מלאנוקס מכריזה על זמינות פתרונות אחסון מבוססי BlueField להאצת התקני NVMe over Fabrics

סאניווייל, קליפורניה ויוקנעם, ישראל – 8 באוגוסט, 2017 – מלאנוקס טכנולוגיות בע”מ (נאסד”ק: MLNX), ספקית מובילה של פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתים של מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום על זמינות פלטפורמות ואבני בניה למערכות אחסון, המבוססים על ה-BlueField System-on-Chip (SoC או מערכת-על-שבב) המהפכני של החברה, אשר משלב מעבד מרובה ליבות בר-תיכנות, תקשורת, אחסון, אבטחה ומנועי האצת וירטואליזציה על שבב יחיד.

ה- SoC BlueField משלב את כלל הטכנולוגיות הנחוצות לחיבור Flash Arrays ובניית פתרונות NVMe over Fabrics, ומספק את הביצועים המהירים ביותר הזמינים בשוק. BlueField מספק קצב תעבורת נתונים של 200Gb/s, ויותר מ־ 10 מיליון IOPS (פעולות קלט/פלט בשנייה) בשבב SoC יחיד. נוסף על כך, תת-מערכת מעבד ה- ARM מרובה הליבות והעוצמתי שעל ה- SoC, מספקת יכולת תכנות גמישה, ומאפשרת ללקוחות החברה ליצור יתרונות תחרותיים למערכות האחסון מוגדרי התוכנה (software-defined storage appliances) שלהם. כל אלה הופכים את BlueField לשבב המתאים ביותר לבקרה ולחיבור של מערכות All Flash Arrays ומערכות Just-a-Bunch-Of-Flash (JBOF) למערכות אחסון מבוססות אינפיניבנד ואית’רנט.

BlueField הוא פתרון ה־ NVMe over Fabrics המשולב ברמה המתקדמת ביותר”, אמר מיכאל כגן, מנהל טכנולוגי ראשי של מלאנוקס. “הודות לשילוב הדוק במיוחד של יכולת עבודה ברשת במהירות גבוהה, ליבות ARM ניתנות לתכנות, מתג PCIe, זיכרון מטמון, ניהול זיכרון, וטכנולוגיית העתקת עומסים חכמה – והכל על שבב יחיד, התוצאות המתקבלות הן שיפור הביצועים, חסכון בצריכת האנרגיה, והוזלת מערכי אחסון מבוססי Flash.

 

“ככל שהנתונים משתלטים על העולם, כך האחסון המרושת משתלט על המחשוב”, אמר פיטר בריס, מנכ”ל ומנהל מחקר בכיר ב־Wikibon. “בקר ה־ BlueField SoC הוא דוגמה מובילה לטכנולוגיה הנכונה בזמן הנכון”.

 

דוגמיות BlueField SoC ומערכות ייחוס לאחסון מבוססות BlueField יהיו זמינות ברבעון ה־4 של 2017.

 

ציטוטים תומכים:

“אנחנו משתמשים ב־ NICsוב־RDMA של מלאנוקס כבר היום, ושמחים כי BlueField משלב את כלל הטכנולוגיות הנחוצות לקישוריות של Flash Arrays ל- NVMe over Fabrics”, אמר יניב רומם, CTO בחברת Excelero. “אנחנו מצפים להשקת ה־SoC בעל הביצועים המהירים ביותר, הגלום בטכנולוגיית BlueField של מלאנוקס”.

 

החדשנות המתמשכת בהקשר לפתרונות NIC ו־RDMA היא הסיבה לכך ש־E8 Storage גאה לשתף פעולה עם מלאנוקס, במטרה לספק פתרון NVMe משותף מקצה לקצה, המיועד ליישומי אחסון ארגוניים עתירי ביצועים”, אמר זיו סרלין, סמנכ”ל ארכיטקטורת מערכות, E8 Storage. “BlueField, שמתאפיין בקצב תעבורה של 200Gb/s ובעד 10 מיליון IOPS בשבב SoC יחיד, יספק לענף ביצועים משופרים ויכולת תכנות גמישה”.

 

BlueField יניע תכנוני אחסון מבוססי Flash ברמה חדשה לחלוטין, שיהיו מבוססים על פתרון ה־ SoC העמיד של מלאנוקס”, אמר אוון שיין, מנהל בכיר ב- Inventec. “אנחנו שמחים לראות את ההתקדמות, שכן BlueField מספק יכולת תכנות גמישה חסרת תקדים שתאפשר לנו להציע מוצרים תחרותיים באמצעות יכולות מתקדמות נוספות”.

 

“טכנולוגיית BlueField ומתאמי ConnectX®-5 של מלאנוקס יכולים להעביר את תעבורת האחסון ישירות לבקרי זכרונות ה- Flash ולהתקני ה־ NVRAM שלנו, וכך לשפר במידה ניכרת מאוד את ביצועי ה־NVME over Fabrics”, אמר דרק דיקר, סמנכ”ל ומנהל היחידה העסקית עבור אחסון עתיר ביצועים ב־ Microsemi. “מתגי ה- SwitchTek PCIe ובקרי ה־ FlashTek SSD שלנו מתאימים בצורה מושלמת למערכות אחסון Flash העושות שימוש ב־ BlueField SoC, ואנו מצפים למינוף טכנולוגיה זו”.

“BlueField מבטיח שיפור עצום של מוצרינו”, אמר יוג’ין מקייב, סמנכ”ל בכיר, Sanmina. “בעוד אנו ממשיכים לשפר את היצע מוצרינו, BlueField יאפשר לנו לספק ללקוחות ביצועים ויעילות מוגברים, ובכך להציע פתרון מערכתי חָסוֹן יותר”.

“BlueField הוא שבב חדש לחלוטין, שמתאפיין ברמת שילוב גבוהה”, אמר פיטר טונג, מנהל תפעול ראשי עבור Enterprise Business Group בחברת Wistron. “הביצועים והיכולות המתקדמים הופכים אותו לפתרון אלגנטי, המאפשר בקרה וחיבור All Flash Arrays שלנו למארגי אחסון אינפיניבנד ואית’רנט של מלאנוקס”.

תגובות סגורות