Puls המספקת שירותי התקנה ותיקון מידיים למכשירים דיגיטליים גייסה 25 מיליון דולר

החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת אספקת שירותים מהירים לתיקון ותמיכה במכשירים סלולריים וטאבלטים בכל זמן ומקום בו נמצא הלקוח, תשתמש בהון החדש שגויס, בהובלת Red Dot Capital Partners, בכדי להרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ולספק שירותים למכשירים נוספים כגון מסכים שטוחים, מערכות אבטחה ומוצרי בית חכם. השירות של Puls יורחב מעבר לתיקון ויכלול גם הדגמת פעולה של מכשירים דיגיטליים בבית הלקוח, התקנה, אינטגרציה, תמיכה ושדרוג

בשנה האחרונה הציגה Puls צמיחה משמעותית. בין היתר, החברה הגדילה את כמות הטכנאים המוסמכים שהיא מפעילה מ-500 ליותר מ-1,000 טכנאים והזניקה את מספר השווקים בהם היא פועלת בארצות הברית מ-18 ל-40 שווקים כיום. מספר העובדים במרכז הפיתוח של החברה בתל-אביב צפוי לזנק מ-20 ל-35

חברת CellSavers, המספקת שירותי התקנה ותיקון מידיים למכשירים דיגיטליים, משנה את שם החברה ל-Puls. החברה השלימה גיוס הון של 25 מיליון דולר בהובלת Red Dot Capital Partners, קרן הצמיחה של Tamasek בישראל, לתמיכה בצמיחה המואצת של Puls שכוללת את הרחבת פלטפורמת השירות שלה בכל זמן ומקום בו נמצא הלקוח. משתתפים נוספים בסבב הגיוס הם המשקיע האסטרטגי סמסונג נקסט, וכן מאבריק ונצ’רס (Maverick Ventures), קראוס קפיטל (Kreos Capital), והמשקיעים הקיימים סקויה קפיטל וכרמל ונצ’רס.

 

עד כה גייסה החברה הון בהיקף של 43 מיליון דולר. החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת אספקת שירותים מהירים לתיקון ותמיכה במכשירים סלולריים וטאבלטים בכל זמן ומקום בו נמצא הלקוח, תשתמש בהון החדש שגויס בכדי להרחיב את סל השירותים שהיא מספקת ולספק שירותים למכשירים נוספים כגון מסכים שטוחים, מערכות אבטחה ומוצרי בית חכם. השירות של Puls יורחב מעבר לתיקון ויכלול גם הדגמת פעולה של מכשירים דיגיטליים בבית הלקוח, התקנה, אינטגרציה, תמיכה ושדרוג.

בנוסף לכך, תשתמש החברה בהון שגויס להרחבת חדירתה לשווקים חדשים בארה”ב, המדינה בה זמין השירות של Puls בשלב זה. בשנה האחרונה הציגה Puls צמיחה משמעותית. בין היתר, החברה הגדילה את כמות הטכנאים המוסמכים שהיא מפעילה מ-500 ליותר מ-1,000 טכנאים והזניקה את מספר השווקים בהם היא פועלת בארצות הברית מ-18 ל-40 שווקים כיום. מספר העובדים במרכז הפיתוח של החברה בתל-אביב צפוי לזנק מ-20 ל-35.

Puls הוקמה בשנת 2015 על-ידי איתי הירש ואייל רונן, צוות יזמים בעלי ניסיון בהקמה וניהול של חברות וצוותים בינלאומיים בתחום ה-B2C. החברה מעסיקה 55 אנשי פיתוח, תפעול ושיווק במטה בסן פרנסיסקו, במשרדיה בסן דייגו ובמרכז הפיתוח בתל אביב, הכולל 20 עובדים. בכוונת החברה לגייס בישראל בשנה הקרובה כ-15 מהנדסי פיתוח נוספים בכדי לשדרג את יכולות הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה ולתמוך בצמיחה המואצת שלה בארה”ב.

Puls פיתחה פלטפורמה טכנולוגית מקיפה הכוללת אלגוריתמים ייחודיים, המתאמים באופן מושכל בין צרכנים הזקוקים לשירות כלשהו עבור מכשיר דיגיטלי לבין הטכנאי המתאים הנמצא באזור של הצרכנים, שמגיע בזמן ומשלים כל משימה במקום בו נמצא הלקוח. התוכנה מוודאת שכל טכנאי שנשלח ללקוח מצויד בידע המתאים ובחלפים המתאימים ועושה את דרכו במהירות האפשרית בהתחשב בתנאים סביבתיים דוגמת פקקי תנועה. החברה מתחייבת לספק שירות בתוך 60 דקות כמעט בכל מקום בטווח הכיסוי שלה, ומציעה אחריות על כלל התיקונים.

Puls גיבשה שותפויות אסטרטגיות עם יצרניות מכשירים מובילות בתעשייה כגון גוגל, והוכיחה את הצלחת מודל “איכות השירות כעדיפות עליונה” שמסייע לחברה לקבל אלפי ביקורות נלהבות של 5 כוכבים בפייסבוק ובאתר Yelp.

אייל רונן, מנכ”ל ומייסד משותף של Puls, מסר: “מכשיר דיגיטלי שמפסיק לעבוד או שזקוק לתמיכה הוא חוויה מתסכלת מאד עבור הצרכן. Puls עומדת לרשות הלקוחות בכל זמן בכדי להחזיר באופן מיידי כל לקוח לפעילות דיגיטלית רציפה, סדירה ומלאה. פיצחנו את הקוד המאפשר שירות באותו היום המשתלב ברצף סדר יומו של הלקוח, מתגמל את הטכנאי, ומאפשר לנו להיות יעילים כחברה עסקית. אנחנו שמחים במיוחד לחשוף את המיתוג החדש המציג התרחבות מעבר לתיקון טלפונים ניידים, תחום שבמסגרתו כבר שירתנו מעל ל-100,000 לקוחות. Puls הוא מותג שניתן יהיה לסמוך עליו בכל העליות והמורדות של החיים הדיגיטליים”.

התלות הגוברת של צרכנים בטלפונים ניידים ובמגוון מוצרי בית חכם יוצרת ביקוש לשירותי התקנה ותיקון אמינים וזמינים. Puls מציעה ללקוחות ברחבי ארה”ב שירות נוח, מקצועי ואמין, שמגיע ללקוח בכל מקום שבו יידרש ובתוך זמן קצר ממועד ההזמנה. אנו כבר רואים ביקוש גדול לשירות של Puls”, אמר יניב שטרן, שותף מנהל בקרן Red Dot Capital Partners. “אנחנו שמחים להוביל את סבב הגיוס הזה ולתמוך ב-Puls אשר נכנסת לשלב צמיחה מואץ”

 

תגובות סגורות