חדשות היום

קמטק מדווחת על הסכם למכירת חטיבת ה-PCB שלה בסכום של עד 35 מיליון דולר

חברת קמטק, הודיעה היום כי חתמה על הסכם מחייב עם קרן הון-סיכון פרטית משנגחאי, מקבוצת Principle Capital, למכירת חטיבת ה-PCB שלה ב-35 מיליון דולר, כאשר 32 מיליון מתוכם ישולמו במזומן במועד סגירת העסקה ו-3 מיליון דולר נוספים יותנו בביצועי פעילות ה-PCB בשנת 2018. כל אנשי חטיבת ה-PCB הפרוסה על פני מספר מדינות צפויים לעבור לחברה החדשה כולל פעילות המחקר והפיתוח שתמשיך לפעול מישראל עם הצוות הישראלי.

ההסכם מותנה בקבלת אישורים מקובלים. בכפוף לתנאי הסגירה, ובכלל זה אישורים רגולטוריים ואישורים מצד שלישי, סגירת ההסכם צפויה במהלך הרבעון השלישי של 2017. לאחר סגירת ההסכם תחדל קמטק לדווח על תוצאות חטיבת ה-PCB. חטיבת ה-PCB תיכלל בדוחות החברה לרבעון השני של 2017 ועד לתאריך סגירת העסקה במסגרת פעילויות שהופסקו. תוצאות הרבעון השני של שנת 2017 צפויות להתפרסם ב-3 באוגוסט 2017.

רפי עמית, מנכ”ל קמטק אמר: “ההסכם תואם את האסטרטגיה שלנו לטווח הארוך. קמטק תהפוך לחברה הממוקדת בבדיקות ומטרו לוגיה בשוק המוליכים למחצה, תחומים בהם אנו מזהים הזדמנויות צמיחה רבות העומדות בפנינו. התחזקות המאזן שלנו תקל עלינו במציאת רכישות סינרגטיות במגזר הפעילות שלנו. קמטק כחברת מוליכים למחצה תציג שיעורי צמיחה גבוהים יותר עם שיעור רווח גולמי משופר.

מר עמית הוסיף, “הסכם זה יאפשר ל- Principle Capitalלהקים חברה מובילה בתחומי בדיקות ה-PCB והמטרולוגיה באסיה, המתבססת על חטיבת ה-PCB שלנו הממוצבת בצורה טובה בשווקים שלה. אנו מאמינים כי Principle Capital תוכל לקדם את חטיבת ה-PCB ולהאיץ את שיעורי הצמיחה שלה.”

 לין-לין זו, מנכ”ל Principle Capital אמר: “מה שאנו מחפשים בכל השקעה הוא צוות הנהלה מוכשר ועסק איתן, בו אנו יכולים לעזור ולהאיץ את שיעורי הגידול. זה בדיוק מה שגילינו בפעילות ה-PCB של קמטק, מובילת שוק עם טכנולוגיה חזקה ומוניטין מצוין בקרב לקוחותיה. אנו נרגשים מאוד מהפעילות העסקית החדשה ומאמינים כי העסקה היא win-win לכל הצדדים.”

בתמונה:  רפי עמית,  מנכ”ל קמטק (צילום: יח”צ).

תגובות סגורות