חדשות היום

קומסק תפיץ בישראל את פתרונות מעבדת קספרסקי

מעבדת קספרסקי , יצרנית מובילה של פתרונות אבטחת מידע, הודיעה היום כי חתמה על הסכם הפצה חדש עם חברת קומסק הפצה מקבוצת קומסק , שבמסגרתו תפיץ קומסק את מוצרי החברה בתחום הסייבר ואבטחת המידע ללקוחותיה בארץ.

במסגרת ההסכם תפיץ קומסק את חבילת הפתרונות Kaspersky Endpoint Security for Business, פלטפורמת הדגל של קספרסקי לאבטחת מידע בארגונים, אשר תוכננה על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר בתעשייה והמספקת מספר טכנולוגיות המאפשרות למנהלי IT להגן על הרשתות שלהם, באמצעות כלים לשליטה בנקודות קצה וניהול מערכות, הגנה על ניידים, זיהוי איומים, ניהול פגיעויות, הפצה של טלאים, הצפנת נתונים, ועוד.

לצד פתרונות ה-Endpoint Security, תציע קומסק גם שורה של פתרונות ממוקדים, כמו Kaspersky Security for Virtualization – פתרון הווירטואליזציה של קספרסקי המספק הגנה מתקדמת עבור פלטפורמות וירטואליזציה, Kaspersky Anti Targeted Attack Platform, פתרון לזיהוי איומים מתקדמים והתקפות ממוקדות על ארגונים, Kaspersky Industrial CyberSecurity for Energy, חבילת הגנה ורטיקלית לחברות אנרגיה, הגנה על תשתיות קריטיות ועוד.

לדברי נועם פרוימוביץ, מנכ”ל קספרסקי ישראל,  “אני סמוך ובטוח ששיתוף הפעולה החדש עם גוף חזק ורב ניסיון ומוניטין בתחום אבטחת המידע והסייבר כמו קומסק יסייע לקספרסקי ישראל בהשגת מטרותיה בשוק הישראלי. לאור האיומים המתגברים על ארגונים וחברות ובעידן שבו העולם תלוי יותר ויותר ב- IT ובמערכות ממוחשבות, עומדים מגזרי ה-B2B והאנטרפרייז במוקד העסקי של קספרסקי. חיזוק הנוכחות והקשר עם הלקוחות האסטרטגים במגזרים אלו הוגדר כאחת המשימות הראשונות של קספרסקי ישראל עם הקמתה, ואני שמח לומר שנוכחותנו בתחומים אלו מתחזקת מדי יום. החיבור עם קומסק צפוי להעמיק עוד יותר את נוכחותנו”.

 לדברי ניר בר-אלי, מנכ”ל חברת קומסק הפצה: “קומסק תעבוד במשותף עם היצרן להרחיב את מעגל השותפים העסקיים, בתחומי ה-Enterprise SME, SMB למכירה ולשיווק מוצריה. כמו כן תגביר את חשיפתה של החברה ע”י הצגת פתרונותיה ללקוחות הקצה של קומסק. הפתרונות שמציעה קספרסקי נותנים מענה ויכולת להגן ולהילחם במגוון איומים בתחום ה-End Point ואיומי הכופרה, בעידן של מתקפות סייבר ואיומי אבטחת מידע מוגברים, קספרסקי נותנת מענה ייחודי להגנה בתוך ומחוץ לארגון”.

 

בתמונה – מימין, ניר בר-אלי, מנכ”ל חברת קומסק הפצה ונועם פרוימוביץ, מנכ”ל קספרסקי ישראל

תגובות סגורות