מינויים חדשים בהנהלת מיקרוסופט ישראל

מינויים חדשים בהנהלת מיקרוסופט ישראל – אבי ביניא מונה לסמנכ”ל חטיבת ה- One Commercial Partners, אסף יעקבי מונה לסמנכ”ל החטיבה הטכנולוגית (STU) ול-CTO של החברה. מיקרוסופט ישראל בראשות המנכ”לית שלי לנצמן, מהווה את הזרוע העסקית של החברה בישראל ומתמקדת בקידום פתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים במגזר העסקי והציבורי.

אבי ביניא

אבי ביניא מונה לסמנכ”ל חטיבת ה- One Commercial Partners במיקרוסופט (Microsoft) ישראל. במסגרת תפקידו יוביל אבי את שיתוף הפעולה עם כלל שותפי מיקרוסופט, קבוצת המכירות ללקוחות קטנים בינוניים ושיתוף הפעולה עם סטארטאפים, תוך חיבורם לתוכניות פיתוח עסקי משותפות שנשענות על הפריסה העולמית הרחבה של מיקרוסופט והיכולת לחבר את החברות לגופים משמעותיים בעולם בכל תחומי הפעילות. חטיבת One Commercial Partners מספקת פתרונות עסקיים מבוססי ענן וטכנולוגיות מיקרוסופט באמצעות שיתופי פעולה עם ספקי פתרונות מורשים של החברה במודל חדשני (CSP) בו השותף מוכר ומנהל ישירות את הקשר עם הלקוח הסופי. אבי הצטרף למיקרוסופט לפני שתים עשרה שנים, כשבמהלכן מילא תפקידים שונים בתחום ה-Enterprise. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מגזר Corporate Accounts. ביניא בן 47, נשוי + 2, בוגר לימודי מנהל עסקים וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים – מערכות מידע, שניהם מאוניברסיטת NYIT שבניו יורק.

אסף יעקבי מונה לסמנכ”ל החטיבה הטכנולוגית ( (STU-Specialist Team Unit ל-CTO של מיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידו יוביל אסף את הטמעת פתרונות הענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure , Microsoft Office 365  ו Microsoft -Dynamics Online ) בקרב לקוחות החברה. החטיבה הטכנולוגית מונה כיום עשרות עובדים אשר מתמחים במתן פתרונות טכניים ועסקיים בדגש על פיתוח , DevOps , Big Data , תשתיות ועוד. אסף הצטרף למיקרוסופט לפני 11 אחת עשרה שנים כשבמהלכן מילא תפקידים שונים בתחום ה Services וה Enterprise. אסף, בן 41, נשוי + 3 בוגר לימודי מדעי המחשב ותואר שני במנהל עסקים.

 בהתאם לאסטרטגיה של מיקרוסופט העולמית, שמתמקדת בארבע השנים האחרונות בטכנולוגיות הענן (Azure) ובליווי חברות וממשלות בטרנספורמציה הדיגיטלית אותן הן מבצעות, כך גם מיקרוסופט ישראל מתרכזת בליווי גופים וארגונים במעבר לענן. בנוסף היא מקדמת הטמעת פתרונות החברה בקרב הלקוחות הארגוניים והעסקיים (חברות אנטרפרייז וסטארט-אפים) ובקרב המשתמשים הפרטיים. מיקרוסופט ישראל גם מובילה את הפרויקטים הלאומיים ואת תחום האחריות התאגידית.

מנכ”לית החברה, שלי לנצמן בירכה את הסמנכ”לים עם כניסתם להנהלת החברה ואמרה: “שירותי הענן של מיקרוסופט והפיצ’רים החדשניים והפונקציונאליים בענן מעניקים ערך מוסף עבור ארגונים השואפים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. ככל שהעולם הדיגיטלי תופס תאוצה ונע לכיוונים אחרים, אנו ממשיכים לחדש את הדרך שבה אנחנו עובדים וזאת על מנת להתאים את עצמנו לצרכים המשתנים של המשתמשים והשותפים של מיקרוסופט. ביניא ויעקבי הוכיחו בתפקידיהם הקודמים הבנה עמוקה ומחויבות להצלחת הלקוחות והשותפים שלנו ואני מאחלת להם הצלחה בתפקידיהם החדשים בהנהלה. “

הנהלת מיקרוסופט ישראל מונה את המנכ”לית, שלי לנצמן, סמנכ”ל חטיבת ה-Enterprise , רון שפרינצק, סמנכ”לית המגזר הציבורי, טל שטיינמן, סמנכ”לית כספים ותפעול, דנה אלכסנדרוביץ סופרסקי, סמנכ”לית השיווק האסטרטגיה וניהול הביצועים, שירה פאיאנס בירנבאום, סמנכ”לית אחריות תאגידית ויועצת משפטית, אורלי פרידמן מרטון, סמנכ”לית משאבי אנוש, ענת מוגילבסקי, סמנכ”ל חטיבת ה-Services ניר אלפנדרי, סמנכ”ל החטיבה הטכנולוגית ((STU וה-CTO, אסף יעקבי וסמנכ”ל חטיבת ה- One Commercial Partners, אבי ביניא.

בתמונה: אסף יעקבי

תגובות סגורות