פתרון האינטגרציה של מג’יק שימש לקיצור תהליכי השילוח והלוגיסטיקה של שירותי המסחר האלקטרוני ב-DB Schenker

מגיק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי DB Schenker, ענקית לוגיסטיקה בינלאומית מובילה מגרמניה, הטמיעה את פתרון האינטגרציה Magic xpi כבסיס לפתרון הלוגיסטיקה והמכירות המשולב שלה. הפתרון מספק תמיכה דיגיטלית בכל שלבי התפעול של תהליך המסחר האלקטרוני, כולל הפצה, ניהול הזמנות ותשלום, הנה”ח, משלוח סחורה, ניהול החזרות, שירות לקוחות ותיקונים עבור ארגונים קטנים ובינוניים.

על מנת לייעל את תהליכי העבודה העסקיים הללו, מחבר פתרון האינטגרציה Magic xpi בין מערכות החנות האלקטרונית, ה-ERP, המחסן, שינוע המטענים וניהול ההחזרות, באמצעות טכנולוגיית SOAP ומספר מסדי נתונים. בעזרת הפתרון של מג’יק, חברת DB Schenker תוכל מעתה לספק את השירות עבור לקוחותיה ולהקים עבורם מערכי מסחר אלקטרוני, הכוללים שירותי לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, ב-4 שבועות בלבד, ובכך לספק להם יתרון עסקי תחרותי. משך זמן משימות האדמיניסטרציה צומצם אף הוא באופן משמעותי, תוך הוספת יכולות מעקב אחר תהליכי קבלת החלטות קנייה, ותכונות שיווק ומכירות שיגבירו את פעילות הגולשים בזמן שהותם בחנות המקוונת.

לאחר סקר שוק מקיף שהחברה ערכה על פתרונות אינטגרציה, נבחר הפתרון של חברת מג’יק. רנה גוצ’י, ראש מחלקת שילוח מקוון, DB Schenker: “זמן מהיר של הגעה לשוק הוא מבחינתנו יתרון מפתח, ועם מג’יק אנחנו יכולים לספק אותו.”

אריק מיפנו, מנהל מג’יק ישראל: “אנו שמחים על תפקידנו החשוב במימוש מטרתה של DB Schenker להטמעת פתרון מסחר מקוון, בפרק זמן קצר. הצלחנו גם הפעם להוכיח כי הגישה הויזואלית ונטולת הקוד של Magic xpi, בשילוב קישוריות קלה וידידותית הופכות את תהליך האינטגרציה למהיר ומשתלם כלכלית.”

תגובות סגורות