חדשות היום

טאואר-ג’אז מודיעה על פיתוח וייצור חיישני רדאר המשולבים ברכבי טויוטה והמבוססים על טכנולוגיית ה-RF המתקדמת שלה

טאואר-ג’אז, הודיעה היום כי התאגיד היפני DENSO, אחד הספקים הטכנולוגיים המובילים והמתקדמים בעולם לשוק מערכות הרכב וספק של מערכות ורכיבים ליצרניות הרכב המובילות, בחרה בטכנולוגיית ה-SiGe  המתקדמת שלה לצורך פיתוח וייצור חיישן רדאר (אחורי וצידי) לרכבים. חיישן זה נמצא כבר בדגמי הקאמרי (Camry) של חברת טויוטה אשר הושקו בארה”ב ביולי 2017 ומטרתו לשפר את מערכות הבטיחות של הרכב.

ייצור מערכת חיישני הרדאר לטווח קצר  של DENSO התאפשר תוך שימוש בטכנולוגיית ה-SiGe בפלטפורמת ה-RF המתקדמת והייחודית של טאואר-ג’אז.  מערכת זו נועדה להתריע לנהג על רכב המתקרב בעת מעבר בין נתיבים ובנסיעה לאחור ובנוסף מסייעת לבצע בלימה אוטומטית בזמן נסיעה לאחור.  לפי הערכת חברת המחקר Global Market Insights, ערכו של שוק הרדאר לרכב צפוי להגיע ל-5 מיליארד דולר  עד שנת 2023. תהליך חדירת הנהיגה האוטונומית צפוי להוביל את מגמת הצמיחה של שוק הרדאר לרכב לאורך תקופה זו.

DENSO בחרה בטאואר-ג’אז לאור היכולת הטכנולוגית המוכחת שלה בפיתוח וייצור שבבים מסוג זה המשלבים בין טכנולוגיית High Performance SiGe, המשמשת לקליטת ושידור אותות הרדאר, לבין טכנולוגית ה 0.18 CMOS המשמשת לביצוע הבקרה הדיגיטלית, שניהם על שבב אחד. המודלים המדויקים של טאואר-ג’אז, שיעורי ההצלחה של החברה בסבב פיתוח ראשון, והיותה בעלת הסמכת האיכות הנדרשת לייצור לשוק הרכב, השפיעו גם הם על קבלת ההחלטה.

“טכנולוגיית ה SiGe המובילה של טאואר-ג’אז אפשרה לנו ליצור מערכת למניעת התנגשות (collision avoidance system) שהיא מוצר הדגל שלנו”, אמר מר קאזומה נצומי, מנהל בכיר בחטיבת הנדסת הבטיחות של DENSO. “התהליכים המתקדמים של טאואר-ג’אז אפשרו למהנדסי החברה להשיג במלואן את כל מטרות הפיתוח תוך עמידה באתגרי המפרטים הנדרשים ליצור הדור הבא של רדאר לטווח קצר (SRR)לשימוש בתעשיית הרכב. פתרון זה אפשר ל DENSO להיות מובילה עולמית במתן פתרון למערכות מונעות התנגשות בתחום בטיחות הרכב”.

“אנו מרוצים וגאים מאוד מכך שהטכנולוגיות שלנו אפשרו שיתוף פעולה עם DENSO ובכך לספק פתרון ייחודי ומשופר למערכות בטיחות הנהיגה”, ציין מר ראסל אלוואנגר, מנכ”ל טאאור-ג’אז. “אנו נמשיך בהעמקת  שיתוף הפעולה והקשר עם DENSO תוך מעבר לייצור סדרתי והרחבתה לשימוש במודלים נוספים של רכבים”.  

תגובות סגורות