חדשות היום

גילת נבחרה על ידי ,Globeחברת תקשורת מובילה בפיליפינים, לניהול רשת תמסורת לוויינית לסלולר למשך חמש שנים בהיקף של מיליוני דולרים

חברת ‘גילת רשתות לוויין’, מובילה עולמית של טכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי נבחרה על ידי חברת Globe Telecom, Inc. (בורסת פיליפינים: GLO) לאספקת שירותים מנוהלים למשך חמש שנים בהיקף של מיליוני דולרים, במטרה לאפשר ל- Globe פריסה מהירה של הרשת הסלולרית שלה ברחבי הפיליפינים.

גילת מתכננת לספק את הפתרון המוביל שלה לתמסורת לוויינית לרשת סלולרית, כשירות מנוהל לאספקת מידע וקול על גבי רשתות 2G, 3G ו-LTE לכל האזורים הדורשים קישוריות משופרת וגישה לאינטרנט מהיר בפס רחב, תוך עמידה ברמות שירות גבוהות (SLA). שירות זה יאפשר ל- Globe לספק שירותי קול ומידע, באמצעות לוויין, ברחבי הטריטוריה המאתגרת של הפיליפינים.

“זוהי פריצת דרך עבור Globe. השימוש בטכנולוגיה הלוויינית החדשנית של גילת מאפשר לנו לספק שירותי פס רחב סלולרי באיזורים מרוחקים שהיו ללא קישוריות קודם לכן, כל זאת בעלות משתלמת. במקביל, נוכל להרחיב במהירות את נפח התמסורת ברשת הדור הרביעי שלנו, על מנת לעמוד בשימוש הגובר בשירותי נתונים. יתר על כן, טכנולוגיה לוויינית חדשנית זו תשמש גם לאספקה מהירה של שירותי תקשורת באירועי חירום ובמקרי אסון. אנו צופים כי פרוייקט זה ישפר את איכות שירותי הנתונים ברשת הסלולרית שלנו ואת חוויית המשתמש של לקוחותינו, במיוחד באיזורים מרוחקים,” אמר עמנואל אסטרדה, סנמכ”ל בכיר לתכנון טכני של שירותים ב- Globe.

“לכבוד הוא לנו להיבחר על ידי Globe ולתמוך בחזונם לאספקת שירותי אינטרנט באיכות גבוהה לכלל המשתמשים בפיליפינים” אמר אבהיי קומר, סגן נשיא אזור אסיה בגילת. “פרויקט זה הינו בהמשך לאסטרטגיה ולהשקעה של גילת באספקת חדשנות טכנולוגית כשירות מנוהל התומך בספקי תקשורת המעוניינים להציע ללקוחותיהם הפרטיים והעסקיים שירותי פס רחב עשירים, איכותיים ומשתלמים.”

בתמונה:  יונה עובדיה (צילום: יח”צ).

תגובות סגורות