חדשות היום

חברת קווילט הישראלית תעזור לאיטלקים לראות כדורגל באינטרנט

משחקי הליגה האיטלקית בכדורגל יועברו דרך האינטרנט על ידי חברת ההייטק הישראלית Qwilt , שתאפשר לאוהדים לצפות בשידור חי באיכות 4K ללא קטיעות או עיכובים הנגרמים מעומסי צפייה. החברה חתמה על עסקה עם טלקום איטליה לאספקת טכנולוגיה להאצת העברת וידאו לתקופה של 5 עד 10 שנים.

שיתוף בפעולה נחתם על רקע עלייה מתמדת בצפיה בתכני וידאו באינטרנט, במיוחד של אירועים גדולים כמו משחקי ספורט חשובים המועברים בשידור חי למאות מיליונים בו זמנית. מדובר בהרגלי צפיה המאתגרים את ספקיות האינטרנט הנייד שנאבקות לשמר רוחב פס המסוגל לשרת את לקוחותיהן מבלי להאט או לקטוע את זרם הוידאו.

קווילט פיתחה טכנולוגיות המאפשרות הזרמת מדיה בזמני טעינה קצרצרים תוך חיסכון ברוחב הפס. הייחודיות בטכנולוגיה היא שבמקביל להזרמת המדיה מחוות השרתים עד למשתמשי הקצה היא עוברת ניתוח מעמיק של צריכת התוכן בכל רגע נתון, המאפשר לזהות את קטעי הוידאו הפופולריים ביותר באזורים שונים.

כך המערכת מאחסנת באופן אוטומטי עותקים זמינים של קטעי וידיאו רלוונטיים על מרכזיות תקשורת שכונתיות באזורים בהם יש ביקוש גבוה לאותה המדיה. מה שמאפשר גישה מהירה יותר לתוכן עבור יותר משתמשים תוך חיסכון ברוחב הפס של מפעילת התקשורת. התוכנה מנוהלת בענן ולכן יכולה לפעול בכל נקודה בעולם על ידי הטמעה בתשתיות קיימות.

מהפכת שידורי הספורט של האירועים הכי מבוקשים בעולם על גבי האינטרנט הינה בעיצומה וקווילט מספקת את התשתית שמאפשרת שידור במהירות ואיכות הגבוהים ביותר. לדברי אלון מאור, מנכ”ל ומייסד שותף של קווילט: “הטכנולוגיה שלנו מאפשרת למפעילים להתמודד עם הצמיחה הדרמטית במדיה מוזרמת העוברת ברשתותיהם, לצמצם באופן ניכר את ההוצאות הכספיות והתפעוליות, ולעמוד בדרישה לספק ביצועים גבוהים. ספקיות האינטרנט מפיקות תובנות מהמידע הנאסף על צריכת המדיה, מקורות התכנים והעדפות תוכן של לקוחותיהם. הזכות להעניק לצופי הכדורגל באיטליה חווית צפייה טובה יותר מאוד מספקת.”

בתמונה: אלון מאור, מנכ”ל ומייסד שותף של קווילט

תגובות סגורות