משך חוזה השכירות לחמש שנים.

דמי השכירות בשטח שבו בוצעה העסקה מוערכים ב-135 שקל למ”ר לחודש, כך שבסך הכל צפויים דמי השכירות השנתיים לעמוד על פי ההערכות על כ-3.5 מיליון שקל. עבור חמש שנות השכירות תשלם החברה דמי שכירות של כ- 17.8 מיליון שקל.

האדריכל רואי דוד האחראי על עיצוב המשרדים תכנן בשטח 180 תחנות עבודה. תוך ניצול המבנה העגול של המגדל ליצירת עיצוב מעגלי מהמרכז החוצה ללא פינות חדות, על מנת לייצר סביבת עבודה רגועה יותר לעובד.

החברה החלה לפעול בשנת 2009 ממשרדים בשכונת התקווה, משם עברה לפעול מרחוב בן אביגדור בת”א. החיפוש אחר מיקום המשרדים החדש החל לפני שנתיים בהן נבדקו נכסים העונים על דרישות החברה שאינם במרכז הצפוף והסואן של ת”א. המעבר יתבצע בתחילת חודש ינואר 2018.

אופטימוב הוקמה על ידי פיני יקואל המשמש כמנכ”ל, וד”ר שחר כהן שעזב את החברה ב-2011. החברה מספקת ליותר מ-200 מותגים בינלאומיים כלי תוכנה המסייעים למקסם את שווי הלקוחות הקיימים. לפני שנה הושקעו בחברה 20 מיליון דולר מקרן IGP של משה ליכטמן וחיים שני. לא מדובר בקרנות הון סיכון אלא בקרן צמיחה מאחר והחברה רווחית לאורך השנים והתפתחה בזכות הכנסותיה. בין לקוחותיה Gett, פלייטיקה, Payoneer, אאוטבריין, Deezer, זינגה, חברת התקשורת האמריקאית IDT ועוד.

בתמונה: פיני יקואל – מייסד ומנכ”ל. צלם שי קדר

תגובות סגורות