חדשות היום

גיוס ענק ב-QualiTest הישראלית: מגייסת כ-150 עובדים

חברת קווליטסט (QualiTest) הישראלית, ענקית בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות, המעסיקה כ-3,000 עובדים בארץ ובעולם, מתוכם 1,500 בישראל, מכריזה על גיוס של כ-150 מהנדסים  לפרויקטים רבים ברחבי הארץ, במגוון רחב של חברות ותחומים. בין המשרות הפתוחות: בודקי תוכנה, מפתחי אוטומציה לבדיקות תוכנה ומערכת, מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה לבדיקות RF,  מהנדסי תקשורת ומהנדסים בעלי ניסיון בעבודה עם מערכות רפואיות מולטידיסיפלינריות ועוד.

הגיוס, שיתפרס על פני החודשים הקרובים, הוא המשך הצמיחה המתמדת של החברה בעשור האחרון, כחלק מזכייה בפרויקטים ומכרזים גדולים בחברות ענק אשר נמצאות בחזית הטכנולוגיה.  כלל עובדי קוואליטסט נותנים שירותים מקצועיים באתרי החברה ובאתרי הלקוחות השונים בקבוצות אורגניות גדולות ונהנים מתנאים מצוינים ומגוונים ומאופק קידום מקצועי בחברה.

“גיוס העובדים בישראל הוא המשך תהליך הצמיחה העולמי של החברה המובילה בישראל והשנייה בגדולה בעולם בתחום בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות”, כך אמרה טלי שם-טוב, מנכ”לית קוואליטסט ישראל. “כחלק מחזונה של קוואליטסט להיות חברת הבדיקות הגדולה בעולם אנו מזמינים אתכם להצטרף למשפחתנו. אם ברצונכם להיות מקצוענים ומובילים בעולם בתחום הבדיקות מקומכם עימנו בקוואליטסט”

בתמונה: טלי שם-טוב, מנכ”לית קוואליטסט ישראל. קרדיט: שי אוקנין

 

תגובות סגורות