חדשות היום

קמטק ו-Sun Chemical חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי

מגדל העמק, ישראל – 14 באוגוסט, 2017 – חברת קמטק (נאסד”ק ובורסת תל אביב: CAMT), הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם Sun Chemical, יצרנית עולמית מובילה של דיו להדפסה, ציפויים ואספקה, פיגמנטים, פולימרים, תרכובות נוזליות, תרכובות מוצקות וחומרי יישום.

במסגרת שיתוף הפעולה, תפתח Sun דיו למסיכת הלחמה (solder mask)אשר יהיה בשימוש במערכת הזרקת הדיו של קמטק ליישומי PCB. הדיו המיוצר ניתן יהיה לשימוש בכל שווקי הקצה האחרים לייצור PCB, בין היתר בתעשיית הרכב, עם טכנולוגיית הלחמה המסוגלת לספק מענה לדרישות ה-OEM הקפדניות ביותר. החברות יחלקו ביניהן את הרווחים מהדיו שיפותח.

“זוהי הזדמנות מצוינת עבור  Sun Chemicalלעבוד עם יצרנית ציוד מתקדמת ומבוססת כמו קמטק.” אמר טוני סירל, מנהל חטיבת המעגלים החשמליים ב-Sun Chemical. “ההסכם מביא לידי ביטוי את הניסיון העשיר שלנו בטכנולוגיות הזרקת דיו ומיישם אותה על תעשיית ה-PCB.”

“אנו שמחים על התחלת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Sun Chemical, שמביאה לשותפות ניסיון רחב בכימיקלים ודיו לייצור אלקטרוניקה, בייחוד בתחום מסיכות ההלחמה,” אמר רפי עמית, מנכ”ל קמטק. “לשתי החברות תחומי מומחיות משלימים והעבודה ביניהן תהיה מאוד סינרגטית. בנוסף ליכולות פיתוח הדיו העצמאיות שלנו, זהו ציון דרך משמעותי במאמצינו למסחר את טכנולוגיית הזרקת הדיו למעגלים המודפסים.”

תגובות סגורות