Temasek הסינגפורית היא החברה הגלובלית השמינית, המצטרפת לקרן ההשקעות הישראלית i3

i3 Equity Partners, קרן הון סיכון ישראלית שנוסדה  במימון קונסורציום של 8 חברות ענק גלובליות, המתמקדות בהשקעות בעולמות ה- IoT, מכריזה על הצטרפותה של שותפה חדשה –  חברת ההשקעות הסינגפורית Temasek.

i3, אשר הוקמה בנובמבר האחרון, היא קרן הון סיכון, המשקיעה בשלבים מוקדמים של סטארט-אפים בעולמות ה- IoT, בענפים כמו רפואה דיגיטלית, הבית החכם, ערים חכמות, צרכנות דיגיטלית, רכב ומוביליות, רובוטיקה, חקלאות מדייקת, אינטרנט תעשייתי, רחפנים, סייבר, לימוד מכונה ועוד.  הקרן מנוהלת על-ידי נגה קפ וערן וגנר ומבוססת על שיתוף פעולה הדוק עם חברות רב-לאומיות מובילות לרבות זרוע ההשקעות של החברות מיקרוסופט, ג’נרל אלקטריק וקוואלקום, קבוצת Tata, HNA EcoTech הסינית, רמות, הזרוע העסקית של  אוניברסיטת תל אביב וקרן ההון סיכון הישראלית Pitango Ventures.

“קונסורציום השותפים שלנו הוא גם מה שמבדל אותנו מקרנות הון סיכון אחרות” מסבירה נגה קפ, שותפה מנהלת, i3. “מלבד ההשקעה הכספית, החשובה כל כך בשלבים המוקדמים של חיי הסטארט-אפ, אנחנו נשארים קרובים לסטארט-אפים גם לאחר ההשקעה, ומעניקים להם מטרייה רחבה של קשרים ושירותים, החיוניים כל כך להצלחה.  גישה ישירה לשחקנים בינלאומיים מובילים  ולתחומי המומחיות שלהם יכולה לעשות את ההבדל, לקצר את זמן ההגעה לשוק ולאפשר את החדירה החלקה והמוצלחת אליו.”

“Temasek מוכרת כמשקיעה מתוחכמת, בעלת הבנה עמוקה של השוק הגלובלי לצד קשרים בעלי משמעות בשווקים בהם היא פעילה” אומר ערן וגנר, שותף מנהל, i3. “אנחנו שמחים עד מאד כי חברה בסדר גודל של Temasek בחרה לשבת בדירקטוריון של i3, לצד ענקיות הטכנולוגיה וההשקעות האחרות, ומצפים לשיתוף פעולה הדוק ופורה בין כל השותפות שלנו.”

בתמונה: ערן וגנר, שותף מנהל, i3

תגובות סגורות