חברת KLM פיתחה גאדג’ט חדש ושימושי המסייע לנוסעים לאמסטרדם

חברת התעופה ההולנדית  KLMמוציאה גאדג’ט חדש ושימושי לנוסעיה המבקרים באמסטרדם – KLM care tag. מדובר במכשיר שמע מבוסס מיקום המתחבר למזוודה או לבגדים, אשר מספק למבקרים עצות וטיפים על אתרים וחוויות בעיר, בהתאם למיקומם. המכשיר עוצב במיוחד עבור נוסעי KLM והוא פועל באופן לא מקוון באמצעות GPS – כך, התיירים יכולים לקבל טיפים ייחודיים תוך כדי הליכה או נסיעה על אופניים בעיר, ויכולים להנות מחוויות מיוחדות תוך שימוש בטיפ הנכון במיקום הנכון. על מנת למקסם את החוויה התיירותית, הציבה KLM בכל רחבי אמסטרדם רמקולים נוספים אשר יוכלו לתת סיוע נוסף למבקרים.

מאות טיפים של עובדי KLM : היכן ממוקמים הצמתים העמוסים ביותר לרוכבי אופניים? איפה כדאי להיזהר מכייסים? והיכן יש אומנות רחוב?

פיתוח KLM care tag נולד כחלק מהאסטרטגיה של KLM  להציב את הלקוח במרכז תשומת הלב ולהעניק לו חוויה ייחודית. המוצר המתקדם מרחיב למעשה את מעטפת השירות שמעניקה KLM  לנוסעיה, גם מחוץ למטוס ולשדה התעופה. הגאדג’ט מכיל מאות עצות מעשיות על העיר אמסטרדם, מאת עובדי KLM  עצמם – כך שלא מדובר בעצות  תיירות רגילות אלא טיפים חכמים להתנהלות ומיצוי הפוטנציאל התיירותי בעיר מעצות על נתיבי אופניים מומלצים, אזהרות מאזורים עמוסים בכייסים או המלצות על חוויות – היכן אפשר לטעום אוכל מקומי ללא תשלום, היכן ישנה אומנות רחוב או איפה כדאי לשכור סירה – עם KLM care tag נהנים ממדריך תיירים צמוד המלווה את הנוסעים ממקום למקום.

KLM care tag  יהיה זמין לנוסעים לאמסטרדם במהלך חודש ספטמבר

תגובות סגורות