חדשות היום

Alibaba פורסת בענן שלה מתאמי מלאנוקס לרשת 25 גיגה-ביט אית’רנט

מלאנוקס טכנולוגיות בע”מ, הודיעה היום כי משפחת מתאמי הרשת ConnectX®-4 EN בקצב 25 ו- 100 גיגה-ביט אית’רנט של מלאנוקס נפרסו במרכזי הנתונים של קבוצת Alibaba (NYSE:BABA), חברת המסחר האלקטרוני במובייל וברשת הגדולה בעולם. ההודעה משקפת את ההשקעה המתמדת של מלאנוקס בסין, והתאום המתמשך של מאמצי פיתוח הטכנולוגיות והמוצרים עם לקוחות מפתח. כרטיסי רשת  ConnectX®-4 EN מתאפיינים בטכנולוגיות פורצות דרך כמו RoCE ו- DPDK.

 

טכנולוגיית  RoCE או  RDMA over Converged Ethernet

RDMA (גישה ישירה מרוחקת לזיכרון) היא טכנולוגיה שנועדה לפתור את השהית השרת בעיבוד נתונים לשידור ברשת. הטכנולוגיה מאפשרת למתאמי רשת לגשת ישירות לאזור זיכרון היישום, תוך עקיפה של ליבת מערכת ההפעלה, של המעבד ושל שכבות פרוטוקולי תקשורת, כך שמעבד השרת יוכל לבצע משימות חשובות יותר בזמן שתעבורת קלט/פלט מתרחשת. דבר זה משפר את ביצועי השרת, ובכך מאפשר רמת סקלאביליות גבוהה לעומסי העבודה של היישומים ברשתת עם רוחב פס גבוה.

טכנולוגיית RDMA המבוססת על Converged E

thernet (או RoCE), ניתנת ליישום מעל רשת Open Ethernet. עם RoCE, אין צורך להמיר תשתיות קיימות של מרכזי נתונים, וזה מאפשר לחברות לחסוך בהוצאות הון.

טכנולוגיית RoCE מאפשרת להטמיע את טכנולוגיית ה- RDMA ללא תפירות ברשת האית’רנט של מרכז הנתונים, דבר המגביר את יעילות היישומים וללא צורך בשינויים מסיביים בתשתית הרשת הנוכחית.

ערכת פיתוח DPDK (Data Path Development Kit)

ערכת הפיתוח DPDK מספקת מסגרת פשוטה ומלאה לעיבוד חבילות מהיר ביישומים הקשורים למישור הנתונים. ערכת הכלים מאפשרת למפתחים לבנות במהירות אב טיפוס חדש.

DPDK היא תוכנת קוד מקור פתוח של מלאנוקס התומכת בשרתים סטנדרטיים בתעשייה, ומספקת את הביצועים הטובים ביותר לתמיכה בפריסות יעילות וענקיות של פתרונות וירטואליזצית רשת (Network Function Virtualization או NFV) כגון גייטווייז, מְאזני עומסים (load balancers), ופתרונות אבטחה משופרים המסייעים במניעת התקפות מניעת שירות (DoS) במרכז הנתונים.

“פריסה זו ממחישה את המחויבות שלנו לשוק הסיני שמודגש על ידי שיתוף הפעולה עם Alibaba”, אמר אמיר פרשר, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי במלאנוקס טכנולוגיות. “בזכות ההשקעות האסטרטגיות הממושכות של מלאנוקס באזור, סין עוברת ל- 25 ו- 100 גיגה-ביט אית’רנט”.

 

תגובות סגורות